Deel.08

541 38 0
                                    

Pov Nikita

Ik en Liam stappen naar Noël en er is de hele tijd een stilte geweest en voor het bejaardentehuis staat Liam stil,ik blijf staan en kijk hem onbegrijpend aan.'wat is er?'ik stap naar hem en stop als ik voor hem sta.'nikita,stop deze stilte alsjeblieft,ik vind je leuk,echt leuk!En ik zou willen vragen of je mijn vriendin wilt worden?'ik krijg een lach op mijn gezicht en knik.'ja!'ik omhels hem en hij tilt me op en legt zijn lippen op de mijne.'Ik hou van je babe!'

'Ik hou ook van jouw!'we stappen naar binnen en Noël kijkt me aan maar ik wenk mijn blik van haar af.

Pov Liam

Ik en Nikita komen binnen en Noël kijkt Nikita aan,maar Nikita wenkt haar geen blik!Okéyyy,ik en Noël gaan kaarten terwijl Nikita wat gaat kuisen.Ze zit in de slaapkamer en de deur staat open en ze zit Noël haar propere kleren op te vouwen.Ik kijk meer naar de bewegingen die Nikita maakt inplaats dan naar de kaarten.'Liam?'ik kijk Noël even vragent aan.'je was meer naar Nikita aan het kijken,ze is een mooi meisje hé?'ik knik en een lach komt op mijn gezicht.'ja dat is ze zeker!ze kijkt me grijnzend met een opgetrokken wenkbrauw aan.'ja..ze is mijn vriendin!'ik hoor zelf gewoon de trotsheid in mijn stem.'praat maar eens goed met haar!'mijn glimlach verdwijnt en verandert in een vragende blik.'kom je Liam onze tijd zit erop!'ik knik en ga met Nikita mee naar buiten.Over wat zou ik met haar moeten praten?'

Het is niet echt een super goed stuk,sorry :/

Vote?

Comment?

💕❤️😘💋💘

I don't like a girl with problemes ~liam payne~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu