[21]4. oktoober 2013

17 3 0
                                    

  Sõitsin taas Türile, et esineda õunafesivalil. Juba rohkem, kui pool aastat olen Tallinnast rongiga Türile orkestriproovi sõitnud. Vahepeal tundus see mõttetu ja tekkis hetki, mil sa ei jaksa lihtsalt minna.
Festivalil kohtusin aga vana sõbranna Viktoriaga, kes mind soojalt tervitas. Me pole üksteist terve sajand näinud. Kallistasime ja pärast pooletunnist esinemist vaatasime laadal veidi ringi. Palju müüdi riideid ja õunu. Ilm oli mõnus ja soe ning joped võtsime seljast.
Viktorial aga tuli hea mõte minna ka Türi ja Paide rahvajooksule ja see tundus oivalise ideena, et koos aega veeta. Juba järgmine päev sõitsin taas Tallinnast Türile. Oleks ma teadnud varem, et jooksma lähen oleksin võinud spordiriided kaasa võtta ja Viktoria juurde ööseks jääda. Ning nüüd pidin rohkem raha jooksmise eest ka maksma.
Viktoriaga koos jooksime maha terve maa, mis oli 6km Kirnast Türile. Nägime joostes mitmeid vanu klassikaaslaseid, kes kõndima olid jäänud. Viktoria hoidis head tempot ning temaga koos oli väga hea joosta.
Meie aeg oli Viktoriaga 42minutit. Üsna hea arvestades, et me pole kumbki treeninud. Üks trennis käinud vana klassiõde jooksis selle maa 37 minutiga ära. Usun, et meil läks hästi ja ega saime ka medalid.
Kõik jooksust osavõtjad saavad medalid ja igast ninni-nänni. Sooduspileteid erinevatesse kohtadesse ning muidugi tasuta vesi, mis finišisse jõudes on täiesti hädavajalik.
Vahetasime Viktoriaga telefoni numbreid. Ma ei teagi, miks siiani pole numbreid vahetanud või üksteist üles otsinud, sest ma olen nüüd ju tihemini Türil käinud.  

Pea mind meeles, meelespea [Lucsya Lood 1] ✅Where stories live. Discover now