Ráno som sa zobudila na šteklenie slnečných lúčov na tváry.
Pozrela som sa na izbu. Baby ešte nevstali. Zastavila som sa pri skriny. Pomaly som ju otvorila a vybrala si z nej bielu košeľu a čiernu sukňu.
Pobrala som sa do kúpelne. Dala som si rýchlu sprchu a osušila som sa. Obliekla som si veci a stravila som si účes (pozri obrázok hore👌).
Keď som vyšla z kúpelne Emi a Tady už v izbe neboli. Rose sa prehrabávala v skriny a Lusy ešte ležala v posteli.
"Bré ráno,"pozdravila som sa im.
"Bré aj tebe,"odpovedali jednohlasne."Idem na raňajky. Mám vás čakať?"spýtala som sa ich.
"Mňa počkaj. Len si nájdem sveter." povedala Rose a ďalej sa hrabala v skrini až dokým nevytiahla slabo červený sveter.
"Ja budem asi meškať tak sa uvidíme na hodine,"povedala Lusy a rýchlo utekala do kúpelne. My sme sa s Rose na seba pozreli a vyšli z izby.Cestou do sme stretli pár žiakov. Vošli sme do Veľkej siene a išli si sadnúť za Chrabromilský stôl. Keď som si sadla, všimla som si že oproti mne sedí Fred.
"Ahoj,"pozdravili sme sa s Rose naraz.
"Ahojte,ako ste sa vyspali?"opýtal sa nás Fred a usmial sa.
"Výborne a čo ty?"opýtala som sa ho.
"Ja dobre len James mal opäť nočné mory a tak..." nestihol dopovedať lebo ho prerušil chlapčenský hlas za mnou..."Vidím že som opäť hlavnou témou debaty. Čo Malfoyová ako sa ti spalo v zlej postely?" povedal Potter arogantne.
"Akej zlej postely? Vidím že ti tie nočné mory pekne pobláznili morog."dopovedala som a hodila som Malfoyovský úsmev.
"Nie zlato, vravím to preto že do Chrabromilu nepatríš. Patríš do Slizolinu ako každý budúci smrťožrút, veď predsa aj tvôj otec je smrťožrút a ty si rovnako blbá ako on. Čo už, máte to v rodine." odpobedal mi Potter a tváril sa ako by vašu vojnu už vyhral. Ale to sa mýli...To bola posledná kvapka. Ja si po hlave skákať nenechám! Veď uvidí čo znamená púšťať sa do vojny s Malfoyou!
Pozrela som sa naňho vražedným pohľadom. On mi ho opätoval.
"Teraz ma počúvaj môj zlatý! Ty nie si nič viac ako nafúkaný, arogantný debil, ktorý si myslí že keď má slávneho tatka tak spasí svet svojili nagélovanými vlasami. A môjho otca nespomínaj! Ani ho nepoznáš a robíš si o ňom obraz! Je tisíc krát lepší ako ty. " úplne som vybuchla. Bolo mi úplne jedno že na nás pozerá celá sieň.
"Jasné! Tvoj otec zabíjal nevinních ľudí! Ešte k tomu pustil smrťožrútov do Rokfortu! A ty si taká istá! A teraz Fred uvidíme sa na prvej hodine." postavil sa a spravil pár krokov ku mne.
"Je ti jasné Malfoyová že si si práve vyhlásila vojnu. Ale nebudem zlý a dám ti ešte jednu šancu. Ak sa pekne ospravedlníš môžno na všetko zabudnem." povedal a čakal na moju odpoveď.
Tým ma fakt naštval! Nožík, ktorý som mala v ruke som zabodla do stola, pár milimetrov od jeho prstu.
"To si môžeš vyhodiť z hlavy Potter! Už len teba by som prosila. Nebuď smiešny " hovorila som kľudným hlasom.
"Chceš vojnu? Budeš ju mať. Ja som ti šancu dal."povedal a odkráčal z veľkej siene.
Keď odišiel sadla som si naspäť a snažila sa dojesť raňajky.
"Kenz pohni si inak nestihneme elixíry."podevala mi Rose
"Už idem,"povedala som a všetky tri sme sa postavili.Spoločne sme vyšli z Veľkej siene a namierili sme si to do učebne elixírov...
Nová kapitola je na svete😱Ospravedlňujem sa za gramatické chyby.
YOU ARE READING
👑Hogwart's princess👑
FanfictionJedenásť ročná Melodie Kenzie Malfoyová sa chystá prvý krát na Rokfor. Nájde si tam skvelé kamošky Rose a Lusy. Všetko je skvelé. Až dokým vo vlaku nenarazí na egoistického, sebavedomého Pottera. Za začiatku sa nenávidia, súperia medzi sebou, robia...