Nos, sziasztok! 😊
Azzal kezdeném, hogy a versenyt lefújtam, mert nem érkezett elég iromány, de ennek ellenére köszönöm Leonetti686 -nak, Minda_Chan -nak és YaoiFanGirl9 -nek, mert ebből két ember már elküldte, egy pedig most írja.A másik! Tervezek egy új könyvet indítani, Percy Jackson fanfiction témában. 😊
"A neve Darcy Shelter, tizenöt éves. Nyolc éves korában Melody Guardian talált rá az utcán, egy gyorsétterem kukájában turkálva. Február vége, ezen kívül este tíz óra volt. A hőmérséklet jóval nulla fok alatt lehetett, ő maga pedig egy szakadt melegítő nadrágban, egy túlméretezett pulcsiban, és félpár rózsaszín, lyukas zokniban parádézott. Napok óta nem evett, a fürdőszobát pedig már egy fél éve nem látta – ez megmutatkozott a külsején is. Éppen az ételmaradékok között keresett valami nagyjából ehetőt, amikor egy magas, barna hajú nő szelte keresztül a sikátort. Ő automatikusan abba hagyta, amit csinált, és behúzódott a szemetes árnyékába, nem akarta, hogy újra megalázzák. A fiatal nő megállt, és tűnődve körbe kémlelt, aztán pár perc csend után megszólalt.
- Nem vagy éhes? – ő maga megrezzent a kuka takarásában, nem tudta, vajon a hang tulajdonosa gúnyolódik-e. – Véletlenül van nálam egy kis szendvics. Mai. Sajtos. Kéred?
Nem mert válaszolni, noha három napi koplalás után a friss, sajtos szendvics – amit amúgy nagyon, de nagyon szeretett -, igen csábító ajánlat volt.
- Kérlek, gyere elő! Nem kell félned tőlem! Ott a büdös szemetes mögött annyira nem lehet jó kuksolni... – kis csend, és ő még mindig nem mozdul. – Esetleg egy meleg kakaó? – hangosat nyel. Ó, hogy milyen régóta nem ivott már olyat! Nem is emlékszik az ízére, csak arra, hogy egyszer volt szerencséje a csokis italhoz, és nagyon finomnak találta. Sőt...
Még mielőtt megálljt parancsolhatna magának, előbújik a rejtekhelyéről. A nő rákapj a pillantását, és kedvesen elmosolyodik.
- Tessék – felé nyújtja a szendvicset és egy félliteres ásványvizes üvegben a langyos innivalót.
Óvatosan megy közelebb, de a friss kenyér illata elveszi az eszét, és megtagadva az eddigi gyanakvását, kirántja a nő kezéből a két dolgot, vissza rohan a kuka mögé, és három harapással eltünteti a sajtos szendvicset. Bár a fél fogára sem elég, mégis nagyon jól esik neki. Már legalább egy hete nem evett normális ételt, három napja pedig egyáltalán semmilyet. Megszimatolja a kakaót, a nyál össze fut a szájában, és mohón inni kezdi. Egy levegővel üríti ki a flakont, a melegség átjárja a testét. Leereszti az üveget, és még egy utolsót nyel. – Finom volt? – kérdezi barátságosan az alak. Már csak az illem miatt, amit az árvaházba belé vertek, feláll, és a nő elé lép, cincogó hangon szólal meg, szigorúan a földet nézte.- Igen. Köszönöm, kisasszony!"
Az lenne a kérdés, hogy valakit esetleg érdekel-e?
Az Istenek Kegyeltje címen fut.Szép napot, és kellemes halott-idézést!😘
YOU ARE READING
Hádész útja [𝒫𝑒𝓇𝒸𝓎 𝒥𝒶𝒸𝓀𝓈𝑜𝓃 𝒻𝒶𝓃𝒻𝒾𝒸𝓉𝒾𝑜𝓃]
Fanfiction- Így hátulról nagyon hasonlítanak. - Szerintem nem - mondja Jászon. - Hazelnek sokkal nagyobb a haja és bőre is másmilyen. - Nem Hazelék! Hanem Nico és a... - keresi, hogy mit is akar mondani. - A lány? - Igen! Köszönöm! Nico és a lány! - színp...