•sleeping to forget•
Songs for this chapter:without you cover by Max Schneider
➰Pov Nikita➰
Ik open zachtjes mijn ogen en kijk de kamer rond en merk dat ik weer in het ziekenhuis lig.'wat..hoe kan dit?'er komt een dokter binnen en glimlacht naar me.'aangenaam Nikita,ik ben meneer Focks,hoe gaat het met u?'
'Euh,ja goed denk ik..'hij knikt en schrijft wat op.'u hebt geluk dat meneer Payne u gevonden heeft b-'
'Wat?wacht?Liam?Waar is hij?'hij zucht even en als je het mij vraagt duurt dit veel te lang.Ik trek de 3draadjes uit waar ik aan verbonden ben en probeer de deur uit te lopen.'Nikita!Wacht even!'hij kon me nog even vast houden maar ik kon er net nog uitglippen.Als ik de deur open zie ik Niall en Louis zitten.'Nikita!'ze hebben een lach op hun gezicht en staan op.'waar is Liam?!'ze kijken elkaar aan en gaan weer zitten,Louis wijst naar een twee kamers verder en ik loop er naar toe,zover dat ik deftig kan lopen dan toch..ik open de deur en zie Liam op bed zitten met draadjes aan zijn lichaam verbonden.Het enige geluid is het gepiep van zijn hartslag.'Liam?'ik stap naar hem toe en zijn hand voelt koud aan.Er gaat een deur open en ik zie dat meneer Focks naast me komt staan.'Wat is er gebeurt?'
'Toen er gezegt was dat jij verdwenen was heeft hij je gezocht en dan ook gevonden bewusteloos op de trappen,toen hij boven kwam dicht bij jouw kamer is hij flauw gevallen.'Ik bekijk Liam en wil mijn blik ook nergens anders brengen.'hoe komt het dat hij flauwviel?'
'Liam heeft de hele tijd dat jij in coma lach op de stoel gezeten en kwam er maar niet af.Eten en drinken heeft hij amper gedaan net het zelfde met slapen.Je weet dat hij wat aan zijn nieren heeft?'ik knik kort.'Al deze dingen waren dus heel slecht voor zijn nieren...maar hij word normaal gezien vandaag weer wakker maar moet rustigaan doen.'ik knik en hij brengt me weer naar mijn kamer.Ik leg mezelf weer ik het bed en ik word weer aan alle draadjes verbonden.'het is best dat je even slaapt!Geen zorgen Liam word straks wel weer waker!'Ik knik en draai me om en voel mijn ogen dichtvallen.
*
Ik hoor zachtjes wat geluid en voel dat ik beweeg of beter,bewegen word.Ik open mijn ogen en zie Niall staan,'Niall laat me slapen.'Ik draai me weer om en Niall laat een diepe zucht.'liam is wakker!'
Vote?💋
Comment?💕
Follow?❤️
JE LEEST
I don't like a girl with problemes ~liam payne~
FanfictionI don't like people with problemes Liam payne de jongen die problemen haat!meisjes komen en gaan in zijn leven. Dik,dun,groot,klein,arm,rijk,lelijk,mooi,blond,bruin het kan hem niets schelen er is maar 1ding dat een meisje niet mag hebben en dat zij...