Eve geldik. Bir bardak kahvemi aldım. Pencereden dışarı bakıyordum. Musa'ların evi gözüküyordu bizden. Işıklarının söndüğünü gördüm. Gamsız diye kızdım. Hiçbirşey yokmuş gibi nasıl uyuyabiliyordu. O an telefonum çaldı. Güngör'dü. Kahkahalarla gülüyordu koca ağzıyla. "Ne oldu kız Musa' ların evinemi bayıldı, çok mu güzeldi."diye kahkahalar atıyordu. Manyak diye bağırdım. Manyak ne olduğunu bilmiyordu. Anlatabildiğimce anlattım, ama Güngör zaten, yüzüme kapattı telefonu. Gerizekalı... Yatağa uzandım uyumadım sanırım yada uyudum. Bir ağırlık geldi üzerime yorgan gibi. Gözlerim açıktı etrafa bakabiliyorum. Annem ve babam salonda tartışıyordu, onlarıda duyuyordum. Ama sesleniyordum.Yine banyodaki gibi uğultu o ses. Ayaklarım ve ellerim sanki felç geçirmiştim ve yine o karanlığın içindeydim. Başımın tepesine kadar kilolarca ağır yorgan çekilmişti üzerime.Kör gibi dilsiz gibiydim o karanlıkta. Bismillah dedim,bir anda bildiğim tüm dualaro okumaya başladım. Sanki o yorgan üzerimden sessizce çekildi. Dua okuya okuya uyuyakalmışım. Gece saat 3 gibiydi gözümü açtığımda yatağımın tepesinden kendi uyumuşuma Bakıyordum.Kendimi izliyordum. Pat diye düştüm bedenime. Rüyaydı büyük ihtimal, sıçrayarak uyandım. O gece kendini göstermeyen o şey daha cüretkar olacaktı bundan sonra. Bunlar minik artçılardı asıl deprem yeni olacaktı. Yakalamaç oynar gibiydi kendini göstermiyor ama ben burdayım diyor bana. Nihayet sabah olmuştu. 3'den beri uyanıktım. Annem yanıma geldi gözlerime bakınca uyumadığımı anladı,biraz daha uyu istersen çekti kapıyı dalmışım o ara. Annemi görmem yetti sabahın verdiği esintiyle uyumuşum telefonun sesiyle uyandım. Musa'yla Güngör buluşmuş, parktalarmış. Hadi gel dediler. Kalkacak halim yoktu bunları anlatmalıydım bana ne olduğunu anlamıyordum.Üstümü değiştitirip yanlarına gittim ikiside yüzümde ters giden birşey olduğunu anladılar. Yüzlerindeki saçma sapan gülücükler bir anda dona kaldı. İkisi bir ağızdan aynı anda ne oldu sana dediler. Dün gece bana ne olduğunu tek tek anlattım nasıl korktuğumu anlamış olacaklar ki bu böyle olmaz camiye bir hocaya birşeye birilerine sormalıyız. Biz bu konulardan anlamayız diye zomburdanmaya başladılar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Oyun(Bitti)
HorrorKorkusunu sınamak isteyenler... Ben ondan bundan korkmam diyenler. Başıma gelenleri bir dinleyin. Benim yerimde olmak ister misiniz... Kesinlikle Hayır!