plan

26 5 1
                                    

Merve 'den

Akşamdan beri uyumadigimdan göz kapakların şişmişti, yorgundum.
Sema hiç sabah kahvaltısını beklemeden geldi merakla

"Merve dün hiçbirşey söylemeden gittin ,ne oldu öğrendi mi onun eski arkadaşı olduğunu ?Hala seviyormu seni?

Ne kadar çok soru sordun be sema

" sakin ol sema teker teker sor"

Yine sabırsızlığı tutu .

"Tamam sen anlat ben dinliyorum"

Nasıl anlatacam bilmiyorum

"Konuştuk biraz havadan sudan,sonra eda geldi"

Hemen lafı mı keserek

"Ne eda mı ne alaka onun ne işi varmış orda "

"Sema anlatıyorum bekle"

"Tamam tamam sen anlat"

Çok şükür

"Ben konuya girecekken eda geldi yusufa bir dosya verdi"

"Ne?dosaymı?ne dosyası?

Bak yine kesti lafımı

" Bende alamadım yeni işin için dedi"
Herzanki yine lafima atlayarak.

"Yeni işmi ?ne saçma ,bence merve bu kız birşeyler karıştırıyor"

Haklı olabilir ne alakası vardı ki Yusuf la.

"Eee devam et,sonra ne oldu"

"Sonra onu sevdiğimi söyledim"


"Eeee o ne dedi?hadi çatlatma insanı söyle"

İzin verirse anlatacam ama.

"Bunu söyledikten sonra yüzündeki tebessüm soldu, ben sana o gözle bakmadım falan dedi"

Şoka giren sema.

"Nasıl olur hani nerde o anlatığın Yusuf"

Ah bir ben bilsem sema .

"Bu hiç iyi olmadı merve ben pastaneye gidiyorum o eda ne işler karıştırıyor almayalım, hem belki yusufla konusurum"

"Sakın sema konuşma Yusuf un zaten yılarca sevdiği biri var mış"

"Ya merve bak birşeyler var bu işte"
Bende Çözemedim ki şuan yerle bir olmuş gibiyim ,sol yanım ağrıyo hiç hissetmediğim kadar .

Kahvaltı yaptıktan sonra sema çıktı bende hazırlanıp arkasından beş dakika sonra çıktım.

Annenin son öpücüğü ile çantamı alarak ayakkabılarımı giydim.
Tam karşı da evi olan yusuf kapıyı kilitlenerek bana döndü ,beni görünce başını eğdi. Haklı tabi ,asıl benim utanmam gerekiryor bu kadar değiştiğini , beni artık sevmediğini bilmiyordumki.

Allah ım kendimden çok utanıyorum yusuf kardeş gözüyle bakıyormuş bana.

Okulda bazı girmem gereken sınavlar vardı ,son günlerde derslerimde çok düşüş var konsantre olamıyorum ,hocalar beni öğretmenler odasına çağırıyor ,biran önce toparlan diyorlar,elimde.olan birşey değilki"

Okul çıkışı dalgın dalgın yürüyordum,arkamdaki ses beni daldığım düşünceden beni çıkardı.

"Merve merve beni bekle "

Arkama döndüğümde ter içindeki sema beni telaş içinde bıraktı.

"Sema ne oldu ne bu hal?

Biraz nefeslene sema.

"Merve sabahtan beri arkadan bağırıyorum sağırmısı"

Sinirlendi yine .

"Ne oldu anlatsana ,seni bukadar heyecanlandıran şey ne"

"Sana bomba gibi haberlerim var az önce pastanede eda yı gördüm o ile o şımarık arkadaşı"

"Sema bunda heycanlanacak ne var herzamanki eda işte"

"Merve herzamnki gibi ama ne konuştuklarını bir duysayın o zaman böyle demezdın"

"Tamam eve gel anlat ortalıkta olmaz"

Birkaç dakika sonra eve geldik hemen bizim odaya geçer geçmez anlatmaya başladı

"Canım arkadaşım merve , eda seni bir plan içine sokmuş.
Lafımı kesmeden dinle bak"

Ne planı acaba kalbim durucak şimdi.

"Pastaneye giderken eda ile banu konuşuyorlardı ,pencerenin yanında oturuyordu bende pencerenin diğer tarafinda çam ağacının yanındayım merve deyince konuşmalarına kulak misafiri oldum.
Yusufa kendini merve olarak tanıtmış yani senin yerine ,etkim altına aldım falan dedi ,artık benim onu kimse artık alamaz falan diyordu "

Eda'dan
Tek takıldığım arkadaşım Banu ile pastanede buluşusacaz, bu gün yusuf ile ilgili konuları hep ona anlatıyorum ,bugün ise kafede buluşup konuşacağız.Yusuf u kendime ayaraladığımı duyunca bur yerde buluşup konuşalım istedi

Ben kafeye geçip oturdum bemen arkamdan banu geldi.

"Eda kız vala meraktan çatlicam nasıl ayarladın o imamı kendine"

Merklanacak tabi ben istediğim herşeyi elde ederim

"Iyi dinle o zaman benden biraz örnek al.
Bak şimdi
Planlarım tıkır tıkır işliyor ,ilk okuldan beri sevdiğim yusuf sonunda benim olucak ve o kendini birşey zaneden merve den öyle bir intikam alacamki o bile neye uğradığını şaşırtacaktı.

Önce yusuf için tuttuğum birkaç adam onu gözetledi.

Yusuf merve denilen bir kızı seviyormuş birde bizim saf merve çıkınca işim daha kolay oldu.işin tuhaf tarafiysa yusuf mervenin ailesini tanımıyor ,ailesi öldükten sonra merve o üzülmesin diye hiç ailesinden yusuf a bahsetmemiş.yusuf da tabi bilmiyor bende pastane çıkışında ben merve yim dedim,o da hemen yedi .Resmen artık yetkim altında onu imamliktan ve bu mahaleden uzak tutmak için şirketimde bir iş buldum, planımın son vuruşuda dosyayı yusufa imzalatırmaktı.
Hiç düşünmeden imzaladı ,o geçici bir iş olduğunu zannediyor ama artık o işinden asla cıkamicak öyle bir dosya imzsladıkı bütün servetinide verse çıkamaz bu işten.

"Kızım sen varya şeytana pabucunu ters giydirirsin"

"Tabi yusuf artık benim merve değil sülalesi gelse yusuf u benden alamaz"

Bu konuşmaları kimsenin duymaması gerek yoksa işler değişebilir.
Aman o merve şimdi uyuyordur.

İçimin yağları eridi sonsuza kadar yusuf a kavuşamicak .

Eh merve sen benim kim olduğumu daha bilmiyorsun sana acıların en büyüğünü yaşatacam dua et baban yine hayata döndü onuda elinden alacaktım.En büyük acıları sen yaşayacaksın sen.

yusuf ve merveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin