pov nikita
Yeeaaaah deel 1 is af woeeeeejeeeer partyyyyhh haha sorry ben gewoon blij dat het af is 😱😃😊💚❤💕
pov nikita
daar staat hij de jongen die me nooit ziet staan en ook nooit gaat zien staan Liam Payne,Liam James Payne.De jongen dat als ik eerlijk moet zijn echt mooi is maar voor de rest is hij de coole bad boy dat alleen maar de populaire meisjes kunnen krijgen maar jammer genoeg voor hem zijn die al bezet.Je hebt Laura en Achton,Laura en Calum,Veerle en Justin,Moniek en Louis,Angela en Michael,Roos en Niall,Beau en Zayn,Luke en Nicki,Eva en Harry.Ik hoor wel van sommige dat Liam nooit veel meisjes heeft gehad en ook niet wilt omdat hij niet kan tegen meisjes met poblemen hij kan daar blijkbaar niet tegen..dus voor mij nee dan zou ik een vresselijk meisje voor hem zijn..
Laura,Roos,Nicki en Eva zijn de meisjes van mijn klas die nog een beetje om mij geven de rest kijkt me vreemd aan en bekijkt me vies wat ik niet snap ik bedoel wa heb ik hen misdaan?!Zie ik er zo vreemd uit dan?Ligt het aan mijn haar?ik heb toch gewoon bruin krullend haar..Of ligt het aan mijn ogen?Ik heb toch gewoon groene ogen...
Ik weet het niet..hoe ik mezelf zie snap ik dat niemand op me verlieft word ik bedoel geen enkele jongen wilt een meisje die altijd pullen draagt met lange mouwen zodat je haar sneeën niet ziet dat pillen neemt en rookt om al de pijn te vergeten over thuis over vroeger over alles...
Niemand wilt een meisje met problemen en zeker Liam niet de hotste bad boy van school..
Ik word uit mijn gedachte gehaald door mijn zus cathy.
'Heey dromen doe je maar 's avonds en nu dus niet ik ga naar mijn les oke?'
'Oke'
Ow ja shit les ik moet nog naar de les heb daar echt geen zin het is een leuke richting het is met mensen helpen en Liam en de rest zit daar ook in dat is 1 ding dat ik met hem gemeen heb..
Maar waar was ik ow ja die leerkracht kan mij niet af oftewel krijg ik extra taken oftewel trekt hij een heel punt af bij taken en zo en bij andere met precies dezelfde fout een half punt..
Ik stap het lokaal in en ga hellemaal vanboven zitten,even later stapt de rest ook binnen en begint de leerkracht uit te leggen over het saaiste van deze richting.Hoe de mens geestelijk in elkaar zit wat weet hij nu hoe mensen in elkaar zitten iedereen zit anders in elkaar!!
Het uur is bijna gedaan en iedereen begint al langzaam in te pakken.
'Jongens ik weet dat jullie graag weg willen nu maar ik heb nog wat voor jullie,jullie moeten voor een bejaarde gaan zorgen voor een hele week en jullie moeten samen met een ander geslacht dan jezelf dus een jongen en een meisje samen kies nu maar en kom dan naar mij en dan krijg je een papier waar opstaat wie en waar je moet verzorgen morgen beginnen jullie en het telt mee voor 60% voor je eindwerk dus doe je best ervoor!'
Ja dat moet mij weer overkomen met een jongen god waarom?anders kon ik nog met Eva,nicki,roos of Laura en dat hun jongen dan even met elkaar gingen maar nee we moeten met een fucking jongen..
Je ziet al de meisje naar hun liefjes rennen en ik,Chanti en Liam blijven nog over oh weet je ik ga gewoon alleen naar beneden en laat Chanti met Liam gaan en dan moet ik alleen gaan.
Ik draai me om met een gerust hard en doe mijn spullen in mijn zak en voel een hand op mijn schouder.
Geschrokken draai ik me om en zie ik Liam staan.
'Heey Nikita,zou je misschien met mij willen werken voor het project?'
'Met mij?!en Chanti dan?'
'Nee ze ging alleen.'
'Ow oke'
Even dacht ik dat Liam gewoon met mij wou werken maar ja als Chanti alleen wou dan moet hij wel met mij..
Oh Nikita wat maakte je jezelf toch wijs hij zou toch nooit met mij willen werken hij kon gewoon niet anders vandaar dat hij met mij werkt..
Maar ja nu ga ik wel een hele week met een jongen werken die tegen zijn goesting bij mij zit..
Ik pak het formulier en zie dat we een vrouw hebben,Noëla parks.
Liam schrijft het adres op en overhandigt me een papiertje.
'Voor als er wat fout zou zijn geef je de jouwe ook even?'ik open het papiertje en zie zijn telefoonnummer staan en geef de mijne dan ook.
Dit zou ik normaal geweldig vinden maar ja dit is gewoon voor die opdracht..
Ik kom thuis aan en zie Cathy al in de zetel zitten.
'Zijn mama en papa al thuis?'
Ze schud haar hoofd en er komt een opluchtende zucht uit mijn mond.
Ja ik haat mijn ouders echt heel erg..
Waarom?nauw mijn zus is heilig en ik pff ik ben niets mijn vader slaat me soms meestal als hij zat is,dan gebuurt het en hij is nogal vaak dronken..en mijn moeder laat het gewoon gebeuren..
Ik kijk naar mezelf in de spiegel en het enige wat ik zie is vet vet vet vet vet ik ben gewoon vet,dik,lelijk en echt niets waard ik trek mijn kleren uit zodat ik gewoon mijn lingerie nog aan heb en ga op de weegschaal staan.
53.01 verschijnt er..
Wat zoveel?!dit is erg ik ben gewoon echt dik!!
Ik kijk van mijn buik naar de spiegel en van de spiegel naar de wc.
Zou ik?
Wat kan het kwaad ik vermager er alleen maar van..
Ik ga op mijn knieën zitten en steek een vinger in mijn keel en al meteen komt alles eruit en voel me een beetje beter.Dit was dus deel1 hopelijk was het goed...MAAR nu het vakantie is ga ik mij aan een regeling houden van wanneer ik wat ga schrijven :D
Ik doe er dagelijks twee maar het mag meer maar die twee gewoon zowizo!
Hier is die.Dag 1--I don't like a girl with problemes/why I meet you AGAIN?!
dag 2--sex lesson from my bully/bullyng by one direction
Dag 3--the5loverboys/my name is Diana
Dag 4--You're always my boobear/17.black
Dag 5--you're my ecerything/Marcel styles is my brother!Oh god vandaag nog why I meet you AGAIN dus nog even schrijven :p
Vote?comment?😘💋
LOTS of love
💛💙💜💚❤💗💓💕💖💞💘💋
JE LEEST
I don't like a girl with problemes ~liam payne~
FanfictionI don't like people with problemes Liam payne de jongen die problemen haat!meisjes komen en gaan in zijn leven. Dik,dun,groot,klein,arm,rijk,lelijk,mooi,blond,bruin het kan hem niets schelen er is maar 1ding dat een meisje niet mag hebben en dat zij...