13

4.5K 385 4
                                    

"Nasıl kaçacaksın?"dedi Jimin.

"Sadece taslak olarak, kapıların anahtarı iki kişide var, akşam bizimle kalan bakıcı Joo ve yönetici Bay Lee. Yönetici Lee'den anahtarları almak çok basit. Akli dengeleri zaten bozuk diyerek bütün ahlaksızlığıyla hasta kızları kandırıyor. Salak numarası yapmak zor olmamalı."dedim.

Masaya kollarını koydu,"Yani sen.."dedi.

"Evet anahtarları ben alacağım, eğer gelmek istiyorsan sende  bakıcıdakileri almalısın, bu biraz zor ama ben senin için planladım. Nöbetdaşı yok, o yüzden her gece ne olursa olsun en geç üçte uykuya yenik düşüyor. Anahtarları çalınmasın diye cebinde değil formasının yakasındaki cepte saklıyor. Dikkatli davranırsan onu ondan alman zor olmayacaktır."dedim.

"Buradan gerçekten gitmek istiyor olmalısın.. bunları planlaman cidden inanılmaz."dedi dikkatle yüzüme bakarak.

Bu kadar göz teması kurmak beni utandırdı,"Evet öyle."dedim.

"Pekala anahtarları aldık ve binadan çıktık, bekçi?"dedi.

Onun bu mantıklı hallerine pek inanamıyordum, karşımda karakterden karaktere geçmesini bekliyordum ama sanırım onu benimle görüşmeye gönderirken sakinleştirici falan uyguluyorlardı.

"İkimizi de revirde buluşturacak bir planım var. Sadece kaçacağımız gün buraya gelirken ilaçlarını alma."dedim.

"Bu kadar mı yani?"dedi kaşlarını kaldırarak,"Ayrıca revirde ne işimiz var?"dedi.

"Bekçi'nin aşırı proteine alerjisi var. Kaslarında bir problem oluşturuyormuş, o yüzden yemeklerinde et yemiyor. Biz de revirden protein takviyelerini çalacağız. Bunun için revire gitmememiz gerek."dedim.

Eliyle kafasını kaşıyarak,"Revirde öyle şeyler var mı ki?"dedi.

"Evet, her hafta başı Bayan Hyu'ya liste geliyor. Ben bu hafta gidecek olanı çalmış olabilirim."dedim gülümseyerek.

"Bende kişilik bozukluğu olabilir ama sende  ciddi anlamda delisin."dedi gülümseyerek.

"Yarın."dedim.

"Yarın, anlaştık."dedi o da.

Heyecanla odadan çıktığımda artık planımı uygulama zamanı gelmişti, istikamet Yönetici Bay Lee'nin odasıydı.

Fel in Luv ; 𝐩𝐣𝐦 [ᴇɴᴅᴇᴅ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin