42

262 25 21
                                    

Lance in Elini Tutarak Peşinden Koşuyordu Keith... Lance in Duyabileceği Şekilde Konuştu...

"Lance Acele Etmene Gerek Yok..!"

Hızını Biraz Yavaşlattı Ve Keith i Kucağına Alıp Koşmaya Devam Etti Lance...

"Abinin Yanına Tam Zamanında Gitmeliyiz Sevgilim..."

Lance Kendisini Kucağına Aldığı İçin Yüzü Olabildiğince Kızarmıştı Keith in... Kollarını Bağladı Ve Başka Yöne Baktı... Lance in Acele Etmesinin Gereksiz Olduğunu Düşündü... Ne de Olsa Birazcık Geç Kalsalar Abisi Kızmazdı... Abisi Keith Gibi Kolay Kolay Sinirlenebilen Bir İnsan Değildi... Ne Olursa Olsun Sakinliğini Uzun Bir Süre Koruyabiliyordu... Abisi Gibi Sabırlı Ve Sakin Bir İnsan Olmayı Çok İsterdi Keith... Fakat Olamıyordu İşte.. En Küçük Şeye Dahi Sinirleniyordu... Lance in Sesi İle Düşüncelerinden Kurtuldu...

"İşte Evine Geldik Keith.."

Keith i Nazikçe Yere İndirdi Lance...

Cebinden Anahtarını Çıkardı Ve Kapıyı Açıp Lance i İçeri Geçirdi Keith... Lance İle Beraber Ayakkabılarını Çıkardı...

Kapının Açılma Sesini Duyar Duymaz Hızla Keith İle Lance in Yanına Gitti Shiro...

"Hoş Geldiniz Çocuklar.."

Ayakkabılarını Ayakkabılığa Koydu Ve Tebessüm Etti Keith...

"Hoşbulduk Abi"

Şaşkınca Shiro ya Bakıyordu Lance.. Gülümsedi...

"Hoşbulduk Efendim"

Lance in Elinden Tutup Salona Girdi Ve Kırmızı Puf Koltuklardan Birine Oturdu Keith...

Keith in Yanına Oturdu Ve Meraklı Gözlerle Shiro ya Baktı Lance...

Küçük Kardeşi Keith in Ve Lance in Karşısında ki Koltuğa Oturdu Shiro... Yüzüne Yine Her Zaman ki Gibi Sevimli İfadesini Takmıştı...

"Evet Lance.. Kendini Tanıt Bakalım"

Heyecanlandığını Hissediyordu Lance... Derin Bir Nefes Alıp Verdi Ve Konuşmaya Başladı...

"Adım Lance Soyadım McClain 17 Yaşındayım Aslan Burcuyum"

Lance i Seyrediyordu Keith... Bütün Hareketlerini Beynine Kazırcasına İzliyordu...

Hafiften Güldü Shiro.. Lance in İyi Biri Olduğu Hareketlerinden Belli Oluyordu...

"Anlat Bakalım Keith İle Nasıl Tanıştınız?"

Düşündü Ve Konuşmaya Başladı Lance...

"Birgün Kütüphanedeydim... Elime Almak İstediğim Kitapları Almıştım... Sonra Keith Aniden Karşıma Çıktı Ve Çarpıştık... Tanışmamız Birazcık Tartışmalıydı... Ben Keith i İlk Gördüğümde Ondan Hoşlanmaya Başlamıştım... Bir Süre Sonra Beraber Vakit Geçirmeye Başladık Ve İyice Yakınlaştık... En Sonunda Keith e Aşık Olduğumu Söyledim... İlk Başlarda Keith Benden Nefret Edecek Düşüncelerindeydim..."

Yüzü Kızarmış Halde Sevgilisini İzliyordu Keith... Kalbinin Teklediğini Hissetti...

Yüzünde Şirin Bir İfade İle Küçük Kardeşinin Sevgilisini Dinliyordu Shiro...

"Peki Sonra?"

"Ona Aşkımı İlan Ettikten Sonra Birkaç Saat Görüşemedik Ve Keith in Benden Nefret Ettiğini Düşünüp Kendimi Depresyona Soktum... İşin Sonunda da Rahatsızlığım Yüzünden Fenalaştım... O Sırada da Keith Evime Gelmiş.. Arkadaşlarımla Konuşmuş Ve Fenalaştığımı Öğrendiği Anda Arkadaşlarım İle Beraber Beni Hastaneye Götürmüşler... Uyandığımda İse Keith Bana Bütün Olayı Anlattı Ve Bana Aşık Olduğunu Söyledi... Sonra da Sevgili Olduk Ehehe"

Boynunu Ovdu Ve Utangaç Biçimde Gülümsedi...

Farketmeden Gülümsedi Keith...

Başıyla Onayladı Ve Gülümsedi Shiro...

"Tanışma Hikayeniz Rahatsızlanman Dışında Gayet Güzel Lance... Ve Birbirinize Çok Yakışıyorsunuz.. Ağğh Ah Keith in Küçüklüğünü Dün Gibi Hatırlarım Küçük Kardeşimin Bu Kadar Büyüyeceğini Ve Bir Sevgilisi Olacağını Hiç Düşünmezdim..."

Kıkırdadı Lance... Keith in Abisi Kendine Çok Sıcak Kanlı Ve İnsan Canlısı Biri Gibi Gelmişti.. Shiro yu Sevmişti...

Nefes Verip Konuşmaya Devam Etti Shiro...

"Keith e Çok Yardım Ederdim... Keith Bebekken Yaşımın Oldukça Küçük Olmasına Rağmen Bezini Değiştirebilirdim.. Fakat Çok Kötü Kokuturdu"

Güldü...

Shiro İle Beraber Güldü Lance...

Kollarını Bağlayıp Başka Yöne Döndü Ve Tepkisizce Baktı Keith... Yüzü Kıpkırmızı Olmuştu...

"A-abi!"

Güldü Ve Konuştu Shiro...

"Tamam Tamam Sustum Ehehe"

Shiro Ve Keith i İnceledi Lance... Gülümsedi.. Shiro nun Sıcak Kanlılığını Ve Çocuksu Hallerini Sevmişti... İdol Uzay Araştırmacısı Çok İyi Birisiydi...

Forever Together (Klance) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin