*beep beep*
Usch vad jag hatade ljudet av min väckarklocka, att varje dag vakna och leva en till dag av mitt meningslösa liv.
Missförstå mig inte jag har mina vänner som jag älskar men just nu har det inte hänt något speciellt på ett tag.
Jag kröp långsamt upp ur min varma säng och grimaserade åt kylan som gav mig gåshud.
Jag bestämde mig för att ha på mig vanliga smala jeans och en vit stickad tröja från abercombie & fitch.
Efter att jag klätt på mig så gick jag ner för trappan och åt min frukostarna bestod av en ostmackor och yoghurt.
När jag dukat undan resten av min mat så gick jag till badrummet för att sminka mig. Jag gjorde min vardagliga naturliga sminkning och satte upp håret i en "messy bun".
Jag drog upp min tunga väska från golvet och knöt mina svarta converse
****
"Hej Majken!!"
Jag blev direkt bemött av min vän Alvas klingande röst när hon småsprang mot mig.
"Den nya tjejen börjar idag" sa hon och blinkade lite skämtsamt mot mig, hon var en av dom få som visste att jag var lesbisk.
"Hahahah de e bra"
Svarade jag lite halvhjärtat till min energiska bästis.
Väl inne i klassrummet när alla hade satt sig ner öppnade våran mentor Thomas dörren och det var då jag tappade hakan...