➰Pov Liam➰
Ik ben onderweg naar nikita's huis en ik sta voor de deur.Ik bel aan en er komt geen antwoord.Zou ik proberen?ja ik kan het altijd proberen.Ik buk me en kijk onder de mat en zoals verwacht ligt er een sleutel en steek die in het slot.Als ik binnen kom zie ik niemand ik stap wat verder en zie een briefje liggen.
Nikita,
We zijn even weg!
Wauw gezellige ouders!Ik zie haar jas op de stoel liggen wat betekent dat ze thuis is.'Nikita?'ik krijg geen antwoord en zie niemand beneden.Mijn nieuwschierigheid lijd me naar boven ik kom in haar kamer,die van haar ouders,de wc en de logeerkamer maar niets.Alleen de badkamer nog.Ik open de deur en zie Nikita op de grond liggen er ligt bloed op de grond en een zakmes waar bloed op zit ligt naast haar lichaam.Ik zet me naast haar neer en er lopen tranen over mijn wangen.Ik zie dat er een diepe snee in haar arm zit en beelden van Cat toen ik haar in de badkamer vond schieten me te binnen.
'Nikita..'
'Nikta..'
Ik schud haar zachtjes heen en weer maar ze beweegt niet.
Ik wil me concentreren op haar buik om te zien of ze ademt maar de tranen in mijn ogen geven me de kans niet om haar normaal te zien.
'HEEEEELPPPPPPP'duizende tranen vallen over mijn wangen en ik til haar op.Ik adem zwaard terwijl er nog tranen lopen.
Ik kom buiten en heb haar nog steeds vast.'HEEEELPPP ALSJEBLIEFT!!!!'ze voelt koud aan en ik leg haar voorzichtig neer en trek mijn shirt uit die ik over de hare heentrek.Ik kijk rond en merk dat ik tevoet ben gekomen.'FUCK!'er komen beelden van vroeger hoe ik Cat ook vast had en zocht naar iets om haar naar het ziekenhuis te brengen.Ik kijk rond en zie wat auto's staan ik probeer er wat te openen.Het lukt bij een zwarte mini cooper en ik leg Nikita achterin.Ik ga aan de bestuurskant zitten en leg mijn handen over mijn gezicht heen en laat me om het stuur vallen.
Dit is stellen..Er komen weer beelden hoe ik vroeger in de auto zat van mijn ouders en de auto wilde starte om Cat naar het ziekenhuis te brengen maar het niet deed omdat het verkeert was.'Ik doe het!Ik doe het!Ik laat Nikita niet eindigen zoals Cat!'
Love you all!❤️😘💕💘💋
JE LEEST
I don't like a girl with problemes ~liam payne~
FanfictionI don't like people with problemes Liam payne de jongen die problemen haat!meisjes komen en gaan in zijn leven. Dik,dun,groot,klein,arm,rijk,lelijk,mooi,blond,bruin het kan hem niets schelen er is maar 1ding dat een meisje niet mag hebben en dat zij...