Kaşlarını Çattı Ve Yastığı Sıktı Keith... Yine Kabus Görüyordu.... Neredeyse Her Gece Kabus Görürdü Kabus Görmediği Geceler Onun İçin Özel Sayılırdı... Hızla Nefes Alıp Vermeye Başladı Kanter İçindeydi.. Ağzından Yardım İstercesine Hıçkırıklar Çıkıyordu... Yaşadığı Kötü Şeyler, Yanlızlığı Ve Hiç Arkadaş Çevresi Olmaması Ona Hayatı Neredeyse Zindan Ediyordu... Dıştan Sert Biri Gibi Gözüküyordu Fakat İçten Oldukça Duygusal Biriydi.. Çoğu Tanıştığı İnsan Onu Kötü Amaçlar İçin Kullanmıştı Onuru Kirlenmişti, Bazı Tanıştığı İnsanları İse Kırmış Ve Kaybetmişti Bu Nedenle Artık Kimseye Güvenemez Olmuş, Asosyalleşmiş Ve Soğuklaşmıştı... Belki Güvenilir, Onu Hep Sevecek Birisi Elinden Tutup Yardım Etse Eski Neşeli Haline Dönebilirdi Fakat Böyle Birşeyin Gerçekleşemeyeceğini İyi Biliyordu... Şanssız Birisi Olduğunu Düşünüyordu Nerede Kötü Birşey Olursa Hızla Kendisini Buluyor, Yakasını Bırakmıyordu... Çoğu Kez İntihara Teşebbüs Etmiş Fakat İntihar Etmeyi Başaramamıştı.. Korkmuştu... Kaybedecek Hiçbirşeyi Olmasa Bile Korkup İntihar Etmekten Defalarca Kez Vazgeçmişti... Ağlama Sesleri Odasında Yankılanmaya Başladı En Sonunda İse Çığlık Atarak Uyandı... Sıkıca Yastığına Sarıldı Ve Hıçkırarak Ağlamaya Başladı Sesi Titrek Bir Şekilde Söylendi...
"B-benim Suçum Ne..?"
Sıkıca Gözlerini Kapattı Ve Derin Nefes Alıp Güçlü Bir Şekilde Bağırdı.. Belki Bağırmak Onu Birazda Olsa Rahatlatırdı Fakat İşe Yaramadı... Kafasını Yastığa Gömdü Ve Hıçkırarak Ağlamaya Devam Etti... Yanında Kendisini Teselli Edebilecek Birini Çok İsterdi.. Aklına Blue Geldi Fakat Daha Onun İle Tanışıklığı Kısaydı Belki Onu Kırabilirdi... Belki de Güvenilir Biri Değildi... Düşüncelerden Arınıp Hızla Telefonun Üstünde Tuttuğu Elini Geri Çekti Ve Umutsuz Bir Şekilde Bakıp Gözlerini Kapattı... Üzüntünün Verdiği Yorgunlukla Hızla Uykuya Daldı...
Başına Giren Ağrıyla Hızla Uyandı Ve Sıkıca Başını Tuttu Lance... Dişlerini Sıktı.. Başındaki Tümörün Verdiği Bir Uyarıydı Bu Ağrı... Doktorun Verdiği İlaçları Almasının Zamanı Gelmiş Olmalıydı...
"Doktorun Verdiği İlaçları Alsam İyi Olacak... Başımda Bir Ağrı Oluşursa O İlaçları Almamı Söylemişti.."
Ayağa Kalktı Ve Başı Dönmeye Başladı... Duvarlara Tutunarak Mutfağa Gitti Ve Dolabı Açıp İlaçların Bulunduğu Poşetleri Çıkardı... Hızla İlaçları Çıkarıp Eline Aldı Ve Bardağa Su Doldurup İlaçları İçti.. Bir Süre Sandalyeye Oturup Bekledi Geri Normale Dönünce İse Salona Gidip Koltuğa Uzandı Ve Sıkıca Yastığına Sarıldı...
"Keith... Seni Seviyorum..."
Söylediği Cümlenin Verdiği Mutluluk İle Gülümsedi Ve Gözlerini Kapatıp Hayal Kurarak Uykuya Daldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Together (Klance)
Hayran KurguAteş Ve Suyun Birbirini Sevme İhtimali Nedir? Ateş Ve Su Birbirini Sevebilir mi? Yoksa Bu Durum İmkansız mıdır? Dünya Bile Kendinin Mümkün Olduğunu Söylerken Ateş Ve Suyun Birbirini Sevmesi Nasıl İmkansız Olabilir? İmkansız Diye Birşey Yoktur.. İşte...