Şaşkınca Katie ye Baktı Keith...
"Sende Kimsin..?"
Ciddiyet Takındı Katie...
"Lance in Bize Senden Bahsettiği Kadar Sana da Bizden Bahsettiğini Düşünüyorum... Ben Katie Lance in Kardeşi Sayılırım..."
Hızla Elini Uzatıp Keith in Elini Sıktı...
"Sende Keith Kogane sin Seni Tanıyorum... Neyse İçeri Geç.."
Keith i İçeri Geçirdi Ve Onu Salona Yönlendirdi... Koltuğa Oturdu...
"Lance İçin Gelmiş Olmalısın..."
Başıyla Onayladı Keith...
"Ondan Özür Dilemek İçin Geldim... Belki Beni Affetmeyebilir... Bu Yüzden Onun Gönlünü Geri Kazanmak İçin Elimden Geleni Yapacağım... Da Lance Nerede?"
Düşündü Katie... En Son Banyoya Gitmişti...
"Banyodaydı İşlerini Hallediyor Muhtemelen..."
Yanakları Kızardı Keith in... Aklı Fesat Düşüncelere Gitmişti... Başka Yöne Baktı...
"P-peki..."
Keith i İncelemeye Başladı Katie... Asabi Ve Sinirli Bir Tipe Benziyordu... Lance i Üzebilme İhtimalini Düşününce Teorilerinde Haklı Çıkıyordu... Keith Ne Yapacağını Şaşırmış Olmalıydı Şaşkınlığı İse Bir Anda Sinire Dönüşüp Lance e Kızmış Olabilirdi...
"Keith... Lance İle Aranızda Tam Olarak Ne Yaşadınız Bana Anlatır mısın?"
Şaşkınca Katie ye Baktı Keith... Başıyla Onayladı Ve Anlatmaya Başladı...
"Lance İle Benim Evime Gelmiştik... Ben Lance i Ameliyat Zamanı Gelene Kadar Evimde Misafir Edecektim... Onun Evde Yanlız Başına Kaldığını Biliyordum Bana Söylemişti... Eğer Onu Yanlız Başına Evine Gönderseydim Yanlız Olduğu Anda Fenalaşabilirdi... Her Neyse Dışarıya Çıkıp Biraz Gezmiştik Sonra Geri Döndük... Film İzlemeye Karar Verdik Ben Kanallara Bakıp İzleyecek Film Arıyordum... Lance İse Mutfağa Gitmiş Mısır Patlatıyordu... Film Ararken Bir Anda Blue nun Bana 1-2 Gündür Mesaj Atmadığını Farkettim Merakıma Yenik Düşüp Ona Mesaj Attım... Mutfaktan Ben Blue ya Ne Kadar Mesaj Attıysam O Kadar Bildirim Sesi Gelmişti.. O Anda Blue nun Lance Olduğunu Anladım... Yanına Gittim Ve Onu Sorgulamaya Başladım... Aniden Aklımı Yanlış Düşünceler Kapladı Ve Sinirlenip Lance e Kızdım... Birkaç Dakika Sonra Bana Aşkını İtiraf Etti... Bende Son Zamanlar Ona Bir Takım Hisler Besliyordum... Ne Yapacağımı Bilemedim Hiçbirşey Demeden Ve Yapmadan Onu Dinlemeye Devam Ettim... Bana Beni Rahatsız Edip, Canımı Sıktığını Bu Yüzden de Bir Daha Karşıma Çıkmayacağını Söyledi... Bu Sabaha Kadar Ne Yapacağımı Düşünmeye Çalıştım Ve En İyi Çözümün Ondan Özür Dileyip Onun Gönlünü Almak Olduğunu Anladım... Ve Şimdi de Buradayım Lance İşini Halletsin Çıkınca Direk Durumu Ona Anlatacağım..."
Boğazını Temizledi Hunk... Hızla Sorusunu Sordu...
"Hey Adamım... Sen Lance i Seviyor musun..?"
Merakla Keith e Baktı Katie... Bu Sorunun Cevabını Merak Ediyordu...
Başı İle Onayladı Keith...
"Evet... Ben Onu Seviyorum... Ona Aşığım.."
Bir Anda Yüzü Kıpkırmızı Olmuştu... Yüzünü Belli Etmemek İçin Eli İle Yüzünü Kapattı...
Sırıttı Katie...
"Bak Keith... Lance Sana Kızgın Değil Sadece Senin Kendisinden Nefret Ettiğini Düşünüyor... Biliyordum Sizin Aranız Düzelecek..."
Başıyla Onayladı Ve Tebessüm Etti Keith...
"Umarım..."
Banyo Salona Birkaç Oda Uzakta Olduğu İçin Olanlardan Habersizdi Lance... Çaresiz Biçimde Ağlıyordu... Hızla Öksürmeye Başladı... Başının Döndüğünü Hissetti... Sağa Sola Sendelemeye Başladı... Nefesinin Daraldığını Farketti Ve Ağzından Kan Geliyordu... Sadece Ağzından İniltiye Benzer Bağırış Sesi Çıktı...
"Y-yardım Edin..!"
Gözleri Yavaş Yavaş Kapanmaya Başladı... Güçsüzleşmiş Bedeni Yere Yığıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Together (Klance)
FanficAteş Ve Suyun Birbirini Sevme İhtimali Nedir? Ateş Ve Su Birbirini Sevebilir mi? Yoksa Bu Durum İmkansız mıdır? Dünya Bile Kendinin Mümkün Olduğunu Söylerken Ateş Ve Suyun Birbirini Sevmesi Nasıl İmkansız Olabilir? İmkansız Diye Birşey Yoktur.. İşte...