Çoktan Uyanmış Ve Kahvaltıyı Hazırlamıştı Keith.. Hızla Odaya Gitti Ve Mışıl Mışıl Uyuyan Sevgilisi Lance in Yanına Oturdu.. Tebessüm Etti Ve Saçlarını Okşadı.. Lance i Güzel Uykusundan Uyandırmaya Kıyamıyordu Fakat Eninde Sonunda Uyandıracaktı.. Gülümsedi Ve Lance i Gıdıklamaya Başladı..
Gözlerini Araladı Ve Kahkaha Atmaya Başladı Lance.. Keith Kendisini Gıdıklıyordu...
"K-keef Yapma Ahahaha~!"
Kıkırdadı Ve Lance i Gıdıklamayı Bıraktı Keith.. Yanağını Öptü..
"Yemek Hazır Sevgilim~ Hadi Mutfağa Gel"
Odadan Çıktı..
Buruk Biçimde Dün Gece Yazdığı Mektuba Baktı Bir Süre Lance.. Gördüğü Kabusun Gerçekleşmemesini Umut Etti... Ayağa Kalkıp Odadan Çıktı Ve Lavaboda İhtiyaçlarını Giderdikten Sonra Mutfağa Gitti.. Gülümsedi...
"Eline Sağlık Sevgilim~"
Yemeğini Yerken Kıkırdadı Keith..
Kendine Sandalye Çekti Ve Sandalyeye Oturup Shiro ya Baktı..
"Sen Uzay Araştırma Merkezine Gitmedin mi Abi?"
Yüzünde Çocuksu Bir Gülümseme İle Lance e Baktı Shiro... Lance in Kendine Abi Demesi Hoşuna Gitmişti...
"Bugün İzin Aldım Kardeşim"
Gülümsedi Lance.. Shiro Kendisine Kardeşim Demişti Ve Bu Durum Kendini Çok Mutlu Etmişti.. Hızla Yemeğini Yemeye Başladı...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bir Süre Sonra Herkes Yemeğini Bitirmişti.. Lance Keith Ve Abisine Masayı Toparlamada Yardım Ettikten Sonra Keith e Döndü...
"Zaman Yaklaşıyor.. Ben Üstümü Giyineyim Sevgilim"
Başıyla Onayladı Keith..
"Tamam Hayatım"
Kendinden Pek Emin Olmayan Adımlarla Odaya Gitti Ve Üstünü Giyinmeye Başladı Lance... İçindeki Cesareti Hala Yerli Yerindeydi Fakat Korkmuyor da Değildi.. Üstünü Giyindikten Sonra Odadan Çıktı Ve Kapının Önünde Hazırlanmış Biçimde Bekleyen Keith İle Abisi Shiro nun Yanına Gitti..
"Hazırım..."
Başıyla Onayladı Keith.. Ciddiyet İle Konuşmaya Başladı...
"Hunk Katie Ve Allura da Bizimle Hastane Bahçesinde Buluşacaklar.."
Kapıyı Açtı Ve Shiro İle Sevgilisini Evden Çıkardı...
Keith in Elini Sıkıca Tutarak Hastaneye Doğru Yürümeye Başladı Lance.. İçinden Defalarca Geçirdi.. "Tanrı'm Gördüğüm Kabus Gerçekleşmesin Yalvarırım..!"
Farkettirmeden Biricik Sevgilisi Keith e Bakmaya Başladı... Sevdiklerini, Özellikle de Keith i Asla Bırakmak İstemiyordu... Bu Ameliyatı Başarıyla Atlatmalıydı.. Kendine Güveni Tam Olmalıydı...Sevgilisinin Kendisini İzlediğini Farketmişti Keith... İçinde Derinlemesine Bir Üzüntü Ve Korku Vardı.. Fakat Her Zaman ki Yöntemi İle Duygularını Dışa Vurmuyordu... Ciddiyet Takınıp Sert, Güçlü Ve Duygusuz Görünmeliydi ki Üzüntülü Ve Korkulu Olduğunu Canından Çok Sevdiği Sevgilisi Ve Sevgili Abisi Anlamasın...
Küçük Kardeşi Ve Lance in Üzüntülü Olduğunu Hissedebiliyordu Çünkü Sezgileri Kuvvetliydi Shiro nun... Ayrıca Bu Zamanda Kim Üzüntüsüz Olabilirdi ki? Tabiikide Hiç Kimse...
Bir Süre Sonra Hastanenin Önüne Gelmişlerdi.. Şaşkınca Bankta Oturan Allura, Katie Ve Hunk a Baktı.. Tebessüm Etti Ve El Salladı...
"Merhaba"
Ayağa Kalkması İle Lance e Sarılması Bir Olmuştu Allura nın... Biricik Kardeşinin Kokusunu İyice İçine Çekti.. Lance in Hastaneye Girdiği Anda Hiç Beklemeksizin Ameliyata Gireceğini Biliyordu.. Bu Yüzden Lance İle İlgili Her Şeyi Beynine Kazımıştı... Bırakmayı İstemeksizin Lance e Sarılmayı Bıraktı...
"Bizi Bırakma Kardeşim..."
Başıyla Allura yı Onayladı Lance... Kendine Güveni Artmıştı... Tebessüm Ederek Üzüntüyle Kendine Bakan Katie İle Hunk a Baktı Ve Keith in Elinden Tutarak Hastaneye Doğru Yürümeye Başladı...
Sırıttı Katie... Lance in Hunk u Kendisini Allura yı Shiro yu Ve Keith i Bırakmayacağını İyi Biliyordu.. Diğerleri İle Lance Ve Keith in Peşinden Yürümeye Başladı...
Hastaneye Girip Keith İle Ameliyat Odasına Doğru Yürümeye Başladı Lance... İçindeki Korku Artmıştı.. Ne Zaman Hastaneye Girse Korkardı Lance Çünkü Hastaneleri Hiç Sevmiyordu... Bir Süre Sonra Ameliyat Odasının Önüne Gelmişlerdi.. Keith e Döndü Ve Sıkıca Sarılıp Kokusunu İçine Çekti...
"Keith... Korkma Tamam mı..? Eğer ki Bir Daha Görüşemezsek Beni Unut.. Kendine Yeni Bir Sayfa Aç.. Üzüntü İçinde Yaşamanı Değil, Mutluluk İçinde Yaşamanı İstiyorum..."
Derinlemesine Keith in Evren Gözlerinin İçine Baktı.. Sonra İse Diğer Sevdiklerine Sarılıp Doktorların Yanına Gitti... Ameliyat Önlüğünü Giyip Ameliyathane ye Geçti...
Konuşamamıştı Keith... Boğazı Düğümlenmişti.. Titrek Biçimde Nefes Aldı Ve İçinde Tuttuğu Göz Yaşlarının Yanaklarından Süzülmesine İzin Verdi.. Yaşlı Gözlerle Ameliyathane ye Bakıp Kendi Kendine Konuştu...
"B-beni Bırakma Lance..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Together (Klance)
FanfictionAteş Ve Suyun Birbirini Sevme İhtimali Nedir? Ateş Ve Su Birbirini Sevebilir mi? Yoksa Bu Durum İmkansız mıdır? Dünya Bile Kendinin Mümkün Olduğunu Söylerken Ateş Ve Suyun Birbirini Sevmesi Nasıl İmkansız Olabilir? İmkansız Diye Birşey Yoktur.. İşte...