2.Kapitola

284 18 3
                                    

Už viem kde ťa zaradím..

"Chrabromil!"

Zrazu sa ozvalo hlasné tlieskanie od chrabromilského stola. Všetci tlieskali. Teda až na Pottera. Dala som si dole klobúk a utekala som k chrabromilskému stolu. Sadla som si vedľa Rose ktorá ma silno objala. Oproti mne sedel Potter, ktorý sa iba mračil a vedľa neho bol Fred, ktorý mi zagratuloval. Milo som sa naňho usmiala a poďakovala.

Po mojom mene išli ešte 6 žiaci, ale moc som si ich nevšímala. Sústredila som sa iba na to, aká som strašne hladná.Keď konečne McGonagallová prestala čítať mená, vrátila sa k profesorskému stolu a povedala pár slov na začiatok školského roka. Potom sme ešte všetci spievali hymnu školy a konečne sa pred nami objavilo jedlo. Všetci sa s radosťou pustili do neho. Jedlo bolo vynikajúce. Dala som si lievance s lekvárom. Keď už všetci dojedli, zvyšné jedlo len tak zmizlo. Pred nami sa objavili dezerty. Ja som si len dopila tekvicový džús.

Keď už všetci boli najedení, hlavný prefekt Tom  nás viedol do klubovne. Išli sme po dlhej chodbe plnej obrazov, až sme prišli k obrovskému schodisku. Tom nám povedal že je tam presne 142 schodísk. Tie menili svoj smer, preto sme museli ísť rýchlo. Nakoniec sme prišli k jednému obrazu. Bola na nej pani.

"Dobrý večer tučná pani ,"pozdravil sa jej Tom,"heslo je Caput Draconis." Tučná pani si ho prezrela a nakoniec povedala:"Tak dobre, vstúpte." Keď to dopovedala, obraz sa otvoril a odhalil vchod.

Vošla som dnu a uvidela klubovňu. Bola celkom veľká, bola zariadená do farieb červenej a žltej. Bol v nej veľký gauč a veľmi pohodlné kreslá. Bol tak tiež krb.

Tom sa otočil k nám. "Takže, heslo sa mení každý týždeň. Väčšinou tučná pani dáva ťažké heslá. Musíte so ich však pamätať inak sa nedostanete do klubovne. Tam v pravo sú dievčenské izby a v ľavo sú chlapčenské izby. Teraz chodte, zajtra sa už začína vyučovanie, tak nemeškajte!"

Všetci sme sa rozbehli k dverám. Potom sme šli po točivom schodisku až k izbám. Veľmi som sa potešila keď som zistila že som na izbe s Rose a ešte s troma ďalšími babami. Jedna sa volá Lusy Beysboová, čiernovlasá baba plná optimizmu. Tie dve baby sú dvojičky, Emi a Taby. Ja, Rose a Lusy sme rýchlo zistili že sú...hmm... nesympatické. Sú to veľké klebetnice, ktoré sa starajú do všetkých, len nie do seba. Ale s Lusy si obidve rozumieme.

Bol to dlhý deň a tak sme sa prezliekli a šli sme spať. Večer som zaspávala s dobrým pocitom že som už konečne na Rokforte...

Dúfam že sa vám dneskajšia kapitola páčila.☺Ospravedlňujem sa za gramatické chyby.

👑Hogwart's princess👑Where stories live. Discover now