never gonna give you up

45 1 0
                                    

A/N i den här historian bor Elsa i den blåa orienteringsstugan i skogen

*Majkens perspektiv*

Jag skulle precis göra det som jag drömt om hela dagen, kyssa Elsa. Men vad händer då jo, Alva Agnes och Tyra kommer stapplande nerför gatan och sjunger på nån skitlåt som antagligen var One direction, Little mix eller Jonas brothers jag hör ingen skillnad på något av dom där ungdomsbanden tackar vet jag Plura. Hur som helst så fick jag en snabb men sliskig puss på kinden innan Elsa försvann in i sitt hus. Eller vafan kan man ens kalla det ett hus? det låg ju fan mitt ute i skogen? Även om Elsa var en trög skogsmulle så visste jag att jag älskade henne mer än något annat kanske mer än den dansande pojken i 'insidious'? 

Jag hade blivit rosenrasande när tjejerna förstörde det korta ögonblick mellan mig och Elsa men som tur var hade dom vacklat vidare innan jag hunnit hämnas, jag blir nämligen lätt arg och dom här tjejerna tål verkligen inte alkohol vi hade bara gett dom ett glas vitt med 4 sugrör? Heterosexuella måste ha svagare kropp än oss gays.

när jag kommit hem blev jag förvånad av att se elsa ringa för ett samtal på skype. Tänker hon fråga chans? Nej Majken man gör inte så längre keep your shit together. Jag svarade först när jag lagt mig ner med ett glas rött i handen och hade ett någorlunda charmigt leende.

"Hej!"

åh Elsas röst var så vacker och hon såg ut som en sådan gudinna där hon satt med en halväten potatisbulle i handen.

"hello there sugartits"

jag svarade med det charmigaste jag kom på att säga och om jag får säga det själv så lät det riktigt jävla bra. hon fnittrade och det måste ju vara ett bra tecken?

"jo jag skulle vilja visa en sak för dig..."

"go right ahead!"

Det var då hon gjorde det. Det var det finaste någon nånsin gjort mot mig, och den låten passade verkligen perfekt till hennes röst.

We're no strangers to love 

You know the rules and so do I 

A full commitment's what I'm thinking of 

You wouldn't get this from any other guy 

I just wanna tell you how I'm feeling 

Gotta make you understand 

Never gonna give you up, 

Never gonna let you down 

Never gonna run around and desert you 

Never gonna make you cry, 

Never gonna say goodbye 

Never gonna tell a lie and hurt you 

Hon avbröts av att en man som jag antar var hennes far jublade åt henne och kastade mariekex på henne.

"gud så duktig du är Elsa!!"

Han hade glädjetårar och elsa bugade artigt som tack för komplimangen.

"du är verkligen jätteduktig på att sjunga och att du gjorde det acappella till och med jag menar lix wow!"

Hon sken upp som en sol när hon hörde min kommentar, kanske menade hon verkligen texten.

"så vill du bli min flick-"

NEJ NEJ NEJ! Elsa avbröts mitt i frågan av att mitt wifi slutade fungera!?! så fick det faktiskt inte gå till, nur är det krig man mot man. Wifi bered dig på en manskamp.

Elsas lårWhere stories live. Discover now