evlilik oyunu

36 7 1
                                    

                  Yusuf 'tan

Damadımı ?meryem teyze yok artık.

"Yok ben..."
Mahir amcanın kızının sesi ile cümleme devam edemedim.

"Evet Annecim damadın gerçekten çok iyi biri"

Ne nasıl bir iş içine girdik ?  Ah meryem teyze! Mecburuz artık ne yapıcaz.ikimizde kizarmıştık birbirimize baktık , meryem teyzenin yüzünde bir tebessüm oluştu.

"Benim camlarım nasılda utanıyorlar kıyamam, Bu arada , siz nasıl tanıştınız ?ben babanla görücü usülü ile tanışmıştık.

Suskunluk olusunca ben anlatsam iyi olucak.

"Ben buraya atanırken imam olarak .mahalenin muazamlığı beni kendimden aldı etrafımdaki güzel çiçek ve meyve ağaçları kuşların sesi ,güneş ışıl ışıldı o sırada feraceli  biri önümde yürüyordu ona bir araba hızla çarpmak üzereydi ,araba zarar vermeden yoldan onun kolundan çektim,ilk tanışmamız böyle be birbirimizi taninidik zamanla.

Meryem teyze elindeki çayı bırakarak bize doğru baktı.

"Kızım peki baban nerde o düğününüze geldimi"
 
Bu gerçekten zor bir soruydu.

       Merve'den

"Kızım peki baban nerde? o düğününüze geldimi?

Bu çok zor bir soruydu biraz suskunluğum annwmi tesirgin etmemeliydi
"Babam yusuf u çok sever yusuf eski öğrencisiydi, babamda şimdi çalıştıyordur ondan yok bir kaç gün gelmicek"
Bu cümleleri kurarken bile gözüme yaş doluyor inşallah çabucak iyleşir onu çok özledim.
Annemi böyle bırakıpta gidemiyorum babamın yanına.

Çay bitikten sonra doktorun numarasını yusuf tan aldım. Doktoru aradığımda babamın durumu iyiymiş Allah a şükür.

                Yusuf'tan
Allah bazen öyle bir yük verirki insana taşıyamicağını zanneder insan,bilmezki imtihandir içindir, Allah kuluna hiç taşıyamicağı bir yük verirmi .

Evden çıktıktan sonra Ayşe teyzeye gitim kaç gündür göremedim en son tam merve ye onu sevdiğimi söyleyeceğim anda gelmişti kaç yıldır içimde duran şu sevgiyi bir dile düke bilsem ama olmuyor demek bunda bir hayır vardır.
Ayşe teyzeyi gördükten sonra ,yürüyerek eve doğru yürüdüm kaç gündür gitmedim eve üstümü başımı değiştirip camiye giderim yarın zaten cuma camide olmam lazım.
Yolda yürürken mahaleden mshaleden olmaya birkaç kişiyi gördüm bana doğru yaklaşarak

"Yusuf u taniyormusun birader mahalenin imamıymış"

Bunlar niye beni arıyorlardı ki

"Yusuf benim kardeşim birsey mi sorucaktiniz"
Kızgın duran yüzleri tuhaf hareketleriyle tam bir serseriydiler

"Hesap sorucaz "

Yüzüme gelen yumruk ile serseriliklerini beli etiler ,içlerinden biri benim yakama yapıştı gözleri kin ile bakıyordu.

"Bak oğlum bi daha seni o kız ile görmeyelim yoksa pişman olursun tamamı sen anlarsın"

Mahaleden olan ahmet amcanın sesiyle yanımdan çekildiler.

"Ne oluyor orda "
Yakamı bırakan adam arabaya binerek  uzaklaştılar ,korku ve telaş içinde bana yaklaşan ahmet amca
"Iyimisin oğlum bu adamlar kim ne istiyorlar senden"

yusuf ve merveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin