Aklandık. Artık ne kaçaktık, ne de deli damgası yemiştik.
Jimin hala bir gidiyor bir geliyordu ama bana iftira atan ailedeki büyük baba Joo vefat ederken vicdanına yenik düşüp bütün gerçekleri açıklayan imzalı mektubuyla mirasının tamamını bana bırakınca, üzerine de rüşvet kraliçesi Bayan Hyu yöneticiliğe yükselince bu olayın üzeri kapandı, Jimin'in de kaçak damgasını kalmadı.
"Sen de mi oyuncak araba istiyorsun?"dedim raflardaki her oyuncaktan çifter çifter alan Jimin'e.
"Evet, ne var bunda?"dedi.
"Jimin, bunlar çocuklar için."dedim.
Omuz silkti,"Bunun için siyah renk olanı da alacağım."dedi.
"Hangi birinizle ilgileneceğim, bilemiyorum."dedim.
"İkimizle de ilgilen."dedi gülerek.
"İlgilenirim."dedim bende gülerek.
"Bunu bir de çocuk dünyaya geldikten sonra soracağım."dedi.
"O zaman cevabım değişebilir tabi."dedim gülmeye devam ederken.
Alışverişi kısa tutup eve döndüğümüzde, Jimin yine bana çiçek almıştı.
"Yine mi?"dedim girişteki çiçekleri kucaklayarak.
Gülümseyerek bana baktı,"Bu dünyada sana yetecek güzellikte bir çiçek bulana kadar devam edeceğim."dedi.
Kafamı omzuna koydum.
"Sana çok fena aşık oldum."dedim.
Gülümsemesini duydum. Kollarını belime doladı,"Bende sana aşık oldum Park Ha Neul."dedi.
-ended-
Selam yazar notu zamanı okuyun ,okuyun, lütfen okuyun.
Kitap kısa bölümlerden oluşuyordu, ama bence yazdıklarım arasında en iyisi bu oldu.Başka yazarlar kitabı yazdığı arkadaşlarına itaf bölümleri yazdığında okumadan geçerim, muhtemelen siz de geçeksiniz ama Ecre'nin okuyacağını biliyorum.
Seni çok seviyorum Misaki. Sana belki Jimin'i hediye edemem ama bundan önceki, bu ve bundan sonraki bütün kitaplarımı sana hediye edebilirim. Biliyorum pek de şatafatlı değil ama elimden gelen bu, bende evine bir Park Jimin kargolamayı isterim ama ben daha kendim için bile bir tane bulamıyorum.
Bu kitap tamamen senin içindi.
Bundan önceki kitaplar gibi.
Bundan sonra olacak kitaplar gibi.
Seni seviyorum.
Lots Of Love
From Ariel
To Misaki~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fel in Luv ; 𝐩𝐣𝐦 [ᴇɴᴅᴇᴅ]
Fanfictionburada aklı başında olan bile delirirdi. -its about misaki- #627