8.Kapitola

225 15 3
                                    

James
Rádo som sa zobudil skoro. Napadlo ma že si niečo nachystám na Malfoyovú. Vraj Fortem je krajší. Pche ona asi nemá vôbec vkus. Ako sa jej môže páčiť niekto ako je on? Heh proste je to Malfoyová a ona je nepredvídateľná. Aspoň sa zabavím. Jeden žartík jej neublíži. Vstal som a išiel som do kúpelne. Tak som spravil rýchlu rannú hygienu a obliekol sa. Vzal som si prútik a zamieril son si to do dievčenských izieb. Malfoyová býva na 6. Potichu som zamrmlal 'Alohomora' a dvere sa zľahkosťou otvorili. Všetky ešte spali. Prikradol som sa ku Malfoyovej. Tvárov bola otečená smerom ku mne. Mala také zvláštne vlasy. Boli taká zmiešanina blond a bielej. Vždy sa mi na nej tie nezvyčajné vlasy páčili.

'Takže sa ti páči Malfoyová. Ja som to vedel!'
Povedal môj vnútorný hlas.

'To som nepovedal. Povedal som že sa mi páčia jej vlasy. Nie ona'

Protirečil som si.

'Kľudne si klam'.

V duchu som zavrčal. Nie je možné že by sa mi Malfoyová páčila. Však je strašne tvrdohlavá a ponovačná!

Fajn vráťme sa k plánu. Zdvihol som prútik a povel som 'Aquamenti'. Z prútiku začala striekať voda. Malfoyová do sekundy otvorila oči. Vyzerala ako zmoknutá sliepka.
"Potter!!" Začala kričať a ja som sa rozbehol von z izby.

Kenzie

Spokojne si užívam svoj sen a zrazu BUM! Potopa. Zabudím sa celá mokrá. Potom si všimnem Pottera pri mojej posteli a hneď mi to docvakne. On sa otočí a začne bežať. Ja ho hneď nasledujem. Vybehmem z izby a preletím cez klubovňu. Ocitla som sa na chodbe.

Potterovi som ledva stíhala. On je vytrénavaný z metlobalu, beží ako vietor.
"Potter! Malfoyová! Ihneď do riaditeľne!"zavolal niekto. Potter prudko zabrzdil a ja som mu narazila do jeho chrbtu. Obzrela som sa za seba a uvidela som naštvanú tvár riaditeľky McGonagallovej.
"Nepočuli ste?" povedala trochu naštvane. Asi vstala z postele zlou nohou.
"Áno pani riaditeľka," povedali sme s Potterom jednohlasne. McGonagallová sa na päte otočila a išla smerom k riaditeľny. Odkedy sa poznám s Potterom, sme tak stáli náštevníci. Prišli sme pred dvere riaditeľne.
"Medové labky," povedala McGonagallová.
Dvere sa otvorili a riaditeľka vošla dnu. My sme ako poslušné stáli za ňou nasledovali. Riaditeľka si sadla na kreslo v jej pracovni.
"Posaďte sa."povedala a my sme si sadli.
"Pán Potter, slečna Malfoyová. Tuším že prednášiek už máte dosť a určite by ste ma nepočúvali. Preto vám iba poviem, že si v piatok odpykáte trest. Pôjdete za Hagridom a on vám povie, čo máte robiť ďaľej. Môžete ísť."

S Potterom sme sa postavili a odišli z jej pracovne.

"Si šťastný Potter? Zase máme kvôly tebe trest," povedala som mierne nahnevane.
"Áno som Malfoyová. Ani nevieš ako sa teším na náš trest," uškrnul sa Potter. Zazrela som na neho a pobrala som sa do izby.

Dnes je to trochu kratšia kapitola...ospravedlňujem sa za chyby😅Aj ja som len čarodejnica. Inak páči sa vám Jamesov pohľad?

👑Hogwart's princess👑Where stories live. Discover now