Şaşkınca Küçük Kardeşine Bakıyordu Shiro.. Vereceği Cevabı Bekliyordu... Aslında Kendisi de Korkmuyor Değildi Birkaç Defa Uzaya Çıkıp Yıldızları Yakından Görebilmişti Bu Kendisine Yeterdi Fakat Uzay Komutanının Kendisine Sunduğu Görevi Kabul Etmeli miydi Etmemeli miydi Kararsızdı... Belki Ailesinden Kalan Tek Kişi Olan Keith i Göremeyebilirdi... Keith in Ne Kadar Duygusal Olduğunu Ve Nasıl Zorluklarla Karşılaştığını İyi Bilirdi... Kardeşi Duygusallığını Gizlerdi Ve Çoğu Kişiye Sert Davranırdı... Eğer Bir Daha Kardeşi İle Görüşemez İse Kardeşi Üzülebilirdi...
İyice Düşündü Keith... Abisini de Annesi Gibi Ölüme Terk Edemezdi... Uzay Konusu Ne Zaman Açılsa İçini Bir Korku Sarardı... Abisi de Annesi Gibi Uzaya Meraklı Bir İnsandı... Eğer Abisine İzin Vermezse Üzebilirdi Ve Ona Hayal Kırıklığı Yaşatabilirdi.. Fakat İzin Verse de Uzun Bir Süre Boyunca.. Belki de Hayatının Sonuna Dek Abisini Göremeyebilirdi... Abisini Ölüme Terk Etmektense Onu İyiliği İçin Üzmenin Daha da Mantıklı Olduğunu Düşündü... Boğazını Temizledi Ve Cevap Verdi...
"Abi.. Çıkma Uzaya Lütfen... Geçen Sefer ki Gibi Yine Öfke Kontrolsüzlüğü Geçirip Kalbini Kırmak İstemiyorum... Seni Üzmekte İstemiyorum... Fakat Seni Annem Gibi Uzayda Ölüme Terketmektense İyiliğin İçin Seni Üzmeyi Daha Mantıklı Buluyorum... Senin Zarar Görmene.. Ölmene İzin Veremem..."
Neredeyse Ağlayacak Konuma Gelmişti... Fakat Üzüntüsünü İçine Atıyordu... Nefes Verdi Ve Gözlerini Devirdi...
Tebessüm Etti Ve Keith in Ensesine Gelen Saçlarını Okşadı Shiro... Küçük Kardeşinin Üzüntüsünü İyi Anlayabiliyordu... Bu Yüzden de Onun Dediğini Yapacak Ve Bu Görevi Kabul Etmeyecekti... Fakat Uzay İçin Araştırma Görevlerine Dünyadan Devam Edecekti... Konuştu...
"Düşüncelerini Ve Hissettiklerini Anlayabiliyorum Keith... Bu Yüzden Kararına Saygı Duyup Bu Görevi Kabul Etmeyeceğim... Fakat Araştırmalara Dünyadan Devam Edeceğim..."
Parlayan Gözleri İle Abisine Bakıyordu Keith... Hızla Onun Boynuna Sarıldı Ve Gülümsedi...
"Teşekkürler Abi..."
"Rica Ederim Küçük Kardeşim..."
Hızla Aklındaki Soruları Sordu Küçük Kardeşine Shiro... Bu Soruların Cevaplarını Almak Zorundaydı...
"Şimdi Söyle Bana Keith... Neden Hastanedesin Birşey mi Oldu Sana..?"
Nefes Verdi Ve Konuştu Keith...
"Abi..."
Abisinin Gözlerinin İçine Baktı... Gerçi Abisi Kendisinin Bir Eşcinsel Olduğunu Biliyordu Fakat Yine de Ne Tepki Verebileceğini Bilmiyordu...
"Sana Ulaşamadığım İçin Bunu Sana Söyleyemedim Fakat... Benim Artık Bir Sevgilim Var Ve Şuan O Rahatsız... Onun İçin Hastanedeyim... Bu Akşam Çıkacak..."
Bu Haberi Duyduğu Anda Yüzünde Bir Gülümseme Belirmişti Shiro nun... Küçük Kardeşi Keith in Kendi Cinsinde Bir Sevgilisi Vardı... Onu Tanımak İstiyordu...
"Peki Adı Nedir?"
Abisinin Gülümsemesine Baktı Ve Nefes Verdi Keith... Abisi Güzel Bir Tepki Vermişti...
"İsmi Lance... Dün Rahatsızlandı Ve Onu Hastaneye Getirdik... O Kadar Korktum ki Onun İçin... Fakat Şuan İyi..."
Kardeşinin Sevgilisi İçin Üzülmüştü Shiro... Kardeşinin Sevgilisi İçin Ne Kadar Korktuğunu Yüzünden Anlayabilmişti.. Konuştu...
"Sevgilini Tam Olarak Tanımıyorum Küçük Kardeşim... Fakat Onun İyileşeceğine Eminim... Ve İyileştiğinde İlk İşim Seninle Sevgili Olmuş O Şanslı Kişi İle Tanışmak Olacak"
Yüzüne Her Zaman ki Gibi Sevimli İfadesini Takmıştı Shiro... Gülümsedi...
Abisine Karşılık Tebessüm Etti Keith... Abisinin Sevgilisine Karşı İyi Tutumu Kendisini Çok Mutlu Etmişti... Lance Bir An Önce İyileşsin Onu Abisi İle Tanıştıracaktı... Başıyla Onayladı Ve Konuştu...
"Lance İyileşince Seni Onun İle Tanıştıracağım Abi... Eminim ki Çok İyi Anlaşacaksınız"
Küçük Kardeşinin Sevgilisi İle İyi Anlaşacağına Emindi Shiro... Kardeşi Ne Derse Genelde Doğru Çıkardı... Sevgilisi İyi Birisi Olmalıydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Together (Klance)
FanfictionAteş Ve Suyun Birbirini Sevme İhtimali Nedir? Ateş Ve Su Birbirini Sevebilir mi? Yoksa Bu Durum İmkansız mıdır? Dünya Bile Kendinin Mümkün Olduğunu Söylerken Ateş Ve Suyun Birbirini Sevmesi Nasıl İmkansız Olabilir? İmkansız Diye Birşey Yoktur.. İşte...