mutlu haber

29 5 3
                                    

            Merve 'den
Kaç dakikadır bekliyoruz ne bir gelen var ne bir giden nede bir haber ,yusuf ta ne yapacağını bilmiyor tüm mahaleyi gezdim ikisi birden nasıl kayboldu ve dakikalardir bu odanın icinde bekliyorum yusuf ise dışarda.
kapının sesi ile kapıyı açtım yusuf bulamamıştı hala nerden bulacaki zaten?
Gelip salonda oturduk o an kapı çaldı hayırdır inşallah yoksa bu...

Kapıyı acmam ile annem ve babam karşımda duruyordu babam tekerekli sandalyede annemde yanında.
            
           Meryem hanım 'dan

Bu gece odama geçmem ile penceremde duran çok hoş bir vazo duruyordu. Bu vazoyu saha önce görmüştüm sanki kim aldı?

Bunu o an bunu düşünürken herşeyi hatırlamaya başladım doktor zaten geçici bir hafiza kaybı yaşadığımı söylemişti. Birseyler hatirliyorum.
Vazoyu görmem ile herşey gözümün önünden bir an geçti yusuf bana almıştı bunu.

Aman Allah ım mahir ,onu hastaneye kadılmışlardı bir haftadan fazla zaman geçti.
Ona ulaşmam lazim ama nasıl ulaşacaktım?
O an aklima mahirin telefon numaralarını sakladığı bir degteri vardi orda hastanenin telefon numarasıda vardı belki ordan ulaşabilirim.
Gerçektende am üstüne basmiştim içinde hastanenin telefon numarası vardı.

"Allo buyrun nasıl yardımcı olabilirim?

Görevli hemşirenin sesiydi.

"Ben mahir Bulut hakında bilgi almak istiyordum acaba yardımcı olabilir misiniz ben eşiyim"

"Tabi hanımefendi şimdi bakiyorum ,mahir beyin sağlık durumu gayet iyi doktoru özel olarak ilgileniyor"

Buna çok sevinmiştim.

"Peki ne zaman taburcu olabilir sağlık durumu iyiyse"

"Doktoruna sorabilirsiniz ben size telefon numarasını vereyim"

Telefon numarasını aldığım doktoru hem aradım ama ulaşamadım telefonuna.
Sabaha kadar uyku giremiyordu gözüme ,sanki bilerek kapanmiyordu göz kapaklarim.
Sabaha doğru yusuf un okuduğu ezan ile abdest alip namaz kıldım Allah a bol bol dua etim .

Yarım saat sonra doktoru yine aradım telefonu çaldı bir süre 'Allo'sesi ile hiç sevinmedigim kadar çok sevindim.

"Allo doktor bey ben mahir Bulut un eşiyim onu merak ediyorum "

Heyecanlı bir konuşması vardı.

"Hanım efendi mahir bey gayet iyi zaten öğrencisi yusuf ile hep iletişim içindeydik hastaneyi ziyaret ediyordu bugün mahir gözlerini açtı ailesini sordu hata eve götürebilirsiniz"

Bu haber çok iyiydi inanılmazdı Allah ıma binlerce şükür olsun.

"Yalniz hanımefendi bacağından aldığı bıçak yarası nedeniyle yürümekte biraz zorlanabilir dikişlerine dikkat etmek şartiyla yarın tahlil edebilirim"

Öğleye doğru ben hastaneye gitmek için hazırlık yaptım merve kızım öğle namazı için yukarıya giti ,hem ona süpriz olur.

              Yusuf'tan

Mahir amcanın iyi olmasına çok mutlu oldum ,aklım çıktı biran ona birşey oldu zanetim neyseki meryem teyze almaya gitmiş.
Durumu iyi görünüyor tebessüm ediyor.

"Allah ıma binlerce şükür olsun iyiyim biraz yorgun hisediyorum sadece "

Yeniden aramızda olmasından çok mutluydu o kadar yorgun olmasına rağmen kızına sarilip öpüyor .
Ikiside göz yaşlarına boğuluyor
Mutluluk göz yaşları.

Beklemeye değer bir andı gerçekten sonunda bir mutluluk vardı.
Ben bile inanmamıştım mahir amcanın yeniden hayata tutulacağını.

Akşama doğru hepimiz yorulmuştuk dinlenme zamanı .

Mahir amca yı odasına geçirdikten sonra benim eve gitme zamanım gelmişti,kapıya doğru adımlarımı atarken meryem teyzenin sesi ile ona döndüm.

"Herşey için çok sağol oğlum sen çok iyi bir gençsin "

Ellerine doğru uzandım ellerini öptüm,başımı kaldırıp iki elini yanağıma koydu aynı annem gibi huxir veren o yüzüne baktım.

"Sende sağol meryem teyze herşey için, bana sizde çok yardımcı oldunuz her zaman yanımdaydınız"

Hayırlı geceler dileyip tam karşıda olan evime doğru yürüdüm.
Gece lambaları çok hoş yanıyordu tabikide gökyüzünde olan yıldızlar kadar olmasada.
Heryer sesizdi terkedilmiş bir şehir gibi,herkes evine çekilmiş bazı ışıklar kapalı bazıları yanık aynı sol yanım gibi.

İçeriye girdiğimde halen açık olan ışıklarım vardı .
İşte yine yalnızlık yine ben.

        
                  Merve'den

Bugün en mutlu günüm olabilir benim için sürprizdi annem ve babam yanımda ve hepsi yusuf un sayesinde belki.
O hayatıma girdiği andan beri her zorluktan hiç korkmadan pes etmeden ayakta durabiliyorim onu mahdum be sesiz kendi içimde bir sevgi ile seviyorum .
O bunu bilmiyor haberi yok acaba onu sevdiğimi duyunca bana kızarmı .

En son çok küçük iken bana sevdiğini söylemişti.

Onu hala deli bir çocuk gibi seviyorum.

yusuf ve merveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin