"Herkesin kimseye anlatamadığı gizli bir sırrı, herkesin kimseye gösteremediği gizli bir yüzü vardır."
2015 Zonguldak
"Altın" çiflik
Alev: "Sana yemin ediyorum Selim geçmişimiz peşimizden geldi."
Selim: "Saçmalama canım... Hadi diyelim ki o kadın o paçoz Eylül çıkar... Bunca para,lüks, kıyafet ne yani gök dan mı düştü?"
Alev: "Ah bu doğru. Ooof kafamı yiyeceğim be."
(Umut geliyor)
Umut: "Babanne,amca nasılsınız?"
Alev: "Ay canım benim, paşam iyi sende naber bakalım?"
Umut: "İyidir babanne işte arkadaşlarla gezdik bide partiye uğraştık fakat yeni hanımı görmedik yoğun oldu galiba."
Selim: "Tanışırsın zaten,bir süre burdaymış kendisi.
Umut: "Neyse pek ilgilenmem bunlarla ben onlar hep işler güçler oyy pih. Ben odama giriyorum hadi Allah rahatlık versin size. İyi geceler."
Alev: "İyi geceler tatlım."Daha sonra Umit odasında bilgisaray'ın başında...
Umit: "Vay,demek Feride hanım... Bu kadın kim? Nerden çıktı? Ve neden bukadar anneme benziyor!? (Annesinin fotografa bakıyor) Anne seni çok özledim. Bi bilsem ne oldu o zaman naptılar sana. Zaman ilere gidince o işin arkasında Alev olduğuna emin oluyorum... Ne şans ki hukuk okuyorum ve yakında öğrenirim ne olduğunu. İlker abi çok iyi o bana kesinikle yardım eder."Feride ve Erol erken kalktılar ve kahvaltı etmeden önce dosyalara incelemişlerdiler...
Feride: "Erol,sence bu Alev"in zayif noktası ne olabilir?"
Erol: "Para desem yanılmam,güç desem yanılmam,ama bu kaybederse de bence başka bir dal tutar onu. Onun namus."
Feride: "Hakketen onun geçmiş pek parlak değil de henüz bir lekesi bulamadık."
Erol: "Zaten herkes bildiği olayları biz de biliyoruz ama en kötüsü elimizde bir kanıt falan yok!"
Feride: "Zoguldak bankası da onun gibi bir patronun bir kasa olmalı'dır öyle mi?"
Erol: "Araştırdım zaten... Yokmuş. Ya ev kasası kullanıyor yada..."
Feride: "Şehrin dişinde kirli çamaşiri saklaniyor..."
Erol: "Onun evisine bir köstebeği ulaştırmamız gerek da kime verebiliriz o görevi? Pek tehlikeli'dir. Yakalanırsa helvayı hazırmamız lazım..."
Feride: "Çözdüm! Can! Can öyle işlerdin üstad'dır. Biz Alev ve ailesi akşam yemeğe davet ediceğiz ve o an da Can harekete geçecek."
Erol: "Vay Feride,mühteşem plan ama hâlâ çok tehlikeli..."
Feride: "Bakalım Can ne diyecek."
(Feride Can'ı çağrıyor ve o Firdevsle sofra'ya gdçiyor Erol ve Feride'ile birlikte)
Feride: "Cancığım..."
Can: "Oha bak bişey istiyecek... Patla patron,görevim ne?"
Feride: "Bak çok dikkatli olmacaksın,kimse görmeyecek seni, gölgen bile belli olmayacak!"
Can: "Hm peki amac ne'dir? Ne arıyorum?"
Erol: "Sen bize bahsettin ya,kasalar senin için sorun değil diye tam herhangisini açabilir misin?"
Can: "Dünyanın en güvenli olanı da... Hâlâ anlamadım."
Feride: "Yarın akşam Alev ve ailesi buraya akşam yemeğe davet edilecek,öyle oğluma yaklaşırım hem sen o fırsat da Alevin kasayı açırsın biraz araştırsın."
Can: "Emredersiniz kumandanım!"
(Kahvaltı da kahkaha ve espirler devam eder ama bir an da hizmetci Hatice geliyor)
Hatice: "Kusura bakmayin efendim ama Umut diye bir genç erkek geldi Feride hanımı görmek istiyor."
Feride: "Ne bekliyorsun!? Derhal al onu çalışma odama!"
Hatice: "Tabi."(Çalışma odasında...)
Feride: "Umut,beni görmek istedin,çekinme otur lütfen."
Umut: "Kusura bakmayin sabah sabah rahatsız ediyorum,ama tutamadım kendime,çok sevdiğim birine benziyorsunuz."
Feride: "Tuhaf... O kişi galiba burda çok kıymetli oldu,yani herkes ona benzediyorlar beni. Anlat bakalım kim oldu o kadın."
Umut: "O kadın annem. Yıllar önce tutuklandılar onu, babanne sürekli onu karşı konuşuyordu... Fakat ben annemi çok sevdim,ve hâlâ çok seviyorum."
Feride: "İsim neydi onun?"
Umut: "Eylül. Neyse kusura bakmayin rahatsız ettim..." (kalkıyor)
Feride: "Laf bile olmaz. Ne derdin varsa bana gel, burdayim bir süre. Ve iyi ki geldin babannene selam söyle ve yarın akşam yemek de hepinize burda bekliyorum."
Umut: "Sebep?"
Feride: "Buralardaki en güçlü ailesi ve yakında iş ortakladım tanımak isterim. Haberler bekliyorum."
Umut: "Tamam. Görüşürüz. Ve lütfen konuşmamız aramızda kalsın."
Feride: "Tabi,merak etme."
-Oğlusu sımsıkı sarılmak istedi,herkes den korumak. Ama yapamadı. Henüz vakit değil...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMAN
General FictionZaman'la herşey yerisi bulur Bekleyin ve sabırlı olun dostlar Belki doğru yolu bulursunuz...