Deel.10

516 31 5
                                    

Pov Liam

'Wat nog niet verteld?!'Nikita knijpt haar ogen dicht en kijkt weg.'ik laat jullie wel even alleen!'zegt Noël die al langzaam wegstapt.'NEE!Blijf!Zodat ik weet dat ze de waarheid zegt!'ze blijft geschrokken staan en ik kijk Nikita aan die met een verontschuldigde blik me aankijkt.'wat moet je me vertellen?'

'Ik euhm...wil je echt alles weten?'ik knik en kijk haar diep aan.'alles!'ze zucht even waarna ze alles achter elkaar begint te ratelen.'veel vriendin heb ik niet echt,mijn vader slaat me en als hij niet thuis is,is mijn moeder altijd dronken en heeft wel elke dag een andere ket,mijn broer is gestorven en ik hoor nog steeds zijn stem in mijn hoofd ik rook,neem pillen en snij mezelf!Mijn broer hielt me nog redelijk op het goede pat maar sinds ik jouw ken...ben jij het geworden..ik snij mezelf niet meer en neem geen pillen meer...ik hou gewoon van je en ik wist dat je geen meisje als mij zou willen!Ik weet dat je geen meisje wilt met problemen je staat daar bekent voor op school maar toch zijn we samen en...ik hou gewoon van je..'

'Laat je armen zien!'mompel ik.'wat?!'

'Laat je armen zien!'

'Nee!'

'Jawel!'

'Nee!'

'Jawel!'

'Nee!'

'LAAT HET GODVERDOMME ZIEN!'

'Als je het perce wilt zien!'ze trekt haar pul over haar hoofd uit en gooit het op de grond.'nu goed!'ik kijk haar boos en geschrokken aan,maar ik laat het geschrokken gedeelte weg.'Nikita,ik dacht dat we wat speciaals hadden!Ik hield van je..'

'Hield?'vraagt ze zachtjes.'ja,hield.Het is uit Nikita!Een fijn leven verder!'

Klein stukje ik weer het maar in ga deze vakantie bij al mijn boeken vaker update maar kleine stukjes!

Vote?

Comment?

❤️💕😍💘😘

I don't like a girl with problemes ~liam payne~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu