Merve 'denBugün yusuf beni kafeye çağırdı çok önemli birşey konusacakmış.
Dünkü konuşmamın devamını bekliyor dur eminim Merve benim o da biliyor sadece benim ağzımdan duymak istiyor.Söyleyeceğim zaten gerçekleri .
Sema da beni bekliyor dur eminim ,çok meraklı olduğu için bugün burda olur.
"Merveeee"
Bak geldi işte iyi insan lafın üstüne gelirmiş."Efendim Sema,gel benim odama"
Heyecanla kapıyı kapattı ,çantasını koltuğuna üstüne atıp yanıma geldi."Hadi anlat patlicam,dün bana yarin gel dedin akşamdan beri gözüme uyku girmedi "meraklı işte dün meraktan gelir dedim nasıl sabretiyse.
"Yusuf herşeyi öğrendi Sema"
Gözlerini kocaman açarak.
"Eee sonra,sen ne dedin"
"Aslında ben birşey demedim düşürdüğüm mektubu getirdi merve o sensin falan dedi."
Faltaşı gibi açılan gözleriyle yatağın üstünde oturarak zipliya zipliya.
"Eeee sen ne dedin sonra"
"Konuşmadım"
Heyecanın yerine çatılmış kaşlar yerini bıraktı."Ne demek konuşamadım"
Sinirlendi yine.
"Yani babam geldi aniden zaten bugün kafeye çağırdı orda konuşacağız"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sema ile konuşmaya dalmıştım herzaman ki gibi,biz konuşunca zaman nasıl geçiyor anlayamıyoruz.Beraber pastaneye gittik Yusuf çağırdığı için.
Biraz oturduktan sonra yanımza geldi .
"Selama aleyküm"
Ben ile Sema ona dönerek ."Aleykümselam Yusuf abi"
Sema benden önce davrandı herzamanki gibi."Merve ben aslında senden herşey için özür diliyorum,seni tanıyamadım, özürüm için bu hediyeyi kabul et."masaya oturarak cebinden bir paket çıkardı .
Bu hediye biraz yüzük kutusuna benziyordu.
"Özürün kabul edidi zaten Yusuf hiç gerek yoktu hediyeye "
Uzattığı paketi açtı,tektaş yüzük vardı,bu ne ne anlama geliyordu çok iyi biliyorum.Ben ile Sema birbirimize baka kalktık.
Sema ayağa kalktı.
"Ben çay getirmeyim size"
Bizi yanlız bırakmak istedi .Tektaşı yerinden çıkarıp bana uzatı.
"Merve...Benim hayat arkadaşım,beraber yaşlanıncaya denk aynı yastığa baş koymayı benim eşim olurmusun."
Bu söylediklerinden sonra nefes alıp almadığımı bilemiyorum .
Hata konuşamıyorum da."Yani yusuf biraz düşünmem lazım aniden söyleyince bilemdim."
Aslında şu an içimden' evet evet'diye haykırmak istiyorum ama ailem var onlar daha iyi bilirler .Onu seviyorum biliyorum hemde çok.
Masadan kalktım biraz daha kalsaydım kalbim durabilirdi.Beni gören Sema hemen yanıma koştu.
"Ne oldu kabul etmedinmi yoksa?"
Benim mutluluğumu çok istiyordu özelikle beni ile Yusuf u çok yakıştırıyor du ,arada ailem ve okulum var bunu biraz düşünmem lazım.
"Yok Sema düşüneceğim dedim"
Ordan olduğunca hızlı uzaklaştım eve geç kalmamak için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yusuf ve merve
Randomİki büyük aşkın ve onları bekleyen zorlu bir imtihan... Sonra Merve dedi ki Yusuf a "Aşk nedir bilmem hiç sevmedimki daha önce Bana aşkı sen anlat Aşk senmisin yoksa o Bir kelime?"