Deel.03

754 39 0
                                    

Deel.03

Pov Nikita

Ik zie joella en Liam naar me kijken.
'Joella morgen komen we weer terug maar het is al vijf uur nu moeten we echt gaan.
'Is niets hoor ga jullie maar amuseren ik red me hier wel hoor!'
Ik lach naar haar en Liam en ik lopen het grote gebouw uit.
'Wel,het was leuk om je eens buiten school te zien..tot morgen.'ik lag en knik.
Hij komt dichter en ik voel zachte lippen op mijn wang.
Hij zwaait nog en stapt dan zijn auto in en rijd weg.
Ik blijf stokstijf staan.
Wow..Liam James Payne de jongen dat meisjes zoals mij zou moeten haten gaf me zojuist een kus op mijn wang!
Ik begin luidop te lachen.vraag me niet waarom maar ik lach luid terwijl ik begin te stappen.
Een oude man kijkt me vreemd aan,en ik stop met lachen en versnel mijn passen.

Pov Liam

Ik laat me op bed vallen en Nikita komt ineens in me op..
Ze is echt lief!en lelijk is ze zeker niet!!ik bedoel pfff het is zo moeilijk om een meisje te vinden na Cat..
Ze was alles en ja..NEE LIAM!!
Niet aan haar denken!
Ik hoop wel dat ik goed heb gedaan om Nikita een kus te geven..wat als ik ze helemaal verkeert inschat en ze wel veel problemen zou hebben..
Want zo schat ik haar totaal niet in!
God Liam we zien wel!!!

Pov Nikita

Ik loop wenend mijn kamer in en slaag de deur toe en sluit me in de badkamer op.
Wat had ik nu misdaan..
Waarom heb ik deze klap weer gekregen..
Ik bedoel als je thuis komt en je moeder ligt daar dronken in de zetel op een gast die ze waarschijnlijk nog geen uur kent bijna seks te hebben en dan zeg je dat ze normaal moet doen en dan krijg ik een klap!
Dit is al de zoveelste keer...
Ik word gek..
Waarom ben ik hier..
Wat heb ik deze fucking wereld misdaan dat dit gebeurt...
Ik kijk recht voor me en zie een breekmes van me liggen 1van mijn zovele..
Ik pak met trillende handen het mesje en hou het onder mijn polsen..
Ik adem diep in en snij...ik zet er nog 2achter.
Ik zie er een beetje bloed uitlopen en dep het op mijn een vochtig doekje.
'Ach weet je wat maakt het uit!dan genezen deze niet he!'zeg ik terwijl ik het doekje weg gooi.

----------------------------------------------

Vote?comment?😘
Lots of love💋
💛💙💜💚❤️💗💓💕💖💖💘💋

I don't like a girl with problemes ~liam payne~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu