-Anya, hol a zoknim?!-kiabált ki Clarke a szobájából, fogkefével a szájában, kezeivel a nadrágját húzva a lábaira.
-Talán a helyén, a szekrényben.-jött Abby hangja a konyhából, egy szemforgatással együtt, bár ezt a lánya nem láthatta.
-De ott már megnéz...Oh, megvan!-túrta fel a polcokat, diadalittasan előhúzva a keresett ruhadarabot.Ezután a konyhába sietett, gyorsan megette a kikészített reggelijét, majd már ment is az ajtó felé, a táskáját és a dzsekijét a vállára dobva.
A gimnázium épületébe beérve egy percbe se telt hogy megtalálja Ravent és Octaviát. Épp négy fiúval beszélgettek, de közülük csak Bellamy, Octavia bátyja, volt ismerős neki.
-Griffin, ilyen korán?-karolta át a vállát Raven, majd az órájára pillantott. 7:50. Valóban szokatlanul korai volt ez neki.
Raven bár egymagas Clarkeal, a bal lábára erősített járássegítő szerkezetnek köszönhetően, amit egy születési rendellenesség miatt kapott, kissé görnyedten állt, ettől alacsonyabbnak tűnve. A problémái azonban csak fizikaiak voltak, agyban egy zseni volt. Raven ahogy bekerültek osztályt ugrott, máris 10.-el kezdve a gimit. Idén így már 11.es volt.Octavia viszont magától volt alacsony. Barna haját a feje tetején bonyolult fonásban engedte a vállára hullani, erős, de viszonylag barátságos tekintetével pedig most Clarkét kereste, egy apró mosolyt küldve barátnője felé.
-Jut is eszembe, srácok, ez itt Clarke Griffin, a híres Abby Griffin lánya, a focicsapat kapitánya és Raven Reyes legjobb barátnője. Fordított fontossági sorrendben, természetesen.-vigyorgott, majd a fiúkra mutatott.-Clarke, ők pedig itt Jasper, Monty, Finn és Bellamyt már ismered.
A lány végigvezette a tekintetét az új arcokon.
Az első srác, Jasper, törékeny testalkatú, sötét hajú, beesett arcú volt, és egy nagy szemvédő szemüveg volt a homlokára tolva.
Egy széles mosollyal intett Clarke felé, aki csak egy bólintással viszonozta a gesztust.Mellette Monty, az alacsony, ázsia vonásaival, vékony testalkatával és homlokába hulló hajjal, egy ijjedt kis állatkára emlékeztette Clarkeot.
Ő már halványabban mosolygott, de még mindig őszintén.Aztán ott volt Finn, az előző két srácnak majdnem hogy szöges ellentéte. Magas, szálkás testalkata, hosszú, szemébe lógó haja és flegma fellépése miatt Clarke biztos volt benne hogy a lányok a lába előtt hevertek. Most pedig úgy vizslatta őt, mintha csak a következő prédáját cserkészné be. Clarkenak nem tetszett ez a nézés, a fiú szinte taszította.
Így inkább Bellamyra vezette a tekintetét, biztonságot lelve az ismerős barna szemekben.
Bellamy egy kicsit még Finnél is magasabb volt, sötét haja folyton kuszán állt, izmai tisztán látszódtak a pólója alatt, és egy gyors mosollyal bólintott Clarkenak köszönésképpen.-Sziasztok.-bólintott Clarke tömören.
-Abby Griffin az anyád? A híres orvos?-fordult felé Monty, mire csak egy gyors bólintás volt a lány válasza. Igyekezve elhagyni a kínos beszélgetést, újra megszólalt:
-Jó volt megismerni titeket, de most én megyek órára.
Ezzel már fordult is el, Octavia viszont követte. Már majdnem megkérdezte miért, mikor rájött hogy közös az első órájuk. Haladó Történelem.Ez már a második évük a Polis High-ban, de Mr.Porter máris tiszta szívből utálta őket. Nem segített hogy a két lány a tanár minden óráját halk beszélgetéssel vagy alvással töltötte.
Már késésben voltak, így mikor beestek a terembe, minden szem rájuk szegeződött. A tanár rosszallóan utasította őket a helyükre, majd folytatta az órát.
Clarke már most érezte hogy álmosodik. Feje majdnem lebicsaklott az előtte lévő asztalra, mikor az ajtó újra kivágódott.
Clarke álmos szemekkel nézett fel, tekintete pedig egy eszméletlen lányon állapodott meg. Hosszú barna haja hullámokban omlott a vállára, erős és intenzív tekintete még a hátsó padig is elért, lyukat égetve Clarke szívébe. A zöld szemek egy másodpercig őt kutatták, majd gyorsan tovább nézelődött. Clarke viszont csak tovább bámulta. Arccsontja szinte nem volt evilági, a lány még sose látott ilyet.
A stílusa tökéletes volt. Se túl lányos, se túl tomboy, de nem is punk.
Egy flannel ing lógott a derekán, egy fehér spaghetti pántos trikó borította a felsőtestét, felfedve a napbarnított, izmos karjait. Lábait egy fekete, magasderekú, néhány helyen szakadt nadrág takarta.
KAMU SEDANG MEMBACA
You Deserve The World
Fiksi PenggemarLexa mindig is bunkó volt, de valahogy mindenki imádja. Népszerű, okos, gyönyörű, de elérhetetlen. Clarke már egy éve hogy beleesett, de a lány keresztül néz rajta. Épp kezdené feladni, mikor végre sikerül közelebb kerülnie hozzá, de Lexa épp olyan...