Deel.05

682 35 0
                                    

Pov Nikita

Ik trek mijn arm los en loop de deur uit naar buiten en hoor iemand achter me aan rennen.Als ik buiten sta te denken over wat ik nu moet doen komt Liam naar me toe.'gaat het?'
'Jah hoor ik weet niet voelde me even niet goed..'hij knikt dan'wil je misschien even mee naar de stad?'vraagt hij verlegen'ja tuurlijk!'hij krijgt een lach op zijn gezicht en we zijn na even stappen al in de stad waar we al een leuke sweater voor mij hebben gekocht Nike schoenen voor Liam en een jeans vest.'heey pas dit eens!'zegt Liam terwijl hij me een kleedje laat zien.Ik kijk hem met grote ogen aan en schud hevig mijn hoofd.Het is een zwart kort en strak kleedje het enige positieve is dat er geen deconte aan zit en dat het mouwen heeft.'aaah please probeer eens..'ik zucht en pak het kleedje en loop naar de paskamers Liam zit naar me te grijnzen voor ik het pashouder instap.
Ik trek mijn kleren uit en doe het jurkje aan.Ik voel me hier...een hoer in...'nikita je bent prachtig zie dat dan'hoor ik Nick zeggen.Nee niet nu ik word er gek van,mijn broer is dood!Hij leeft NIET!Waarom blijf ik zijn stem horen...
Na even wachten hoor ik Nick niet meer en trek wat aan de mouwen.
Ik trek de hele tijd aan de onderkant van het kleedje om het langer te maken wat dus niet lukt want het gaat altijd weer naar boven.
Ik stap het pashokje uit en zie Liam op zijn gsm zitten,hij kijkt op en staart me de hele tijd aan.'wow!'is het enige wat hij na 5minuten staren kan zeggen.'het..het is geweldig!!!!wooow!!normaal zou ik van meisjes zeggen die dat aan hebben dat ze een beetje aan ja de "goedkope"kant staan maar bij jouw wow het staat je geweldig!'ik voel dat ik hard begin te blozen en kijk naar beneden'dankje!'zeg ik voor ik het pashokje weer instap.
Als ik klaar ben leg ik het jurkje terug op zijn plaats en Liam trekt een pruillipje'sorry li ik voel me er niet zo goed in.'hij knikt en we kijken nog even verder.'ga maar al buiten staan ik betaal even deze pul nog!'zegt hij.Ik knik en ik stap naar buiten.
Even later komt hij weer buiten en gaan we verder.

*

We zijn onderweg naar mijn huis en het was nog super gezellig!Liam is echt een goede vriend van me geworden hij is echt aardig tegen me!Hij complimenteerde me de hele tijd en is echt een hilarisch persoon.We komen bij mijn huis aan en ja..normaal zou ik hem mee naar binnen vragen maar wat als mijn moeder er ook is..dan weet hij meteen dat ik niet het meisje ben waar hij om mee wil gaan.Zoals iedereen zegt 'Liam Payne en een meisje met problemen vergeet dat maar!dat kan niemand zich voorstellen!'we komen bij mijn deur aan en lach naar hem niet wetend wat te doen.'vraag hem mee naar binnen Nikita beter nu de waarheid dan nooit!'hoor ik Nick weer in mijn hoofd zeggen.Dan maar nooit!Ik schud even met mijn hoofd en kijk Liam aan.'ik zou je graag mee naar binnen vragen maar weet je ik moest vandaag het huis opruimen maar ben dat vergeten en ik wil je niet in zo een huis binnen laten!'hij lacht naar me,met die geweldige schattige ogen die schitteren elke keer als hij lacht en zijn wangen die licht roze staan..Woow Nikita shut up!!!'hier dat is nog voor jouw!'hij haalt een zak boven en geeft die aan mij.Ik open de zak en zie het korte zwarte kleedje erin zit.Ik lach naar hem en kijk hem diep in zijn ogen aan waar ik elke keer in verdrink.'dankje!'hij komt naar me toe en geeft me een kus op mijn wang en vertrekt.'zelfde uur morgen voor Noëlla?'ik knik en ga naar binnen waar ik mijn moeder met weer een andere man dan gisteren zie zoenen.
Dit is dus de reden waarom ik niemand mee naar binnen wil nemen.

Sorry baby's ik weet ik post niet veel maar bullying by one direction schrijft zo gemakkelijk enzo dat ik de rest vergeet maar ik beloof meer te posten het boek waarvan ik de trailer in het vorige hoofdstuk heb gezet komt ook nog belooft!!xxxx💕
Vote?comment?
💛💙💜💚❤️💗💓💕💖💞💘💋😘

I don't like a girl with problemes ~liam payne~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu