Hızla Konuşmaya Başladı Keith...
"Oda Numarası Kaç?"
"Oda Numarası 506"
Başıyla Onayladı Ve Hızla 506 Numaralı Odayı Aramaya Başladı Keith... Lance i Bir An Önce Görmesi Lazımdı...
Hunk İle Beraber Keith in Arkasından Koşuyordu Katie... Keith O Kadar Hızlı Koşuyordu ki Ona Yetişmekte Baya Bir Zorlanıyordu... Ayağı Burkuldu Ve Yere Yapıştı...
"Ağh!"
Dişlerini Sıkmaya Başladı.. Ayağının Acısı Çok Kötüydü...
Sadece Lance i Düşünebiliyordu Keith.. Lance in Halini Düşünmekten Katie nin Düştüğünü Farketmemişti... Hızla Koşmaya Devam Ediyordu...
Küçük Çaplı Bağırma Sesini Duyduğu Anda Hızla Arkasına Döndü Ve Katie nin Yanına Eğildi Hunk...
"Birşeyin Var mı..?"
Gözlerini Kısıp Katie nin Ayak Bileğine Baktı.. Burkmuş Olmalıydı... Hızla Katie yi Sırtına Aldı Ve Koşar Adımlarla İlk Yardım Bölümüne Yürüdü... Orada Katie nin Bileğini Sarabilirlerdi...
Bileğinin Acısından Zar Zor Konuştu Katie...
"H-hunk.. Yanlış Yöne Gidiyorsun... Lance in Odası O Tarafta D-değil..."
"Lance in Odasına Gitmiyoruz..."
Hızla İlk Yardım Bölümüne Geldi Ve Kapıyı Tıklatıp İçeri Girdi Hunk... Katie yi Muayene Yatağına Oturttu Ve Hemşireden Katie nin Bileğine Bakmasını İstedi...
Hemşirenin Bileğini Kontrol Edişini İzledi Katie... Canı Bir Hayli Acıyordu... Yoksa Ayağını mı Kırmıştı? Hemşirenin Bileğine Bastırarak Krem Sürmesiyle Ellerini Yumruk Yaptı Ve Bağırmamak İçin Dişlerini Sıktı...
Yüzünü Astı Ve Arkasını Döndü Hunk... Şimdi İse İki Dostuda Zarar Görmüş Haldeydi... "Gerçi Bilek Burkmaktan Bir Zarar Çıkmaz" Diye Düşündü Fakat Dostlarına Zarar Gelmesine Dayanamıyor Ve Üzüntüsünü Gizliyordu...
Hemşire Bileğini Sarmayı Bitirince Ayağa Kalktı Ve Ayağını Yere Basmaya Çalıştı Katie... Hala Acıyordu...
Konuştu Hemşire..
"Beyefendi Hastamız Ayağını Kötü Burkmuş... Biraz Daha Hızla Burksaymış Bileği Kırılabilirmiş... Bir Süre Onun Yürümesine Yardım Etmeniz Gerekiyor..."
Başıyla Onayladı Hunk... Katie yi Sırtına Aldı...
"Teşekkürler..."
Odadan Çıktı Ve Konuşmaya Başladı...
"Ayağın Nasıl Katie?"
Boğazını Temizleyip Konuştu Katie...
"Biraz Daha İyi Gibi... Teşekkürler Yardım Ettiğin İçin Hunk..."
"Rica Ederim... Lance in Odası Hangi Yöndeydi?"
"Lance in Odası Üst Katta... Merdivenlerden Çıkınca Sola Dön Sonra Sağa Dön Ve İleriden Tekrar Sola Dön 506 Numaralı Oda Karşında Olacaktır..."
Başıyla Onayladı Ve Hızla Katie nin Tarif Ettiği Yönlere Gitmeye Başladı Hunk...
Bir Süre Sonra Odaya Gelmişti Keith... Lance i Uzaktan İnceledi... Renginin Solgun Olması Dışında İyi Görünüyor Gibiydi... Yatağın Yanındaki Sandalyeye Oturdu Ve Çekimser Bir Hareketle Lance in Elini Tuttu...
"Lance... İyi Olacaksın... Sen Yaşayacaksın... Bunu Biliyorum... Beraber Geçireceğimiz Bir Sürü Güzel Zaman Olacak Buna İnanıyorum... Lütfen Bizi Bırakma... Beni Bırakma..."
Gözlerinin Dolduğunu Hissetti.. Hızla Koluyla Gözlerini Sildi Ve Elini Lance in Yanağına Götürüp Okşamaya Başladı... Lance in Uyanmasını Ve Ameliyatı İyi Atlatıp Tekrar Onunla Beraber Zaman Geçirmeyi Çok İstiyordu... İyi Şeyler Düşünmeye Çalıştı... Eğer Kötü Şeyler Düşünürse Gerçekleşebilme İhtimali Vardı...
Bir Süre Sonra Odanın Önüne Gelmişti Hunk... Kapıyı Tıklatıp İçeri Girdi...
Hunk un Sırtından İnip Tek Ayağıyla Zıplayarak Keith in Yanına Gitti Katie...
"Lance Uyandı mı Hiç? Ya da Bir Hareket Belirtisi Gösterdi mi?"
Başını Olumsuz Yönde Salladı Ve Nefes Verdi Keith...
"Hayır..."
Başıyla Onayladı Ve Lance in Karşısındaki Refakatçi Yatağına Oturdu Katie...
Katie nin Yanına Oturdu Ve Lance i İnceledi Hunk... Lance in İyi Olduğuna Sevinmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Together (Klance)
FanfictionAteş Ve Suyun Birbirini Sevme İhtimali Nedir? Ateş Ve Su Birbirini Sevebilir mi? Yoksa Bu Durum İmkansız mıdır? Dünya Bile Kendinin Mümkün Olduğunu Söylerken Ateş Ve Suyun Birbirini Sevmesi Nasıl İmkansız Olabilir? İmkansız Diye Birşey Yoktur.. İşte...