Gözlerini Araladı Keith... Karşısında ki Kişiye Baktı...
"L-lance..?"
Yüzü Kıpkırmızı Olmuştu Hızla Kendini Yere Attı Ve Ayağa Kalktı... Kendi Kendine Söylendi...
"Ben Ne Ara Lance in Yanına Yattım..!?"
Yutkundu... Yine İçinde Tarifsiz Bir His Oluşmuştu... Kalp Atışı Hızlanmıştı, Eli Ayağına Dolaşır Hale Gelmişti Ve Yanakları Yanıyordu... Hızla Lavaboya Gidip Elini Yüzünü Yıkadı Ve Kurulayıp Lavabodan Çıktı... Bir An Duraksadı...
"Dün Eve Gitmeye Kalkışmıştı... Kesin O Zamam Onu Durdurmak İçin Yanına Yattım... S*ktir Ne Diyeceğim Ben Ona Şimdi..!?"
Elini Alnına Vurdu Ve Hızla Lance in Yanına Gidip Ateşini, Kalp Atışını, Nefes Alış Verişini Kontrol Etti.. İyiydi... Lance Bu Zamanlar En Değer Verdiği Kişi Olmuştu... Normalde Kimseye Bu Kadar Değer Verdiğini Hatırlamıyordu... Abisi Shirogane Hariç... Onun İle Hiç Görüşmüyordu.. Aralarında Büyük Bir Tartışma Yaşamışlardı O Zamandan Beridir de Abisinden Haber Alamamıştı... Onun İle Görüşmeyi Çok İsterdi Fakat Abisi Kendisi İle Görüşmek İster miydi Bilmiyordu... Zaten Telefon Numarasını da Değiştirmek Zorunda Kalmıştı Yani Hiçbir Şekilde Bir İletişim Yolu Bulamıyordu... Kafasını İki Yana Sallayıp Daldığı Düşüncelerden Arındı, Odaya Gidip Üstünü Giyindi Ve Tekrardan Lance in Yanına Gidip Cebinden Evinin Anahtarını Aldı... Lance Uyanmadığı İçin Evinden İlaçları Kendi Almak Zorundaydı... Hızla Evden Çıktı Ve Lance in Evinin Yolunu Tuttu... Keith Lance in Evinin Yerini Nereden mi Biliyordu? Birgün Yine Karşılaşmışlardı Ve Beraber Takılmışlardı İşin Sonunda da Lance Keith e Kendi Evinin Yerini Gösterme Gereği Duyup Evinin Yerini Göstermişti... Bir Süre Sonra Lance in Evinin Önüne Gelmişti... Hızla Anahtar İle Kapıyı Açtı Ve Mutfağa Gidip İlaçları Aramaya Başladı... Son Olarak Dolaba Baktı...
"İşte Buradasınız... Eee Değil mi?"
İlaçları İnceleyip Özelliklerini Okudu...
"Evet İlaçlar Bunlar Olmalı..."
Hızla İlaç Poşetini Alıp Evden Çıktı Ve Kapıyı Kilitleyip Koşarak Kendi Evine Doğru Yol Aldı... Lance Uyanmadan Önce Eve Varması Gerekiyordu... Bir Süre Sonra Evine Varıp İçeri Girdi Ve Sessizce Ayakkabılarını Çıkarıp Lance in Yanına Gitti...
Lance Şaşkın Gözlerle Keith e Bakıyordu... Yanaklarının Yandığını Hissetti..
"G-günaydın Keith.."
Yutkundu Ve Keith in Gözlerinin İçine Baktı..
Lance in Gözlerinin İçine Baktı Ve Konuştu...
"Günaydın Lance... Evine İlaçlarını Almaya Gitmiştim ki Sende Uyanmışsın Zaten"
Tebessüm Edip İlaçları Masaya Koydu Ve Lance in Yanına Oturup Evinin Anahtarını Geri Verdi...
İyice Kızardığını Hissetmeye Başlamıştı Lance.. Gözlerini Kaçırdı...
"K-keith... Ben Sana Rahatsızlık Vermeyim Eve Gideyim... Ha Ne Dersin..?"
Kendine Söz Vermişti... Keith İle Son Ayında Bolca Vakit Geçirecekti... Fakat Onun Evinde Kalarak Onu Rahatsız Etmek İstemiyordu...
Ciddiyet Takındı Keith...
"Bak Lance... Seni Tek Başına Evinde Bırakamam... Eğer Yanlız Olduğun Anda Tekrardan Fenalaşırsan Öğrendiğim Anda Çok Üzülürüm... Kısacası... Bir İki Gün Daha Burada Kalıyorsun Ve Sonrasında Seni Kontrol Etmek İçin Sık Sık Evine Geliyorum..."
Bütün İçtenliği İle Gülümsedi...
Gözleri Keith e Sabitlendi... "Ne Güzel Gülüyor" Diye İçinden Geçirdi... Onun İçin Keith in Gülüşü Herşeye Bedeldi...
Herkese Selam~ Evet Bu Bölüme Kadar Kendi Konuşmamı Bu Kitaba Eklememiştim Ve Fazla Eklemeyi Düşünmüyorum Fakat Birşeyi Çok Merak Ediyorum... Sizce Bu Kitabı Güzel Yazabiliyor muyum? Yani Okumak Hoşunuza Gidiyor mu? Tabii Diğer Yazarlar Kadar Güzel Yazamam Bunun Farkındayım da Yine de Bir Sorayım Dedim😅😅 Düşüncelerinizi Yorum Kısmında Belirtmenizi Çok İsterim Yeni Bir Bölümde Görüşmek Üzere Hoşçakalın~❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Together (Klance)
FanfictionAteş Ve Suyun Birbirini Sevme İhtimali Nedir? Ateş Ve Su Birbirini Sevebilir mi? Yoksa Bu Durum İmkansız mıdır? Dünya Bile Kendinin Mümkün Olduğunu Söylerken Ateş Ve Suyun Birbirini Sevmesi Nasıl İmkansız Olabilir? İmkansız Diye Birşey Yoktur.. İşte...