itiraf

29 6 2
                                    

Bilmem nedir kader olan acı mı hep yaşanan.Tadı yokmu dünyanın .sevenlermi hep acı çeker.Bilirim bir sınav dır bu dünya.Geçmek gerek sınavı ama gücüm kalmadı her an kaybolabilirim bu sorulardan kendimi kaybedebilirim sonzuluktan.Tutabilirmisin ellerimden? kaybolmasam ,sımsıkı sarılsan o an cennet olur belki kaybolduğuğum karanlıklar.

Merve'den
Yusuf ile konuşur iken arkamdaki ses ile döndüm

Yok artık bu gelen eda ,iyi de bu kızın ne işi var burada hiç gelmezdi ,bir ara biz konuşmaya dalar iken bir anda kaybolmuştu o günden sonra gelmedi yada ben babamın derdi ile uğraşırken hep geliyormuydu.
Yusuf eda geldiğinde hemen heycanlanıp ayaga kalkmasi beni çok şaşırtı.

"AA hoşgeldin gelsene bizde mahir amcanın kızı ile konuşuyorduk "

Bana elini uzatan eda.

"Merhaba canım, babanın durumu nasıl duyunca çok üzüldüm"

Bu gerçekten eda mıydı bana gülmüseyip hal hatır soran.

"Babam daha iyi çok şükür"

Hem bu kız babamın durumunu nerden biliyor hiç şirketten evden başka bir yer bilmiyor,kimseye arkadaşlik etmezdiki.

"Sevindim durumunun iyi olmasına "

Bu kızda birşeyler var ama bakalım yakında kokusu çıkar.

"Yusuf ben sana bu dosyayı verecektim "

Ne dosyası bu anlamadım ?Bu kızın Yusuf ile ne işi olabilir ki ?
Yusuf dosyayı alıp masanın  üstüne koydu

"Tamam ben inceler sana veririm mer.."

"Aaa tabi yusuf ama yarın getir yarın teslim etmem lazım"

Ne olduğunu hala Çözemedim .

Hemen o an arabasına dönüp gitti anlayamadım bile bu kızın amacı ne .
Bugün söylemesem hiçbir zaman söylemicem bunu beliki.

"Yusuf ben aslinda sana birşey itiraf edicem "

Gözüm ün içine o kadar derin bakıyordu ki.

"Yusuf ben aslında bunu nasıl söylersem bilmiyorum uzun zamandır ben sana karşı birşeyler hissediyordum yani galiba seni seviyorum"

Oh sonunda çıktı bu kelimeler benim ağzımdan ,şu an onun bana söyleyeceği şeyleri gerçekten merak ediyorum .

Biraz sustu yüzündeki tebessüm kayboldu bir an ,hadi yusuf sende aynı şeyleri his etiğini söyle

"Ben aslında sana hiç o gözle bakmamışım ,benim yılardır sevdiğim bir kız var zaten "
         
                      Yusuf 'tan

Hiç beklemezdim mahir amcanın ba karşı bu duygularını ben ona hep bir arkadaş bir dost gözüyle baktım .

Benim ona söylediğim sözler karşısında bir anda gözlerinden bir yaş aktı ,sandalyeden kalkıp gitmek istedi

"Yanlış anlama amacım seni özmek değildi "

Birkere daha bana dönerek .

"Yok aslında senin suçun yok ben yanlış anlamış ım seni"

Arkasına bakmadan gitti .
Allah ım ben neden böyle bir acı hissediyorum kalbime çok büyük bir acı girdi ,nedenki ben onu sevmiyordumki neden?

Belki defalarca kızlar bana ,beni sevdiğini söyledi ben hepsine olumuz cevap verdim hiç etkilienmemiştim neden şimdi bu kadar ağrıyo ?

Kendimi atığım sokağa bile bana huzur vermiyordu çiçekler sanki boyun eğmişti .

Gerçekten bu kız neden beni bu kadar etkiliyor bilmiyorum

              Merve'den

Hiç kendimi bu kadar kötü hisetmemiştim .

Ah sema hepsi senin yüzünden seni bir elime geç,yusuf bana karşı birşey hisetmiyormuş .

Aslinda Aslında kabahat benim gitip yusuf u sevdim yılarca onu bekledim ,onun zaten bir sevdiği varmış hem de yılarca sevdiği .
Şu gözyaşlarıma neden hakim olamiyorum offfff offff bu kelimeden nefret etsemde yine offf ben nasıl düştüm bu halere .

Kapıya varıp kapıyı anca açabildim ,kapıyı açar açmaz babam beni sanki bekliyordu .

"Kızım bu halin ne neden ağlıyorsun "

"Baba ben çok mutsuzum "

O an kendimi babama atıp sarıldım .bilmiyorum kaç daka geçti .

"Kızım ne oldu hadi babana söyle birisimi sana karıştı?

Aklında kim bilir neler geçiyordur biricik kızını bu halde gören canım babam.

" bir arkadaşım beni çok özdü ondan ağlıyorum ,bilmiyorum ben çirkinmiyim yoksa hak etmiyormuyum  sevgiyi"

Babam elimden tutarak .

"Gel kızım buraya otur "

Bende oturdum çekyata .

"Sana bir hikaye anlatayım,

zamanların birinde yaşlı bir bahçıvancı varmış, bahçeye girer bütün çiçekleri sularmış  hepsinde aynı şeklide özen gösterir  sularmırmış ama bu çiçeklerin içinde bir papatya varmış ve yaşlı bahçıvan aşık olmuş ,sadece onu sulasın, sadece ona sevgi göstersin istermiş bu yüzden günler geçtikçe çok büyüyüp en dikkat çeken çiçek olmuş.Bahçıvan gelip yine ona bakmamış hepsine aynı şeklide özen göstermiş ve papatya birgün o kadar çok büyümüş ki artık başını bile kaldıramıyormuş ,bu seferde sadece yaşlı bahçıvanın sadece ayaklarını görüyormuş .
Allah ım onu bir kere olsun göreyim ne olursun demiş. Duyduğu ayak sesi ile bahçıvanın geldigini anlamış ama yine sadece ayaklarını  görmüş ,Yaşlı Bahçıvancı onun boynundan kaldırarak yanına bi sopa dikmiş, papatya binler ce şükür etmiş artık bahçıvan cının yüzünü görebiliyor muş .

Birgün bahçıvancı gelmemiş onu birkaç gün daha beklemiş ama yine gelmemiş .
Yine birgün beklerken ayak sesleri gelmiş papatya sevinç içinde bekliyormuş .bahçeye gelen yaşlı bahçıvancı değilmiş aksine çok genç yakışıklı gözleri mavi saçları güneşte parlayan genç bir bahçıvancıymış ,gelir gelmez papatya ya itififatlar etmiş.' ne güzel bir çiçeksin ve bi okadar büyük '
Ve o an elindeki bıçağı almış ve papatyayı kesmiş.

Yani anlayacağın önemli olan güzellik değildir sana itifat etmemesi de değil önemli olan sana herkes gibi eşit davranması ve saygı duymasıdır canım kızım.

Babam beni gerçekten çok iyi anlaya birisi .

"Haklısın baba "

Yanağına bir öpücük kondurarak dama çıkmak için izin istedim ,odama gelip sana cecdeye kapadım Allah a dua ettim .Allah ım bunlara da şükür ailem yanımda bu bana verilen en değerli şey zaten, sen bana sabır ver bize taşıyamadığız yük vermesin ,biliyorum buda imtihan .

Allah ım sen  sevdiğin kuluna yük verirsin yolumdan şaşarmı yoksa bana yine döner mi diye.
Herşeye rağmen sana sığınır senden yardım dilerim bana yardim et .

yusuf ve merveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin