5.Kapitola

227 11 0
                                    

Po vyučovaní som s babami utekala do izby. Prišli sme na izbu. Rose a Lusy si sadli na svoje postele. Ja som si stala pred nich a začala nahlas rozmýšľať.

"Baby, musíte mi pomôcť! Musím sa mu pomstiť! Však mi pomôžete?"
Baby prikývli.
"Máš už nijaký plán?" spýtala sa ma Lusy.
"Nie celkom...Čo má Potter najradšej? Na čom mu hrozne záleží?"spýtala som sa.
"To je jasné Zie! James najviac miluje svoj vzhľad" povedala pobavene Rose. Prikývla som.
"Čo keby sme mu "Trošku" upravili vzhľad?" uškrnula som sa.
"Ale čo chceš robiť Kenz?"spýtala sa Lusy.
"Začne to tým, že ty Rose.."pozrela som sa na Rose.." že vytiahneš Pottera do Astronomickej veže.... ,"

Po chvíľke sme už mali všetko premyslené. Teraz som schovaná v Astronomickej veži, a čakám, kým tu príde Rose a Potter. Rose mala ísť za ním, a požiadať ho o pomoc s jedným vznášacím kúzlom.

Už som počula kroky. Za chvíľu už v Astronomickej veži stál nič netušiaci Potter. Prišiel k zábradliu a pozrel sa naokolo.

"Tak čo potrebuješ Rose?" spýtal sa Rose, ktorá tam už nebola. Vystúpila som z kríše a v ruke som pevne držala prútik.
"Zdravím Potter, čo tak prejsť rovno k veci.. Ihneď mi premeň vlasy!Hneď'" povedala som. Potter sa otočil tvárov ku mne. Chvíľu bol zmätený, ale potom sa mu na tvári objavil ten "úžastný" úškrn.
"Ale čo Malfoyová,povedal som. Najskôr popros, a potom ti, možno, tie vlasy premením naspäť." povedal sebavedome.
"Fajn..." povedala som a namierila som na neho prútik. Potichu som povedala kúzlo a švihla prútikom. Potter skamenel (nie doslova😂). Potom sa chytil tváre. Skoro dostal srdcový infarkt.

"Malfoyová čo si to spravila!!"povedal naštvane. Po celej tváry mal hnustné hnedé a zelené bradavice. Heh, však si to aj zaslúžil.
"To, čo si si zaslúžil." odpovedala som mu.

"Ihneď ma premeň!"
"Až keď pekne poprosíš a odčaruješ mi moje vlasy." uškrnula som sa.
"Nikdy!"
"Fajn, ako chceš. Vlastne mne sa už celkom začali tie vlasy páčiť. Uvidíme čo na teba povedia tvoje fanúšičky." povedala som a zvrtla som sa na odchod.

Zastavila ma Potterova ruka.
"Dobre!," precedil cez ruky," Malfoyová odčaruj mi, prosím, tie bradavice."
"Ale prosím Potter, vieš to aj lepšie"povedala som posmešne.
"Kenzie prosím, odčaruješ mi tie bradavice? Prosím...Pekne prosím"začala som sa smiať.
"Dobre. Ale aj ti mi potom zmeníš vlasy."
"Fajn"povedal Potter nedočkavo.

Zdvihla som prútik a potichu zamrmlala protikúzlo. Potterova tvár sa vrátila fo normálneho stavu. Potter sa chytil tváre a vydýchol si.
"Teraz ty." pozrela som sa vážne na Pottera. Ten sa len uškrnul, vytiahol prútik a zamrmlal prostikúzlo. Hneď ako odložil prútik som sa pozrela na vlasy. Boli znova biele a ku koncom blonďavé. Aleluja!
"Radosť s tebou obchodovať Potter,"povedala som mu a zasmiala som sa.
"Aj nabudúce Malfoyová." povedal a žmurkol na mňa.
Chvíľu sme tak mlčky stály. Bolo to už divné a tak som mu povedala "Čau Potter" a zmizla z Astronomickej veže.

Prišlila som do izby kde ma už čakali baby. Hneď ako som sa zjavila sa postalivi a jednohlasne sa spýtali "Vyšlo?", ale keď videli moju usmiatu tvár, hneď pochopili.
"Takže hej," povedala Lusy. Začali sme sa smiať.

Keď sme sa dosmiali pobrali sme sa na večeru do Veľkej siene.

👑Hogwart's princess👑Where stories live. Discover now