Fest hos Tyra

31 0 0
                                    

*Tyras perspektiv*

Imorgon var det dags för talangjakten åhh jag har längtat så efter talangjakten. Jag har planerat en överraskning för dom andra dom kommer tappa tungorna, är det så man säger? 

"Hejdå ses imorrn!"

Agnes ord drog mig tillbaka från mina djupa tankar och jag såg att vi redan kommit fram till gunnars, oj hon hade följt med mig ända hit och jag har inte lyssnat nånting på vad hon prata om, oops.

När jag hem så var jag extremt kissnödig så jag fick skynda mig med att trycka in nyckeln i låset det är väldigt svårt faktiskt, man kan se det lite som sex with liam. Jag lyckades efter lite smått krångel ta mig in i huset och kubbade iväg till toaletten. Jag brydde mig inte ens om att stänga dörren i all min hast och då märkte jag att en liten gosse i min brors ålder stod och glodde på mig med riktiga uggleögon. Jag insåg då att jag inte behövde stänga av larmet när jag kom hem och min broder Noa antagligen var hemma med vänner, han har så många. Jag bestämde mig för att köra på den läskiga taktiken för att han inte ska ana en flör eller något sådant. Så jag blundade med ena ögat och fejkade ryckningar i underläppen.

"Vill du smaka på kisset pojk? eller bara kolla kanske?"

Det stackars lilla gullegrynet såg ut som att han höll på att skita på sig för att sedan drunkna i sin egen avföring. Han travade klumpit iväg till Noas rum och jag kunde lugnt torka mig och tvätta händerna med min kurdiska importtvål.

"Tyra du kan faktiskt inte bete dig sådär när jag har kompisar här!"

Noa ropade från sitt rum och jag tyckte att det var udda att han sa så för jag har skrämt mängder av hans vänner.

"Vad menar du med kompisAR jag såg bara en-"

Jag avbröts mitt i min mening när jag kom till Noas dörröppning, där inne satt ju en hel flock barn, är det här ett skämt?

"ojdå här var det många ögon att möta!"

"Jag har lixom en fest"

Noa såg helt patetisk ut han hade lockat håret, vem tror han att han är Harry Styles eller? Han hade även dragit fram pappa gamla cykelglajjor som han tyckte det var helt normalt att ha på sig inomhus.

"Har du fest klockan tre på en torsdag?"

Flocken bestod av många olika typer fast all 03:or hänger ju så, patetiskt. Tackar vet jag 01:or vi umgås bara med våra bestämda grupper.

"Ja kan du typ blanda oboy till oss nu?"

"visst hur många glas?"

Jag älskade att laga mat även om det var så simpelt som att bre smör på en macka.

"27 men gör den extra mörk vi vill inte vara rasistiska"

Jag kastade en sista blick på folksamlingen Majsi33 och Carovaro satt såklart mitt i rummet och låtsades vara fulla, jeezuz dom vet inte ens hur det är jag är full mestadel av min vakna tid då jag blir påvärkad av bara en Herrljunga cider. Jag gick ner och blandade oboy och satte fast små namnlappar och roliga sugrör på glasen, jag hällde även i lite potatismjöl i Carro och Majas glas men det kan vi tala tyst om.

Elsas lårWhere stories live. Discover now