Z rozmýšľania ma vytrhli hlasy...
"Ahoj máš tu voľné?"spýtalo sa ma dievča s ryšavými vlasmi.
"Jasné, sadni si,"odpovedala som jej.
"Ja som Rose, Rose Weaslyová a ty si?"
"Ja som..hmm Kenzie"odpovedala som jej.
"Tak Kenzie, teší ma."odpovedala mi Rose.
Zrazu k nám vtrhol chalan.
"Ahoj Rose, nevidela si Jamesa?"spýtal sa Rose a pozrel sa na mňa.
"Ahoj ja som Fred Weasly"predstavil sa mi.
"Ahoj, ja som Kenzie." odpovedala som mu.
"Tak Kenzie, máš aj priezvisko?"spýtal sa ma.
"Hmm..mám..som Melodie Kenzie Malfoyová"odpovedala som mu a pozrela sa na jeho výraz tváre. Nič sa nezmenilo, stále sa na mňa usmieval.
"Malfoyová na Rokforte?To bude pohroma."začula som hlas vychádzajúci z chodbičky. Do vnútra prišiel chalan s tmavo hnedými vlasmi."Ja som James Sirius Potter."povedal a tváril sa akoby to že bol Potter znamenalo že je kráľ vesmíru.
"Už len keď si tu ti je výhra."odpovedala som mu a pozrela sa na jeho rozhnevanú tvár.
"Vieš čo maličká, radšej si daj pohov a ty Fred poď.V jednom kupé s Malfoyovou teda nezostanem!" odpovedal a nahnrvaný a urazený vykráčal z kupé. Ten asi nieje zvyknutý že sa mi baby nehážu okolo krku."Prepáč Kenz, James sa správa občas detinsky. Uvidíme sa vo Veľkej sieni.Majte sa."povedal a odišieľ.
"Fakt si z toho nič nerob. James je James.Ale teraz k veselšej téme. Do akej fakulty si myslíš že ťa vyberú?"odpovedala veselo Rose. Tešilo ma že aj ona neodišla.
"Ani neviem. Možno do Slizolinu, kvôly otcovi ale neviem či by som tam fakt chcela ísť. A ty?"
"Ja asi do Chrabromilu alebo Bystrohlavu.Ja za to nemôžem že sa rada učím. Ako mama." dopovedala a začala sa smiať. Hneď som sa k nej pridala. Reči ako dobre sa jej mama Hermiona učila som už od otca počula. Neboli kamoši a ani sa nemali radi ale tiež ju vedel aj pochváliť."Ten Fred je tvôj brat?"spýtala som sa pochvíľke.
"Nie, je to môj bratranec aj s Jamesom. Sú o rok starší a chodia do Chranromilu. Jamesov brat Albus ide o rok do prvého ročníka.Je to fajn chalan, milý a veľmi obetavý. S tým si určite budeš rozumieť."povedala Rose.
"Ak nebude ako jeho starší brat tak hej."odpovedala som jej.Chvíľku bolo ticho ale potom sa ma Rose opýtala či mám súrodencov.
"Áno mám o rok mladšieho brata Scorpiusa. A ty?"
"Ja mám mladšieho brata Huga."povedala Rose.Po celú cestu sme sa rozprávali a smiali. Bola nás pozrieť aj Dominique.Je to Roseina (?hádam dobre vyskloňované) sesternica.Je o 2 roky staršia a chodí do Bifľomoru. Ano sa nečudujem, je veľmi múdra.
Zrazu sa Rose ozvala:"Mali by sme sa prezliecť do habitov. Za chvíľku sme už na Rokforte."Rýchlo sme sa prezliekli.Rose mala pravdu.Vlak už zastavoval. Celé šťastné sme vyšli z vlaku kde náš čakal už poloobor.
"Čaute decká.Teraz si nasadnete na ľoďky a pôjdeme..šmária skoro som zabudol.Ja Rubeus Hagrid, ale stačí iba Hagrid.Som váš profesor Starostlivosti o zázračné tvory."povedal a milo sa usmial.
Ľoďky nás odviezli až k brehu. Plavba po jazere sa mi veľmi páčila. Milujem vodu.
Prešli sme cez bránu, potom sme šli po schodisku kde sme zastali lebo tam stála pani, asi profesorka. Mala na sebe zelený habit, okuliare a veľký zelený klobúk.
Vyzerala dosť prísne ale na chvíľu sa na nás milo usmiala.
"Vitajte na Rokforte. Som riaditeľka McGonagalová. O chvíľu začne slávnostný banket na počesť začiatku nového školského roka .Teraz vstúpime do Veľkej sieni kde vás rozdelíme do fakúlt. Rozdelovanie je veľmi dôležitá ceremónia, pretože pokiaľ ste tu, vaša fakulta bude pre vás takmer ako rodina. V rámci nej budete mať spoločné vyučovanie, spávať budete ma fakultnom internáte a voľný čas budete tráviť vo fakultnej klubovni.
Fakulty sú 4: Chrabromil, Bifľomor, Bystrohlav a Slizolin. Pokiaľ ste na Rokforte, za každý úspech zíakate pre svoju fakultu body, no za každé porušenie školského poriadku sa vašej fakulte body strhnú. Fakulta, ktorá bude mať na konci školského roka najviac bodov, vyhrá školský pohár.Teraz už vstúpte do Veľkej sieni." dokončila riaditeľka svoj dhlý monológ a dvere do sieni sa otvorili.Všetci išli za riaditeľkou. Hneď ako som tam stúpi skoro som odpadla. Veľká sieň bola nádherná. Na strope poletovali tisíce sviečok a pripomínali hviezdy a nočnú oblohu. V sieni bolo päť stolov. Za štyrmi sedeli žiaci podľa fakúlt a jeden dlhý stôl na konci miestnosti patril učiteľom.
McGonagalová sa zastavila pri stoličke. V ruke už držala klobúk. Vyzeral dosť starý.
"Koho meno prečítam si sadne na stoličku a triediaci klobúk ho zaradí do fakulty. Tak začneme..."povedala a začala čítať mená.Po chvíľke vyvolala moju kamošku."Rose Weaslyová"Rose si sadla.Po chvíľke Triadiaci klobúk zakričal..
"Chrabromil!"
Chrabromilčania začali tlieskať. Rose si išla sadnúť ku chrabromilskému stolu.
Prešlo pár mien a už volali mňa.
"Melodie Kenzie Malfoyová".Bola som nervózna. Všetci sa na mňa pozerali.
'Čo blbneš Kenzie! Si Malfoyová, tak nahoď úsmev a choď.'Poslúchla som svoj vnútorný hlas. Usmiala som sa a sadla si na stoličku.
McGonagalová mi dala na hnavu klobúk a ja som čakala čo sa stane.
'Á Malfoyová, tvoj otec je tu známu Slizolinský princ.Čo keby sme ťa dali do Slizolinu..?..Si múdra ale aj odvážna, tiež si milá a obetavá. Ja už viem kde ťa zaradím!...
Ahojte☺veľmi vám ďakujem za prečítania a votes. Nová kapitola je tu...dúfam že sa vám páči💜.
STAI LEGGENDO
👑Hogwart's princess👑
FanfictionJedenásť ročná Melodie Kenzie Malfoyová sa chystá prvý krát na Rokfor. Nájde si tam skvelé kamošky Rose a Lusy. Všetko je skvelé. Až dokým vo vlaku nenarazí na egoistického, sebavedomého Pottera. Za začiatku sa nenávidia, súperia medzi sebou, robia...