10.Kapitola

189 10 11
                                    

Potter sa načiahol a v tom....

...na neho niečo skočilo. Bolo to zviera. Nemohla som tomu uveriť...o tomto zvierati som čítala v knižke. Bola to 'Dialot' ....tmavá puma s ostňami na hlave, chrbte a chvoste. Vždy som ju chcela vidieť na vlastné oči, no teraz nebol vhodný čas.

Vytiahla som prútik a namierila ho na Dialot. Rozmýšľala som, aké kúzlo použijem. Nechcela som jej ublížiť, ale musím niečo spraviť. Dialot sa pozrela mojím smerom. Rozbehla sa ku mne. Rýchlo som vyslovila prvé kúzlo, ktoré mi prišlo v tejto situácií užitočné.
"Feraverto!". Dialot sa premenila na čašu. Zobrala som ju do rúk. Neskôr ju dám McGonagalke.

Pozrela som sa na Pottera. Ležal na zemi a nehýbal sa. Rozutekala som sa k nemu. Kľakla som si na kolená a sklonila som sa k jeho hrudi. Dýchal! Vďaka Merlin! Pozrela som sa na jeho ruku. Krvácala. Treba ju obviazať . Siahla som do vrecka svojho habitu. Mala by som tam mať šatku. Vytiahla som ju. Jemne som nadvyhla Potterovu ruku a položila som ju na moje koleno. Opatrne som šatku obviazala okolo jeho ruky. Jemne som ju položila na zem. Začala som panikáriť.
"Potter! Potter vstávaj!Nemôžeš ma tu nechať samú! Haló! Prosím vstávaj, James, prosím...," začali mi tiecť slzy. Cítila som sa bezmocne...ale nemôžem ho tu nechať. Neviem, čo všetko sa tu môže ešte skrývať. Zotrela som si slzy, ktoré mi stekali po lícach.

Vstala som a vyčarovalo som patronusa. Z prútika mi vyšlo modré svetlo a predomnou sa zjavila biela vlčica. Pošepkala som jej odkaz pre McGonagalovú. Vlčica sa stratila a ja som zostala so zranením Jamesom v lese...

James

Strašne ma bolelo celé telo. Snažil som sa otvoriť oči ale moje viečka boli príliš ťažké. Pamätám si, že sme išli spolu s Malfoyovou odpykávať trest do zakázaného lesa. Potom že sme stáli pri niakom rybníku. Niečo po mne skočilo a ja som spadol na zem. Zjavila sa mi tma a potom som už len počul hlas Malfoyovej.

Uvedomil som si, že na niekto drží za ruku. Otvoril som oči. Všade bola tma. Bol som v Nemocníčnom krídle. Pozrel som sa do prava. Na posteli vedľa mňa ležala spiaca Malfoyová. Pozrel som na na naše spojené ruky. Tá moja boka obviazaná obväzom a strašne ma bolela. Zrak som presunul na tvár Malfoyovej. Pár pramienkou jej padalo do očí. Zdvihol som zdravú ruku a zasunul som jej ich za ucho. Bola sranda ju provokovať. Vždy keď bola nahnevaná mračila čelo. Bolo to rozkošné. Čo to trepem. Malfoyová a rozkošná? Nikdy! Asi mi prepína z tých elixírov. Snažil som sa udržať oči otvorené, no po pár sekundách som opäť zaspal.

Kenzie

Kráčala som cez temný les. Všade ani náznak života. Celá atmosféra v lese bola temná a pochmúrna. Začal fúkať silný vietor. Zo stromov padala lístie a do tváre mi padali suché ihličie. Bola som zmätená..čo tu robím? Z ničoho nič sa objavil zelený záblesk a pred mnou stále temná postava. Smiala sa. Smiala sa temných smiechov, ktorý sa mi ozýval v každom kľbe tela. Pri jej nohách ležala zakrvavená postava. Počkať! Však je to Potter! Čo sa tu deje?! Kto je tá postava?! Je James mŕtvy?!!...

...Trhlo ma. Bol to iba sen. Rozhliadla som sa. V Nemocníčnom krídle sme boli iba ja a James. Počkať!James je na žive! Odľahlo mi. Z dverí na ľavo vyšla madam Pomfreyová. Keď videla že som hore, zamierila ku mne.

"Dobré poobedie slečna Malfoyová. Už je vás lepšie? Nebolí vás niečo?"
"Áno madam, cítim sa lepšie, Mohla by som sa spýtať, čo je Jamesovi?"
"Pán Potter je viac-menej v poriadku. Keď ho napadlo Dialot obdržal pár škriabancov na nohe a bruchu. Má však škaredo narazenú ruku.Po tom ako ho uhryzla sme museli ranu vyčistiť a dať mu tam masťičku aby mu tam nezostala jazva, bude však v poriadku," vysvetľovala madam Pomfreyová.
"Aha, mohla by som ísť teraz na izbu?"
"Áno, ale predtým by vás chcela ešte vidieť pani riaditeľka."
Potom ako dohovorila som sa postavila. Pozrela som sa ešte na Jamesa. Vlastne na Pottera. Tvrdo spal.Síce som si to nechcela priznať, bála som sa o neho. Neviem, čo by som robila keby sa mu niečo stalo. Robíme so už od prvého ročníka zle, ale aj napriek tomu mi na ňom aspoň trošku záleží. S touto myšlienkou som otvorila dvere a vkročila na chodbu.

Tak dúfam že sa vás páči nová kapitola. Ospravedlňujem sa že mi trvalo tak dlho dokým som ju vydala ale Wattpad sa rozhodol že ma nemá rád. Mala som predpísané kapitoly ale tie sa mi z nejakého dôvodu vymazali. Preto táto časť je takánič moc ale aj tak dúfam že sa vás bude páčiť. Chcem sa vám ešte poďakovať za pekné komentáre k predchádzajúcej kapitole. Veľmi ma potešili.😇💕

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jun 30, 2018 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

👑Hogwart's princess👑Onde histórias criam vida. Descubra agora