2

541 68 32
                                    

Hızla Gelen Mesaja Baktı Yattığı Yerden Keith... Yine Blue Ona Mesaj Atmıştı... Hızla Eline Telefonunu Aldı Ve Mesaja Baktı...

Blue: Günaydın Keith~

Cevap Yazdı...

Keith: Günaydın...

Blue: Nasılsın?

Keith: İyiyim Sen?

Blue: İyi Olduğunu Öğrendim Daha İyi Oldum :)

Ayağa Kalktı Ve Dolabı Açıp Kıyafetlerini Yatağa Dizdi... Ne Giyeceğine Karar Vermeliydi... Gelen Mesajla İrkildi..

Blue: Bence Siyah T-Shirt Ve Altına Siyah Pantolon Sana Yakışır.. Üstüne de Kırmızı Montun... Hava Soğuk Dışarı Çıkacaksan Montunu Giymelisin Üşütmeni İstemem

Şaşkınca Mesaja Bakakaldı Keith... Kaşlarını Çatıp Hızla Camın Önüne Geçti... Fakat Hiçbirşey Görememişti..

Keith: Sen Beni İzliyordun Değil mi!? Sapık mısın!?

Blue: Sana Göre Sapık Gibi Görünebilirim... İnsan Sevdiği Kişiyi Gözetliyor İse Sapık mı Oluyor Bir Düşün Keith...

Keith: Evet Sen Bir Sapıksın!

Blue: Çok Kırıcısın T~T

Keith: Ne Kadar Kırıcı Olduğumu Bana Bulaşmadan Önce Düşünecektin Aptal...

Sinirle Nefes Verdi Keith... Mesajlaştığı Kişi Her Kim İse Kendisine Bulaşmasının Hesabını Vermek Zorundaydı... Gelen Mesaja Baktı...

Blue: Düşünmedim Değil...

Keith: O Zaman Seni Kırarsam Buna Katlanmak Zorundasın...

Blue: Ben Senin Her Haline Katlanabilirim~

Bir Süre Bekledi Ve Blue ya Mesaj Attı Keith...

Keith: Ben Kızlara Karşı Birşeyler Hissetmiyorum...

Blue: Pekala :)

İçinde Nedensizce Bir Mutluluk Oluşmuştu Lance in... Hızla Gelen Mesaja Baktı..

Keith: Erkeklere İlgi Duyuyorum Bu Yüzden Bana Mesaj Atmayı Kes...

Blue: Keith... Ben Bir Erkeğim Zaten... Günün İpucunu da Almış Oldun :)

Keith: Sana Neden İnanayım..?

Blue: Tamam Belki Seninle Bir Kızmış Gibi Konuşmuş Olabilirim Farkındayım Fakat Ben Bir Erkeğim Keith İnan Bana Yalan Söylemiyorum..

Gözlerini Kıstı Keith... Mesajlaştığı Kişinin Kendisine Yalan Söyleyip Söylemediğini  Nasıl Bilecekti Orası Meçhul Fakat Kendisini Bulursa Elbet ki Acısını Ondan Çıkaracaktı...

Ellerini Birbirine Sürttü Ve Titreyerek Bir Köşede Beklemeye Başladı Lance... Keith i Görmek Kendisine Çok İyi Gelmişti... Keith in Evden Çıktığını Görünce Gizlice Onu Takip Etmeye Başladı... Onu Takip Etmek Çok Hoşuna Gidiyordu... Aklına Gelen Fikirle Tebessüm Etti... Keith in Yürüdüğü Yolun Karşısındaki Yolda Yürümeye Başladı Ve Bağırıp El Salladı..

"Hey Keith!"

Keith in Kendisine Baktığını Ve El Salladığını Gördü... Hızla Yanına Gitti..

"Nasılsın?"

Cevap Verdi Keith...

"İyiyim Sen Nasılsın?"

Gülümsedi Lance...

"İyi Olduğunu Duydum Daha İyi Oldum"

Birden Aklına Dank Etti Keith in... Blue da Kendisine Aynı Şeyi Söylemişti... Gözlerini Kıstı...

"Birşey mi Oldu Keith?"

Şaşkınca Baktı Lance.. Ne Olduğunu Anlamamıştı... Bir Anda İçini Endişe İle Karışık Heyecan Bastı... Acaba Keith Kendisinin Blue Olduğunu Bulmuş muydu?

Forever Together (Klance) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin