B4

3 0 0
                                    

Elini bana uzatıp kafasıyla hadi işareti yaptı. Eline bir mikropmuşcasına bakıp bir adım gerime yani uçuruma doğru adım attığım da gök sanki delindi o derece şiddetli bir şimşek çaktı. ''Öğrenmek istediğini sanıyordum?'' diye sorduğun da hala eline bakmayı sürdürüyordum. Sesi o kadar kalındı ki tıpkı bir az önceki şimşekle seslerini yarıştırıyorladı hangimiz daha fazla gürleriz diye. En sonun da tutmayacağımı anlayıp elini indirdiğin de yüzüne bakma fırsatım oldu ve bana umutsuz vakaymışım gibi bakıyordu. Doğru ben bir umutsuz vakaydım. ''Kendimle birlikte sizi nasıl öldürecek mişim söyler misin?''Sorularıma bir yerden başlamam lazımdı ama değil mi?

 ''Yanıma gelip öğrenmeye ne dersin!'' dediğin de  sesinden bıkkınlık bariz duyuluyordu. Ve sanırım bu beni incitmişti nedensizce incinmiştim ahh doğru ya incindim çünkü ben salağım. Bu adamım her dediğine sebepsiz kaç gündür kırılan incinen bir salak. Arkadaşı onun omzuna dokunduğun da kafasını yere eğip işaret ve baş parmağıyla burun kemiğini sıkıp kafasını kaldırdı gözlerime baktığında daha sakindi. Ben salağım kabul ama süzme salak değilim demi sırf öğrenmek istediklerim var diye onun yanında gidecek değilim hem ben kararımı verdim öleceğim ben onu dinlemeyeceğim.(dinledi)

Neler olduğunu öğrenmek istemiyordum ama onlarında peşimden ölmesi ne demek olduğunu öğrenmek için kasılıp kavruluyordum. Böyle bir şey yapacaklarını sanmam çünkü kimse ama kimse tanımadığı biri intihar edince arkasından intihar etmezdi belki sevgilim olsaydı ve beni delicesine sevseydi  arkamdan oda atlardı ama zaten beni seven bir kişi bile olsa ben ölmeyi istemezdim o ayrı bir mesele ama. Ah o güzel çenem bari şu durumda biraz sus ha. Kimseye  benim yüzümden birşey olmasını asla istemem ben kendime yeterince kötü davranıyorum zaten başkalarını karıştırmam.

Sonunda  iç sesimle olan hesabım bittiğinde ona doğru bir attığımda oda bana doğru bir adım attı ve takibi arkadaşları da onun peşinden harekete geçtiler. Bu sahne gözlerimi yeniden doldurmaya yetse de önünde bir daha ağlamayı düşünmediğim için tamamen hızlıca yanına ulaştım.Benim sorularım daha önemli hem merakımı giderip tekrardan ölebilirim demi. Dibine girdiğim de derin bir nefes verince ''Madem ölümden bu kadar korkuyorsun neden intihar etmeye kalkıyorsun kızım'' diye bağırdı. Verdiğim nefes bile yanlış anlaşılıyordu. Yüzüne boş boş bakmayı sürdürdüm ardından gözlerim arkasında ki arkadaşlarının üstünde  bir bir dolaştırdım.Ona verecek bir lafım yoktu beni yanlış anlaması umurum da değildi. ''Ölümden korkmuyorum seni aptal benim yüzümden birine bir şey olmasından korkuyorum!'' deyip önüne geçip ilerlemeye başladığım da bir şimşek daha çaktı. Bu durum şuan için bana garip gelse de sesimi çıkarmadım daha önemli meselelerim vardı.Hem ben yine ona hesap vermiş bulunuyorum değil mi ah lanet olsun ya.Kızım verdiğin kararın üstünde dur be resmen kararlılık seviyem beni benden alıyordu.



Sol ağımı indirip bu sefer de sağ ayağımla bacak bacak üstüne attım bir eve hatta yalıya gelmiştik ama yarım saattir kimse konuşmuyordu hatta kimse benimle göz göze bile gelmiyordu.Madem konuşmayacaksınız ne diye benim işimi bölüyorsunuz arkadaş.O kadar işimin arasına evet tamam saçmaladım sustum.  '' Ay yeter vallahi patlayacağım artık konuşacak mısınız?''Karşım da sübbanallah boncuğu gibi dizilmişlerdi resmen ama bir oğlan vardı ki bana bezmiş gibi bakıyordu hayırdır inşallah. Merak etme tatlım istenmediğim yerde fazla durmam.

