Vänner

15 0 0
                                    

*Majkens perspektiv*

Det där ljudet som vi alla hatar, eller ja alla vi barn utan populäritet hatar. Voicecrackande gälla pojkskrik, desperata flickor som ropar pojkarnas namn och det värsta av allt, det kluckande gnäggande häxskrattet som tillhör ingen mindre än henne. Man får inte säga hennes namn hon är som voldemort.

- MAJKEEEN! MAJKEN BLÅÅÅVAAAAL?

Dom har kommit för att hämta mig, eller dom kanske gör sina ritualer direkt på plats? hur som helst så är jag här ensam i en gunga utan mina vänner och även om dom var här skulle dom nog inte skydda mig, jag har varit så dum. Jag kikar upp från mitt gömställe, försiktigt så bara mina ögon syns, det skulle jag inte gjort dom kommer hitåt! Jag vet att det inte hjälper men jag duckar snabbt ner igen jag vill inte se när dom så snabbt rör sig hitåt.

- Majken alla har redan sett dig hahahah!!!

Älvsjös Voldemort har igen sagt något som är uppenbart och omöjligt att missa.

Vad ska jag göra jag är ensam utan mina vänner, på fel sida av Älvsjö och viktigast av allt, utan vapen!! Det enda i mitt huvud i ögonblicket är min favoritlåt, om jag dör nu så vill jag dö när jag sjunger den här.

Du har då aldrig trott på tårar

Det passar inte för en karl

Om man är över femton vårar

finns inga känslor kvar

- hahahah kolla hon sjunger på typ han björn skifs!!!

- hahah björn skifs e så fuuul!!

Det är ingen Björn skifs låt men det skär i mig hur dom kommenterar min älskade björns utseende.

- Seriöst hur dum får man vara? det är ted gärdestad!

Jag hoppar genast fram när jag hör Alvas självsäkra röst genom min sång. Där står hela mitt gäng plus Vincent! Elsa ger mig en blick som säger "jag förstår nu tar vi en kopp kaffe" och sen stämmer vi alla upp i sång.

I'm just a crazy kind of girl

I'll tell it to the world

I've just begun having my fun (yeah)

Inside me there's something I found

I wanna shop around

I just begun

Britney spears låt fick orrarna att tystna, dom hade nog inte väntat sig det här och speciellt inte Vincent skrikdel i slutet av låten.

Det är i såna här ögonblick man inser att ens vänner är äkta och aldrig sviker en, man vet att ni alltid kommer vara vänner och att inget kan komma mellan er.

Sen släppte Vincent bomben...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 31, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Elsas lårWhere stories live. Discover now