Pov Nikita
Ik en Liam zijn buiten en we stappen naar huis,het is een stille wandeling en soms kijkt Liam me even aan en kijkt dan terug weg,alsof hij iets wil zeggen..hij kijkt weer naar me en kijkt weeral weg.'is er iets?'hij lijkt me aan alsof hij niet weer waarover ik spreek,maar ik zie gewoon dat er wat is.Ik blijf hem aankijken waardoor ik merk dat hij zenuwachtig word.'okey..daarjuist zij Noël dat ik met je zou moeten praten..'
'Hoezo praten?over wat?'wat als ze wat gezegt heeft?ik wil niet weten wat er dan gaat gebeuren!
'Dat weet ik zelf ook niet..'
~tijdsprong van 2maanden~
We zijn nu in de grote vakantie en ons eindproject dat dus voor Noël zorgen was is dus gedaan we zijn geslaagd en ik ben eigenlijk blij dat we van Noël verlost zijn!Ik bedoel ja ze was lief en aardig maar omdat ze weet dat ik me snij..en toch nog wel goed met Liam kon omgaan..als ik met Liam afspreek is het altijd bij hem thuis en anders ergens in het park ofzo,Liam heeft nog niets door en dat wil ik graag zo houden,mijn vader is weer vaker thuis dus mijn moeder moet nu al haar afspraakjes maar weg laten maar ik weet nu al als mijn vader weer weg moet dan komt er weer elke dag een andere man voor haar pleziertjes,het word ook steeds moeilijker om alles te verbergen voor Liam,als mijn vader er is word ik geslagen als ik één ding verkeert doe..vandaag heb ik met Liam in het park afgesproken,ik zit al te wachten en ik zie hem naar me toe stappen en zie een lach op zijn gezicht.'hi babe!'hij geeft me een kus en dan lopen we hand in hand het park door.'Liam,je bent echt geweldig!Sinds ik samen ben met jouw kan ik de lach op mijn gezicht niet meer weghalen!'en ik lieg ook niet ik heb me niet meer gesneden sinds ik met hem ben of andere dingen,we zijn samen gestopt met roken,hij rookt alleen als hij dronken is zei hij dus probeer ik hem te laten stoppen met drinken en hij mij met roken.'babe,jij bent echt lief!Ik weet niet maar ik ben echt gelukkig nu!'ik lach en hij drukt zijn lippen op de mijne.We stappen verder tot we een bekende stem horen.'Liam,Nikita!wat leuk om jullie weer te zien!'we draaien ons om en zie Noël staan.'hey Noël,leuk om jouw te zien.'ik lach zachtjes als een soort instemming met wat Liam juist zei.
'Ik hoop dat je nu goed op haar let na wat ze je allemaal verteld heeft'mijn ogen worden groot en ik sta stil,het is juist alsof er lijm over me gegoten is.Ik voel Liams handen uit de mijne glijden.'je hebt hem nog niets verteld?'hoor ik Noël zeggen.
Vote?comment?
❤️💕💋😘😍
JE LEEST
I don't like a girl with problemes ~liam payne~
FanfictionI don't like people with problemes Liam payne de jongen die problemen haat!meisjes komen en gaan in zijn leven. Dik,dun,groot,klein,arm,rijk,lelijk,mooi,blond,bruin het kan hem niets schelen er is maar 1ding dat een meisje niet mag hebben en dat zij...