"Kenzie vstávaj!" budil ma otec. "O 10 odchádza Rokfortský expres! Vstávaj inak to zmeškáš!" Chvíľku mi trvalo kým mi došlo čo povedal.Dnes idem do Rokfortu! Na tento deň som čakala dlho.
Je čas sa predstaviť. Volám sa Melodie Kenzie Malfoyová ale všetci ma volajú Kenzie. Môj otec je bývalý smrťožrút Draco Malfoy. Moja mama zomrela keď som mala 5 rokov. Bola liečiteľka, lenže sa nakazila od pacienta ktorého liečila. Mám ešte o rok mladšieho brata Scorpiusa.
Bola som v izbe a hľadala som môj prútik. Nikde som ho nemohla nájsť.
"Scorpius Hyperion Malfoy hneď mi vráť prútik!!"kričala som na celý dom.
"Ale ja tvoj prútik nemám,"prišiel do izby Scorp a tváril sa ako neviniatko.
"Dobre ťa poznám Scorp! Vráť mi ho! Hneď!"povedala som mu a hodila som po ňom vankúš. On sa uhol a povedal: "Fajn" a odišiel z izby. O chvíľu prišiel aj s mojim čierno-zlatým prútikom. "Ďakujem,"povedala som a šla som do kuchyne.
"Dobré ránko prizncezná. Ako sa ti spalo?"povedal otec a odložil Denného proroka na stôl.
"Dobré ráno oci. Spalo sa mi skvelo. Čo máme na raňajky?" spýtala som sa a sadla si za stôl. "Máme lievance." povedal a položil pred mňa tanier s chutne vyzerajúcimi lievancami. Rýchlo som ich zjedla a šla do kúpelne. Tak som si spravila zapletený vrkoč a umyla zuby. Rozhodla som sa že si oblečiem sivý mini sveter a k tomu čiernu sukňu. Vrátila som sa do izby a skontrolovala som či som si zbalila všetko. Nakoniec som zobrala svoju bielu snežnú sovu Lulu.
"Máš všetko?" počula som ako sa ma otec pýta z obývačky.
"Jasné" odpovedala som mu a aj s klietkou som šla dolu do obyvačky. Tam ma už netrpezlivo čakal Scorp aj s otcom.Všetci sme sa chytili za ruky a v tom PUK...Objavili sme sa na nástupišti 9 a 3/4. Otec sa otočil ku mne a povedal: "Mala by si už ísť aby si si našla miesto na sedenie. Nezabudni mi poslať sovu. Dávaj si na seba pozor a nezabudni. Si Malfoyová!"
"Neboj sa oci, nič sa mi nestane.Budete mi chýbať."Všetci sme sa obiali a ja som sa rozbehla ku vlaku. Posledný krát som sa na nich pozrela, zamávala im a nastúpila do vlaku. Našla som si tam prázdne kupé. Sadla som si ku oknu a začala som rozmýšľať. Aký bude asi Rokfort? Otec mi vravel že je to úžastné miesto, aj keď on si to tam moc neužil.
Z môjho rozmýšľania ma vytrhli hlasy...Ahojte☺Toto je môj prvý príbeh tak dúfam že sa vám bude páčiť. Ospravedlňujem sa za gramatické chyby.
YOU ARE READING
👑Hogwart's princess👑
FanfictionJedenásť ročná Melodie Kenzie Malfoyová sa chystá prvý krát na Rokfor. Nájde si tam skvelé kamošky Rose a Lusy. Všetko je skvelé. Až dokým vo vlaku nenarazí na egoistického, sebavedomého Pottera. Za začiatku sa nenávidia, súperia medzi sebou, robia...