9.Kapitola

247 25 9
                                    

Kenzie

Už prešli 4 dny od incidentu s Potterom. Celý tento týždeň sme sa ignorovali, pár krát sme si vymenili pohľady alebo sa pri raňajkách pozdravili...teda tým naším spôsobom..čiže "Dobré ránko Škrečica" "Umri Potter"..to sme proste mi.

Dnes je konečne Piatok! Keby som nemusela stráviť trest s Potterom bol by to krásny deň. Ráno som sa zobudila na krásny sen. Potom sme si s babami spravili vankúšovú bitku..keď sme spončili boli sme celé červené od smiechu. Potom sme však museli vstať a ísť na raňajky. Tesne pred Veľkou sieňou ma zastavil Jake a spýtal sa ma či by som sa s ním v Sobotu nešla prejsť. Ja som to s radosťou prijala a do Veľkej siene som prišla ešte s väčším nadšením ako ráno. Dokonca aj hodiny boli v pohode. Na elixíroch sme mali vyrobiť sérum proti škodlivému hmyzu. Jeden môj spolužak..Lex..dal namieto 2 skákajúcich fazuliek 3..a tak mu to celé vybuchlo. Bolo to strašne vtipné...

A preto že mi dnes tento deň tak vychádza..nenechám Pottera aby mi ho skazil!

Je práve 6, takže mám ešte dosť času. Sedím práve v Astronomickej veži a pozorujem ten výhľad.  Baby by mali byť na večery. Ja som nebola akosi hladná. Potrebovala som ísť na čerstvý vzduch. Je tu tak ticho a príjemne. Užívam si výhľad na zapasajúce slnko. Je tu tak prekrásne. Ani si neuvedomím aako rýchlo plynie čas. Je už skoro trištvrte na sedem. Potichu schádzam po schodoch. Nechcem predsa aby som cestou stretla pani Norissovú.

Bola strašná tma keď som dorazila ku Hagridovmu domčeku. Zaklopala som na dvere a keď som počula hlasné "Ďalej!" otvorila som dvere a vstúpila som dnu. Pri stole už čakal Hagrid a Potter.
"Ahoj Kenzie, rád ťa vidím," povedal Hagrid. Milo som sa na neho pozrela a odzravila som sa.

"Tak nebudeme už strácať čas. Dúfam še ste sa dobre obliekli. Vonku je strašná zima," povedal Hagrid a vyšiel z domčeku.
"Hagrid, kde vlastne ideme," ozval sa Potter. Letmo som sa na neho pozrela. Ešte stále sa na neho hnevám. Nebyť jeho, teraz by som netrčala pri okraji zakázaného lesa. Počkať! Zakázaný les?!

"Hagrid? Vážne ideme do zakázaného lesa?"spýtala som sa udivene. Nie že by som sa bála, ale fakt sa mi aktuálne nechce trepať po lese v takejto zime.
"Vášne detská, musíte chytiť zvláštny druh zelenookej žaby. Spoznáte ju podľa ľahko, nohy má strašne veľké oproti telu. Má jedno veľké zelené oko a dva menšie červené. Šmaria skoro by som zabudol! Tu máte mapu," povedal Hagrid a vložil mi do ruky mapu. Mierne šokovane som sa na neho pozrela.
"Ehm..Hagrid..načo nám je mapa? Hádam vieš kde sa nachádzajú,"spýtala som sa.
"Ja viem, ale vy nie. Ja s vami nejdem, mám ešte prácu. Tu by sa mali nachádzať," povedal Hagrid a ukázal na časť mapy, "ale buďte opatrný, v lese žijú zvláštne tvory. Ahojte."Chcela som sa mu odzdraviť ale ten sa už otočil a išiel smerom odkiaľ sme prišli.

"Tak fajn Malfoyová, pustíme sa do toho," povedal Potter na koniec. Ja som sa pozrela do mapy a spracila som asi 3 kroky dokým ma nezastavila Potterova ruka.
"Daj mi tú mapu, ešte sa kvôly tebe stratíme," povedal a už mi bral mapu z ruky.
"To vraví ten praví, daj ju sem," povedala som naštvane. Takto sme sa doťahovali celú cestu až sme prišli k niakemu menšiemu jazierku.
"Tak fajn Potter, tu máš fľašu a..," zase ma prerušil, "Hádam si nemyslíš že tú žabu idem chytať ja," povedal on a nasadil úškrn aka. 'To snáď nemyslíš vážne'.
"Presne to si myslím, si stíhač tak aký je problém? Tú žabu chytíš lavou zadnou," odpovedala som mu a podala mu fľašku. On ju zobral do ruky a nenávistne pozrel na mňa. Ja som sa iba uškrnula. On sa pohol k jazierku kde poskakovalo pár zelených žabiek. Potter sa načiahol a v tom....

Ahojte!😇Konečne je vonku ďaľšia časť🐲Dúfam že sa vám páči. Môžte zanechať vote alebo koment😇oba ma potešia.

👑Hogwart's princess👑Where stories live. Discover now