''Şaka demi siz benimle dalga geçiyorsunuz değil mi bak doğruyu söyleyin siz doğruluk cesaretlilik oynuyorsunuz değil mi bakın vallahi kızmayacağım söz veriyorum size!'' ''Sende şaka yapar gibi mi duruyorum burada'' Hayır hiç de şaka yapar gibi bir yüz ifadesi yoktu. Lanet olsun sana karan nereden çıktın geldin hayatıma girdin sen.Biz meleğiz demek ne oluyor helede ben hem melek hemde şeytan olmam ne demek. Hemde ben bu sümsüğü gerçekten bir meleğe benzetmiştim vay anasını yok kesinlikle benimle daşşak geçiyor bunlar.''Hayır seninle o şeyi geçmiyoruz'' hı ne!!! Asla ama asla dışım dan konuşmadım nereden duydu o beni''Özel güçlerimiz var hepimizin seninde ve benim özel gücüm tahmin ettiğin üzere düşünceleri okuyorum ve şeyy dokunduğum kişiye de aktarabiliyorum'' yok ebenin ki sonatcığım... ''Hayır sana inanmıyorum yani inanamıyorum bu nasıl olur ki?'' ''Bak normal de bana lakap takılmasından hoşlanmam ama senin şu sarı kafa hoşuma gitmedi değil?'' bana öyle bir bakış attı ki o bakışlardan karan hakkında düşüncelerini ortaya dökmeyeyim istersen der gibiydi. Kafasını hafifçe aşağı yukarı yapınca beni onayladığını anladım. Aman allahım resmen düşüncelerimi okuyordu ona sarı kafa diye seslenmek istediğimi kimseye söylememiştim ki ben. Hepsinin yüzlerine teker teker bakmaya başladım ben neyin içindeydim böyle.Amanın karan akşam sarı kafanın güldüğü şeye bana da anlatacaksın der gibi bakmıştı bunu ona söyleme lütfen.Hey sarı kafa sana diyorum beni duyuyor musun.Deli çocuk bana baksana bir şey söyle yani bana karana değil. Kafasını yine onaylar gibi salladığın da bunu söylemeyeceğim olarak algıladım. Lanet sarışın gene gülmeye başladığında karan bu sefer kendini tutamadı.''Neye gülüyorsun sen öyle?'' ''Bu kadar komik şeyi bize de söylemek ister misin sonatcığım?'' Ah alaracım kısa ve net kişilikcim kimi kıskandın sen benimi sarı kafayı mı yoksa karanı mı? ''Azem bazen çok komik şeyler düşünebiliyor da.'' Karana bakarak konuşmasından karanı kıskanıyor demek istediğin sonucunu çıkardım sarıcım. Gülüp birşey demeyince gene doğru tahmin ettiğimi anladım lan sarı kafa biz seninle böyle çok güzel anlaşıyoruz ha sevdim bak seni asla düşüncelerimi sakladığın için değil bak iyi çocuksun yani. Evet sizler beyler bayanlar sizin güçleriniz ne.
''Ben istediğim kişiyi dokunarak etkim altına alıyorum bir nevi hipnoz ediyorum denilebilir.'' ah seksi avradım senin o gözlerinin ve saçlarının rengi bile yeter hipnoz olmaya.Bu ceyoyu da sevdim ha ben. ''Ben rüyaların içindeyim yani senin anlayacağın dilde rüyaları kontrol edebiliyorum.'' o bana salak mı dedi lan alara deli oldum sana ha. ''Benim işim zamanla onu durdurabilir hızlandırıp yavaşlatabilirim.'' Ah yiğit esmer güzeli seni.Lan burası resmen top model yarışması gibi alarayı saymazsak tabi ki.Gülme sarı kafa öhö öhö evet nerede kalmıştık somer de sıra evet dinliyoruz. ''Metal olan herşey benim kontrolümde bebeğim'' Sıra kimde ah sümsük karan da. ''Beni hava durumu olarak düşün gök benim ellerim de yağmur kar güneş hatta rüzgar hepsi benim'' Tabi ya ne zaman karanla karşılaşsam etrafta bir şimşekler felan oluyordu gerizekalı. ''Bizler özel güçlerimizin yanı sıra koruyucularız insanları koruyoruz bazı kötülerden.Şöyle açıklamam gerekirse bazı cadılar büyücüler birilerine kafayı takıyor bizim işimiz de o kafayı oradan sökmek oluyor. Ceyonun koruyacağı daha doğmadı.Somerin ve yiğidinse öldüler malesef. Sonatın ki ise karşın da alara malesef onu koruyamadık büyücüsü çok iyi saklanmış babannesi olarak. Benim ise daha belli değil.Koruyucularımız ölünce ya da kurtardığımız da geri dönmüyoruz bu seferde dünya için çalışıyoruz. Ve sen adın gibi cennetin koruyucu meleğisin sadece büyücün sende bir hata yaptı koruyucun iyi iş çıkaramadı. Lanetlendin melekliğinin yanına şeytan karıştı.Ben bu grubun lideri olarak kardeşlerimi korumak zorundaydım.Öyle bir hareketlerin vardı ki şeytan tarafının baskın olduğunu sandım ama sen resmen toysun ama merak etme sana iki tarafını da kullanmanı öğreteceğiz.'' Karan dan ilk defa bu kadar uzun bir konuşma dinledim o resmen kısa ve özdü tıpkı alara gibi.''Benim koruyucum kimdi acaba?''
''Peki ya benim özel güçlerim ne?'' ''Senin yeteneklerin bizimkinler den çok fazla iki kişiliğin yüzün den ve 2 hafta önce deneyimlediğimize göre ellerinde bakışlarında hatta düşünce güçüyle telekinezi yani bir şeyleri yerinden oynatma gibi özelliğin var tek bildiğimiz şimdilik bu çalışacağız hepimiz o zaman diğer güçlerini de keşfedeceksin. Bizi bir şeye hazırlıyorlar ama ne bizde bilmiyoruz.'' Kız ceyo valla sevdim seni ha.Demek şimdilik yeteneklerim telekinezi ha e bu süper.''Sen neden bu kadar sessizsin?'' ''Bir dur oğlum ya kıza deminden beri ne kadar bilgi yükledik bırak bir hazmetsin'' Ah saol be sarı kafam savun beni şu gerzeğe zira bende ona dil dökecek kafa kalmadı.
''Bak biliyorum şuan kafan karışık ve bilgilerle dolu ama büyücün seni geri istiyor yarım kalan işlem için ve tek sorun bu değil.Sende cennetin anahtarı var orayı karanlığa boğmak isteyen de bir dolu kişi.O yüzden biran önce derslere başlamalıyız.Seni ve cenneti korumalıyız.'' ''Ve sanırım karan ondan bizde korunmalıyız.Her an ne yapacağı hiç belli olmuyor.'' ne demek istedin acaba alaracım? Ah tabi ya.''Özür dilerim ben o zaman neler olduğunu anlamadım hiçbir şeyi bilerek yapmadım cidden'' ''Biliyorum senin bir suçun yok'' ah sarı kafa beni bir tek sen anlıyorsun. ''Ne demek bir suçu yok sonat az daha beni öldürüyordu!'' ''Hadi canım sadece seni mi öldürüyordu yapma alara orada bende vardım ve senin kadar şikayetçi değilim sen bile güçlerini kontrol edemezken neler olduğunu biliyoruz.'' saol be ceyo beni ikinci anlayan da sensin.''Tamam kesin sesinizi kimseye bir şey olmadı demi konu kapandı!'' Seni hükmedici sümsük.Ben cenneti koruduğuma göre benim lider olmam gerekmiyor muydu neden bu gerzek lider ya? Yüksek sesli bir kahkaha koptuğunda yeminle yerimden sıçradım. Lan sarı kafa sen benim her düşündüğüme güleceksen işimiz var ha.''Özür dilerim ben hayatım boyunca bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum saol valla azem ihtiyacım varmış'' Tamam canım ben seni sürekli güldürürüm ama şu sümsük karana düşündüklerimi iletme yeter benim kafa sesim hem komik hemde geveze.Kafasını tamam anlamın da salladığın da rahat bir nefes alıp gözlerimi diktiğim bardaktan alınca karanla göz göze geldim resmen bana siz bir işler karıştırıyorsunuz ama ben bunu öğrenirim der gibi bakıyordu.Lan sarı kafa senin yüzünden yanarım ben yanarsam. Bu arada ne demişti o sümsük cennetin anahtarı bende miydi iyide ben anahtar felan nerede bilmiyordum ki dur bakalım bununda kokusu çıkar yakında.
''Ee ne yapıyoruz ya?'' ''Valla azemciğim eğer yemek yapmayı biliyorsan bize bir sofra kuru ver be çok açız'' ah somercim seni aç mı bıraktı bu vicdansızlar ki şuan somere sinirli sinirli bakan bir alara varken sanırım onu kimin aç bıraktığını anlayabiliyordum. ''Siz merak etmeyin bir saatte sofra hazır olur?'' ''Ne yapacaksın canım yumurta mı?'' salak bu kız ayol 1 saate yumurta olur mu hiç.Ona sinsi bir gülüş sergilediğim de oda bana ateş atacak gibi bakıyordu ha ha ha yaşasın kötülük.Sanırım bu benim içimde ki şeytanın düşüncesiydi.Karana son bir kez baktığım da onun pencereden dışarıyı izlediğini görmek beni hayal kırıklığına uğratsa da saçımı savurup ikisine de cevaben bir hıh sesi çıkartıp kollarımı sıvadım.Görelim bakalım alaracım bir saatte yumurta nasıl oluyormuş!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVRO
Mystery / ThrillerHani vampirler,kurt adamlar,büyücüler ve özel yetenekli kişiler hakkında romanlar okuruz yada fantastik bilim kurgu tarzında filmlerini izleriz ve hepside yabancı olur bu sefer iki şey yanlış birincisi okuduğumuz ve izlediğimiz bu tür olaylar gerçe...