Yok anam galiba ben uzaylıyım yoksa bana bön bön bakmalarının bir açıklaması olamaz. Yarım saat oldu en son ben konuşalı ne diye bana bakıp duruyorsunuz tamam güzelim ama bu kadar da bakılmaz ki nazar felan değdireceksiniz çaktırmadan götümü kaşıyayım bari. ''İlk önce sen anlat neden ölmek istiyordun!'' wayy seksi bir avrattı konuşan.Elimi yavaşca kaşıdığım popomdan çekip garip saçlı seksi avrada baktım. Saçları mavi olması ona dahada seksilik katıyordu ulan kız sanki kalemle çizilmiş gibiydi hele o mavi gözler saçlarıyla dans ediyordu adeta. ''Şey aslında çok basit çok yanlızım ve sıkıldım hatta yoruldum!'' Deliymişim gibi bakmalarının bir sebebi vardır mutlaka. Sanırım onlara garip gelen şey kendimi öldürme sebebim ama bir bilseler ki yanlızlık çok kötü birşey keske bende sizin gibi bir grupla birlikte yaşasaydım. Bir oğlanın boğazını temizlemesiyle bakışlar bu sefer ona döndü sanki biri boğazını sıkıyor da oda yutkunamıyor gibiydi bu çocuk bana az önce bıkmış gibi bakan çocuk tu vallahi bunda bir iş var ya bakalım elini sorun yok dercesine sallayıp elini o gerzek adamın dizine koyup saniyesinde geri çekti bu sefer de o gerzek bana garip bakıyordu. Bu olanı da kafama sormak için yazdım.

''Sen salak mısın yanlızsın diye ölmek ne demek hemde bizi tehlikeye atarak siktir ya uğraştığımız şeye bak bide sana korumalık mı yapacağız gidip hepimizi öldürme diye!'' bir seksi avrat demek isterdim ama bu seksi bir boy'du. Kaslıydı yeter bence kasları onu yeterince yakışıklı yapıyordu çillerine rağmen. ''Sen yanlızlığı ne anlarsın'' boğazıma oturan yumru yüzünden sesimi duyması imkansızdı ama sanırım hepsi dediğimi duymuştu.Bakışlar bir anda değişti ortam buz tutmuş gibiydi.Hem benim korumaya ihtiyacım yoktu ki helede onların korumalığına biride bana şu ben ölünce onları da öldürme olayını anlatsa ya.

''Acıtasyon yapma kendini hep bu yanlızlığından vuruyorsun olur olmadık şeyleri sebepsiz yere yanlızlığınla suçluyorsun sonra da depresyona girip hepimizin hayatını tehlikeye atıyorsun. Kızım sen şizofrensin kafan da kuruyorsun yanlızlık bahane. Sürekli yanlızım ben kimse beni sevmez kimse benle arkadaş olmaz modundasın hadi söylesene kafanın içindeki bunlar demi!''Bana bezmiş gibi bakan adamın yanında oturuyordu adam onun kolunu mu tutuyordu bana saldıracak mıydı da önlem alıyordu bu kadar ileri gidebilir miydi?

Ah bu acıtmıştı işte. Geldiğimizden beri sesi soluğu çıkmıyordu ve bir anda patlamıştı hemde ne patlama buraya kadardı işte onlara katlanmam buraya kadardı. Anında oturduğum yerden kalkıp çıkışa doğru koştum. ''Karan abi bu çok fazlaydı be'' ah adı karandı demek sümsük. ''Bırakın gitsin şımarık çocuğun teki işte!'' Lan ben çocuk olamadım şımarık nasıl olayım diye bağırmak istesem de bu sefer tuttum çenemi. Ben harbi bak salaktım ha ne diye geliyorsun kızım sen buraya atla oradan öl merakında bitsin derdin tasan da. Adamı daha yeni tanımama rağmen bu kadar ona güvenip merak etmem saçmaydı bırak ben ölüp huzura kavuştukdan sonra kim ölüyorsa ölsün milletin derdi resmen beni gerdi.

Bu daha fazla acıtmıştı işte canımı her şeyden herkes den daha çok acıtmıştı canımı. Hemde ilk okula başladığım da ailem olmadığı için dalga geçenlerden daha çok acımıştı canım. Çocukluğumu yaşayamayan bana şımarık çocuk demişti bu son damlaydı işte sabrım taşmıştı.Sokaklarda bile ben bu kadar acı çekmemiştim ne oluyordu bana öyle iki gündür tanımadığım biri yüzünden kaç gündür hiç çekmediğim acıları çekiyordum. 

MAVROHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin