yeni görev

31 5 1
                                    

             Seni ne kadar seviyor biliyormusun ey yar ?
Seni yıldızlar kadar seviyorum belki kayarsın diye seni güneş kadar seviyorum belki batarsın diye seni kalbimle seviyorum hep orda kal diye.

İki hafta sonra
Yusuf'tan

Bu gün güneşli ve çok güzel bir gün ,çocuklar mahale aralarında top oynuyor ,koşuşturuyorlar .

Balkonda oturmuş çayımı yudumluyorum.
Diğer balkonda tatlı bir telaş içinde çiçeği solmuş olan mahir amcanın kızı çiçekleri suluyor.
Çiçeği solduğu için özülüyor galiba, annesini çağırdı hemen .
Biraz baktı çiçeğe elemedi hiç biraz daha baktı ve içeriye geçti annesi,kızı ise bir sandalyede otutdu elinde bir kitap vardı aldı eline okumaya başladı
Ani bir rüzgar esti nerden çıktı şimdi ,ne güzel bir hava vardı ama hafif bir rüzgar
eşarbı dalgalandı sonra ayağa kalktı ve kollarını açtı derin bir nefes çekti içine hala gözümde çocuk, tek arkadaşım merve gibi.

Ne güzel bir dost olurdu bana berber gelir beraber gezerdik annem ve abam o kazada bu dünyaya veda ederken benim yanımda ve sırtımı dayadığım tek arkadaşımdı.
Büyünce onunla evleneceğime söz vermiştim.

O sadece yanımda olsun istiyorum benim mervem .

Bugün ona her şeyi söyleyeceğim
Onu özledim.

Kapıyı kapatıp ayşe teyzenin pastanesine doğru yol aldım,Merve  herzaman oraya gelir ve ayşe teyzeye yardım ede yine oradadır.

Pastaneye gittim bir masada oturdum ,Ayşe teyze siparişlerle uğraşıyordu.

Onbeş daka bekledim gelmesi için ve kapının sesi ile arkama döndüm evet geldi .
Gelir gelmez ben fark eti masama geçti ve tam karşımda oturdu .

"Merhaba yusuf hoşgeldin"

Enerji doluydu hareketleri ile sanki biraz korkuyordu gibi ,sesi biraz titrekti.

"Hoş bulduk merve"

Biraz sohpet ettik o da sürekli elleriyle oynuyordu zamanı geldi galiba, söyleyeyim artik.

"Mer.."
"Yus.."
"Önce bayanlar sen söyle"
Aynı anda lafımızı kestik.

"Yusuf senden birşey istiyorum "

Ne istiyor acaba merak etim.

"Tabi söyle"
Ellerini birleştirerek.
"Sen üniversite mezunusun değilmi"

Bu soruyu beklemiyordum aslında.
"Evet ,neden sordunki"

Yutkundu ve devam eti.

"Ben bir şirkete çalışıyorum yardıma çok ihtiyacım var iş için bana bir haftalığına yardımcı olabilir misin?

"Nasıl yardımcı olucam"

"Bana fikirlerimde yardımcı olacaksın ,lütfen çok ihtiyacım var sadece bir hafta sadece şirkete geleceksin ve yardımcı olacaksın"

"Merve ben anlamam şirket işlerinden,ama sırf sen istiyorsun diye gelirim "

Bir haftalığına sevdiğimin yaninda olmak beni mutlu eder ama ya mutluluk duyduğum imamlık görevim için bir haftalığına kim yerime geçecek?

yusuf ve merveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin