Jullie vonden dus ook dat Liam echt een sukkel is nu!Je zult later wel snappen waarom hoor!Liam gaat het ook over iemand hebben ik heb haar naam één keer gebruikt in h.3
➰Pov Nikita➰
Liam stapt weg en ik blijf daar staan terwijl er al een paar tranen over mijn wangen lopen.Noël pakt mijn handen vast.'ach meisje toch..'ik trek mijn handen los en pak mijn pul van de grond en loop weg,ik loop naar binnen en zie dat er een briefje op tafel ligt.
*Nikita,
We zijn even weg!*
Geen ik hou van je,we zijn zo rap mogelijk terug geen x'je niets!Ze houden echt niet van me!Niemand houd van me!Niemand!Iedereen haat me!Wie zou het wat uitmaken als ik er niet meer ben?Niemand!ik loop naar boven waar ik mijn breekmes pak,het is over!Gedaan!Ik ben het beu!Alleen Liam hield me op het rechte pad..'wil je dit echt wel doen?Nikita er houden mensen van je!Ik hou van je!Je vrienden!En Liam!Ookal laat hij dat niet zien op dit moment!'ik hoor Nick zijn stem waar ik op dit moment gek van word!'geef hem nog een kans Nikita!Bel hem!'ik zucht en pak mijn telefoon.'oke oke...'ik ga naar mijn contacten en bel Liam.Hij gaat drie keer over en hoor dan zijn bandje..hij wilt me niet spreken.Ik hou het mesje tegen hellemaal bovenaan mijn pols.
Als ik nu snij ben ik bij mijn broer!
Als ik diep genoeg snij ben ik van alles af!
Als ik nu snij zullen mensen gelukkiger zijn!
Als ik nu snij zal ik gelukkiger zijn!
Als ik nu snij ben dood!
Ik doe het gewoon ik kijk mezelf nog een keer aan in de spiegel waarna ik het mesje op mijn pols leg en de stap zet die ik al eerder had moeten nemen uitvoer!➰Pov Liam.➰
'Ben je gek ofzo!'roept Niall terwijl hij een schoen in mijn richting gooit.'wat?!'
'Ben!'hij gooit een pen mijn richting uit en hij heeft nog wat dingen in zijn hand dus verwacht ik dat hij die ook gaat gooien.
'Jij'
'Nu'
'Hellemaal'
'Gek!!'
Zoals ik verwachte gooit hij elke keer wat naar me toe.'je maakt het met haar uit terwijl ze haar problemen nu juist allemaal toegeeft!Je moet er nu godverdomme voor haar zijn!'hij gooit dit keer een boek naar mijn hoofd.'GAST!STOP IS MET GOOIEN!'hij draait met zijn ogen en gaat al zuchtend op de bank zitten.Hij kijkt voor zich uit en er is een akward stilte.'Niall?'ik ga voor hem staan,en hij staat op en begint me te slaan met een opgerold boekje.'LIAM JE BENT EEN SUKKEL!JE MOET ER NU VOOR HAAR ZIJN!DAT WEET IK ZELF!'hij laat zijn boekje vallen en en kijkt even raar.'dat weet ik zelf en ik ben een sukkel op het vlak van liefde en meisjes!'hij wilt weer slagen maar ik trek het boekje uit zijn handen en gooi het op de grond.'ken je Cat nog?'
'Je vriendinnetje dat is gestorven..'
'Ze had zelfmoord gepleegt...ik had jullie gezegt dat ze gestorven was...haar vader sloeg haar ook en ze had gewoon al dezelfde problemen als Nikita!Ik heb haar in de badkamer gevonden na een ruzie ik wist van haar problemen enzo en we waren over een psycholoog aan het praten over dat ze misschien daar naar toe zou moeten gaan en dat is op een ruzie uitgekomen ik wilde sorry gaan zegen maar toen ik de badkamer binnen kwam lag ze daar,haar polsen over gesneden..ik wilde haar naar het ziekenhuis rijden maar dat kon ik niet ik kon wel een beetje rijden maar iets hield me tegen,ik belde de ambulance maar ze is gestorven in de ambulance..'
'Liam,sorry..dat wist ik niet...ga naar haar toe!Alsjeblieft..ze mag niet nu daar alleen zitten en misschien domme dingen doen omdat Cat nog in je gedachten zit..'ik knik en geef hem een knuffel.'bedankt Niall!'Vote?
Comment?
💕💋❤️😘💘
JE LEEST
I don't like a girl with problemes ~liam payne~
FanfictionI don't like people with problemes Liam payne de jongen die problemen haat!meisjes komen en gaan in zijn leven. Dik,dun,groot,klein,arm,rijk,lelijk,mooi,blond,bruin het kan hem niets schelen er is maar 1ding dat een meisje niet mag hebben en dat zij...