Deel.02 +proloog

783 40 2
                                    

Hier vanonder staat deel 2hoor maar ik heb nog een proloog gevonden in mijn notities nog die wel handig is voor te weten hoe het thuis bij haar zit dus staat eerst de proloog hier en vanonder deel 2 :)



I don't like people with problemes
Liam payne de jongen die problemen haat!meisjes komen en gaan in zijn leven.
Dik,dun,groot,klein,arm,rijk,lelijk,mooi,blond,bruin het kan hem niets schelen er is maar 1ding dat een meisje niet mag hebben en dat zijn problemen...
Waarom dat weet alleen hijzelf.
Nikita jensen een meisje met problemen haar moeder zei haar al van kleins avaan dat Nikita een ongeluk was ze was perongeluk geboren haar vader dat is een goede vraag wie dat dat is haar moeder ging altijd naar andere jongens dan naar die en dan die en dan weer die dus wie de vader is weet niemand haar moeder is wat zij zegt een goedkope dronke hoer! Maar ze heeft nog een broer in haar ogen heeft ze die nog maar in de werkelijkheid is hij er niet meer..hij is gestorven aan longkanker.
Ze praat soms zelf met hem als het moeilijk gaat d zegt ze zoiets als dit:'heey Nick ik weet niet zou ik dat doen,nauw ja ik bedoel zou jij het doen?'.......'nee Nick niet weer over mijn problemen beginnen ik vroeg je daar niets over..we blijven vriendjes hé?'...'pinkie swaer'
Zo doet ze dan..
Nikita snijdt zich ook het is voor haar een moment om haar broer en haar moeder en al de andere shit uit haar leven te zetten..
Liam payne en Nikita jensen twee verschillende personen ze zitten al jaren ik dezelfde klas Nikita kent Liam wel maar Liam kent Nikita misschien met de naam en dat is het.
Zo een twee verschillende personen waar vannalles mee kan veranderen als ze elkaar vinden.

---------------------------------------------

Pov Nikita

*biep biep biep biep biep*
Oh fuck die stomme kut wekker!!
Ik moet vandaag naar die bejaarde met Liam..
Ik heb echt geen zin eigenlijk ik hou van mensen helpen!!!echt!!!maar met Liam...ik weet niet hoe het gaat zijn...
Ik trek mijn kleren aan en doe mijn haar in een losse vlecht en doe gewoon mascara op.
Ik ga naar buiten en kom aan het bejaardentehuis aan en zie Liam al wachten.
Hij heeft een normaal shirt aan en daarover een jeansvestje en een zwarte broek.
Hij lacht kort en zonder wat te zeggen lopen we naar binnen.
'Hier moet het zijn'
We komen aan een deur waar Noëlle Parks mooi opgeschreven staat.
Ik klop op de deur en een vriendelijk stem antwoord.
'Kom maar binnen hoor.'
Liam opent de deur en we zien een lieve oude vrouw in haar rolstoel.
'Jullie moeten Nikita en Liam zijn?'
We knikken en we gaan tegenover haar in de zetel zitten.
'Seg,zou ik jullie nauw eens iets mogen vragen?'vraagt ze vriendelijk.
Ik en Liam kijken elkaar kort aan en knikken dan.
'Zijn jullie nauw een stelletje want jullie zien er mij zo schattig uit.'
'Euh nee we zijn niet samen'zegt Liam
'Ow..ja jullie zouden schattig samen zijn!'

*

We hebben al vanalles samen gedaan en we zijn juist klaar met eten en nu ga ik met Noëlle afwassen terwijl Liam al iets klaarzet voor daarna.
Ik moet wel afwassen zij zit in een rolstoel dus kan ze dat niet.
Hopelijk ziet ze mijn armen niet..
Ik doe mij mouwen langzaam en een beetje omhoog en stop ze meteen in het water wat brand door het zeep.
Ik pers mijn lippen op elkaar zodat ze niets door zou hebben.
We zitten gezellig te kletsen en als ik klaar ben trek ik mijn mouwen van pul meteen naar beneden maar mijn Noëlle pakt mijn handen vast en trekt mijn mouwen omhoog.
'Je moet wel eerst je armen drogen voor je je mouwen naar beneden trekt anders maak je je pul nat.'
Zegt ze lief terwijl ze in mijn ogen kijkt en met een handdoek mijn armen droog wrijft.
Ze laat los en ik trek mijn mouwen meteen naar beneden.
'Dankje'
We gaan samen naar de living waar we Liam zien die zijn jeansjasje had uit gedaan waardoor je zijn spieren goed ziet en ik bijt op mijn lip en ga zitten.
Hij heeft een gitaar vast en bekijkt ons met zen lach.
Ik wist niet dat Liam gitaar kon spelen..
'Ik heb in de tussentijd een liedje gemaakt,het thema heb ik niet verzonnen!!want dat thema past totaal niet bij me maar toch heb ik wat van proberen te maken.'zegt hij met een klein trots gezicht.
'Laat maar horen!'zegt Noëlle enthousiast.
Hij schrijft zijn keel en begint te spelen.

Yeah, yeah, yeah
Diana
Yeah, yeah, yeah

The front pages are your pictures,
They make you look so small,
How could someone not miss you at all?

Oh-ah-oh

I never would mistreat ya,
Oh I'm not a criminal,
I speak a different language but I still hear your call.

Diana,
Let me be the one to light a fire inside those eyes,
You've been lonely,
You don't even know me,
But I can feel you crying,
Diana,
Let me be the one to lift your heart up and save your life,
I don't think you even realize baby you'd be saving mine.

Oh-oh

Diana

It's only been four months but
You've fallen down so far.
How could someone mislead you at all?

Oh-ah-oh

I wanna reach out for you,
I wanna break these walls,
I speak a different language but I still hear you call.

Diana,
Let me be the one to light a fire inside those eyes,
You've been lonely,
You don't even know me,
But I can feel you crying,
Diana,
Let me be the one to lift your heart up and save your life,
I don't think you even realize baby you'd be saving mine.

We all need something,
This can't be over now,
If I could hold you,
Swear I'd never put you down.

Diana,
Let me be the one to light a fire inside those eyes,
You've been lonely,
You don't even know me,
But I can feel you crying,
Diana,
Let me be the one to lift your heart up and save your life,
I don't think you even realize baby you'd be saving mine.

Oh-ah-oh
Diana,
Oh-ah-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Diana,
Baby, you'd be saving mine,
Oh-ah-oh
Diana,
Oh-ah-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Diana,
Baby, you'd be saving mine.

Mijn mond staat al vanaf het begin open.
Dit is wow ik voel tranen achter mijn ogen dat ik al het hele liedje heb en me moest inhouden om niet te wenen.
Ik voel het gewoon ik ga wenen...
'Ik ga even nat de wc!'
Zeg ik kort en loop een rondom kamer in en kom de badkamer in.
Ik haal uit mijn broekzak een klein doosje en haal daar een pilletje uit.
Ik noem deze happy pills .
Ze helpen me in de dag nog normaal te gedragen..maar in de avond nee..dan werken ze niet...
Ik steek het pilletje in mijn mond en slik het door en ga weer naar Liam en Noëlle toe.

---------------------------------------------

Dit was dus deel twee :)
Lots of love!!😘
Vote?comment?💋
💚❤💙💛💜💖💗💓💞💘💕💋

I don't like a girl with problemes ~liam payne~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu