O 4 roky neskôr...
Skončili sa letné prázdniny. Začína sa nový školský rok. Tak veľmi sa teším do Rokfortu. Baby mi už strašne chýbali.
Veľa sa za tie 4 roky nestalo. Scorp je už štvrták a je v Slizoline. Prajem mu to...jeho naj kamoš je Albus Severus Potter- ja ho volám Albi, vždy ho to naštve. Vďaka Merlinovi že nieje ako jeho brat. Aj on je slizolinčan. Áno prekvapujúce. Čarodej by si povedal "Hm..Potter..Jasný Chrabromil!" ale opak je pravdou. Ja som tiež Malfoyová v Chrabromile. No čo osud to chcel po svojom. Keď už spomíname Potterovcov, Lily Luna Potterová je už druháčka. Všimla som si ako "tajne" pokukuje po Scorpovi. A Potrer? Asi si myslíte že sme sa uzmierili alebo tak niečo...Je to ešte horšie..on je ešte horší. Je povýšenecký, namyslený debil. Ale čo sa dalo od neho čakať. Celé 4 roky je s ním na nevydržanie-ešte že je na Rokforte predposlený rok inak by som to s ním už nevydržala. Celé tie roky si robíme napriek, súperíme spolu...Už som bola kvôli nemu pár krát v riaditeľni.
Ale dosť už spomínania Pottera. Teraz som v obývačke a čakám na Scorpa. (Hore je obrázok Scorpiusa👆) On je hrozný egoista. Niekedy si myslím že sa stará o svoj vzhľad viac ako ja.. Ale čo to trepem..to máme v rodine (😂). Konečne sa dotrepal dole.
"No konečne princ Krasoň. Ti to trvalo viac ako tvojej sestre." posmieva sa mu otec.
"Vieš ale ja musím vyzerať reprezentatívne..nie ako moja sestra." odpovedal Scorp a uškrnul sa na mňa.
"Vieš braček, ja som krásna od prírody. Nemusím na seba dávať kilo laku na vlasy." vrátila som mu úškrn. On len pokrútil hlavou lebo vedel, že túto vojnu nevyhrá. Znova som sa uškrnula.Za mnou sa otec potichu smial."No dobre princezná. Už neurážaj Scorpa lebo nestihneme vlak." povedal otec. Vedela som že je na mňa hrdý. Je to proste úžasný otec. Všetci traja sme sa chytili za ruky a PUK...
Objavili sme sa na stanici King's Cross. Rokfortský express tam už stál. Rýchlo sme sa rozlúčili s otcom a utekali k vlaku. Pri nastupovaní som ešte zamávala otcovi a usmiala sa na neho.
Začala som hľadať Rose a Lusy. Lenže to by som nebola ja keby som do niekoho nenarazila a nespadla. To je proste moje nešťastie. Alebo šťastie?Pozrela som sa na koho som spadla. Bol to chalan..Bol to krásny chalan..Mal svetlé vlasy a nádherné zelené oči. Bol proste..krásny.. Potom som však prestala snívať. Stále som na ňom ležala.
"Ehm..prepáč. Nedávala som pozor na cestu..." povedala som a zliezla som z neho.
"To nevadí,"povedal. "Nič sa nestalo. Som Jake Chistopher Fortem. Teší ma." Povedal a podal mi ruku.
"Ja som Melodie Kenzie Malfoyová. Ale všetci ma volajú Kenzie. Tiež ma teší."
"Takže ty si tá slávna Malfoyová v Chrabromile.."povedal a uchechtol sa.
"Niečo na tom asi bude.." povedala som 'trošku' podráždene. Potom som si uvedomila že hovorím s pekným chalanom.
"Ehm..prepáč len..toto rozoberajú všetci. Už je to dosť otravné."
"To nevadí Kráska." povedal a žmurkol na mňa.
Trošku ma to vyviedlo z mieri."Hmm..jasné. Len..je to trochu blbé, ešte som ťa tu nevidela, no nieže by som bola extra všímavá, síce teba keby som videla..určite by som si ťa zapamätala..ehm..teda z ktorej si fakulty?" nevedela som sa vykoktať. On sa len ticho zasmial a s úsmevom povedal: "Som z Bifľomoru a som šiestak. A to že si nevšímavá som si všimol. Keby ma stále otravoval James tiež by mi to liezlo na nervy. Zatiaľ sme mali spolu pár krát Astronómiu a Starostlivosť o zázračné tvory. Tento rok máme tiež zopár hodín. Tak si ma hádam všimneš a obdaruješ ma jedným z tvojich úsmevov."
"Dobre Jake." povedala som milo a asi som sa pri tom aj červenala. "Ty máš asi výbornú pamäť..namiesto odo mňa."povedala som.
"No výbornú nie..ale keď ma niekto zaujme tak si to pamätám."povedal a zase na mňa žmurkol. Merlin! On je proste úžasný."Hmm..."nevedela som čo mu na toto odpovedať. Sklonila som hlavu aby nevidel ako sa červenám.
"Si zlatá keď sa červenáš."povedal a uchechtol sa. "Teraz už musím ísť ale verím že toto nie je naše posledné stretnutie." Dopovedal a otočil sa na odchod.
"Ahoj."povedala som. On ešte otočil hlavu a posledný krát sa usmial a potom zmizol v ďalšiom vagóne.Ani neviem ako dlho sme sa rozprávali. Vlak už medzitým vyštartoval. Teraz by som už fakt mala nájsť baby...
Dúfam že sa vám príbeh zatiaľ páči😊Ďakujem za všetky prečítania, komentáre, like aj zdielania💓Mám vás rada😍
YOU ARE READING
👑Hogwart's princess👑
FanfictionJedenásť ročná Melodie Kenzie Malfoyová sa chystá prvý krát na Rokfor. Nájde si tam skvelé kamošky Rose a Lusy. Všetko je skvelé. Až dokým vo vlaku nenarazí na egoistického, sebavedomého Pottera. Za začiatku sa nenávidia, súperia medzi sebou, robia...