hemma hos Tess

50 1 0
                                    

*Majkens perspektiv*

"PATRIK JAG ÄR HEMMA NU!!"

Tess skrik gjorde oss alla halvt döva och tvingade oss till att grimasera åt henne. Tess storebror Patrik kom ut ur sitt rum iklädd endast pyjamasbyxor och ingen tröja! jag kunde nästan känna Agnes tjejstånd som inte finns fysiskt men tro mig i tjejers hjärnor kan vi bli riktigt hårda.

"Varför sa du inte att du hade vänner här?"

Patrik såg lite besvärad ut där han stod utan tröja med Agnes stirrande och hakan nere i marken.

"tare lugnt vi har alla sett nakna killar förut"

Man kunde tydligt se chocken i Patriks ansikte när han hörde vad Tess nyss hade sagt, Alva och Tyra började fnittra hysteriskt.

"TESS DU ÄR 13 FÖR I HELVETTE"

Patrik visste alltså inte om att Tess vardag spenderas på tumblr det visste till och med Elsa om och hon har bara känt Tess i en dag nu. Juste Elsa, jag tittade mot henne och hon såg nervös ut så jag tog tag i hennes hand först ryggade hon tillbaka men sen log hon och grep tag i min välkomnande hand.

"Harald kommer hit senare bara så att ni vet och inte stör"

Patrik dejtade en kille som hette Harald och har gjort det sedan ett halvår tillbaka men föräldrarna Fredriksson/Sjöberg tyckte inte om deras förhållande så dom kunde inte vare hemma hos dom särskillt ofta men när det väl gick så kan man lita på att dom antingen kommer hångla sönder varandra eller ha samlag.

"eeeww too much information"

svarade Tess äcklat innan vi gick in i hennes rum.

Elsas lårWhere stories live. Discover now