HASTALANDIM

142 10 0
                                    

Sabah olmuştu. Timaru ne rüyalarıma gelmişti ne de sesini duyurmuştu bana. Hazırlanıp hastaneye gidecekken midemin bulanmasıyla kendimi banyoya attım. Kusuyordum....                                          Elimi yüzümü yıkadım. Kısık bir sesle anneme "anne ben çıktım hastaneye gidiyorum" dedim. Hastaneye gittiğimde doktora halsiz olduğumu, sabah kusurumuz, zayıflamaya başladığımı" söyledim. Doktor beni biraz inceledikten sonra bir kağıt verip" tüm testleri yaptırın bana getirin "dedi. 3 saatin sonunda tüm testlerimi yaptırmıştım. Doktorun odasındaydım. Doktor bana şöyle bir bakıp" evli değilsiniz sanırım "dedi. Öylece baka kalmışım sessizce" hayır "dedim. Doktor biraz şaşkın bir şekilde" hamilesiniz 4 haftalık "dedi. Başım değil dünya dönüyordu sanki, ayağımın altından yer kayıyordu. Ondan hamile kalmıştım. Doktorun odasından çıkarken attığım her adımda yüzüme bir tokat yiyordum sanki. Hastanenin önündeki banklara oturup kalmışım. Kaç saat orada oturduğumu bilmiyorum. Ezan sesiyle irkildim. Dün akşam Osman hocanın verdiği numarayı aradım. "hocam ben ben ben...." diyebildim. Osman hoca "hamilesin değil mi ben böyle olacağını biliyordum" dedi. On saniye kadar sessiz kaldık sonra devam etti. "o mahluk hemen aldırman lazım kızım, bu seni mahveder, ona bağlar, ondan kurtulman için yarın geliyorum size tek başınıza kurtulamayabilirsiniz ben gelince annene beraber anlatalım " deyip telefonu kapattı. Musa'yla Güngör le gittiğimiz parka gittim. Saatlerce oturmuşum parkta. Akşam eve gittiğimde yıkılmıştım. Hayallerim, hayatım herşey herşey...... Bir oyun diye bu lanet şeyle mahvolmuştu. Musa, Güngör hayatına bir şekilde devam ediyordu. Bense bu haldeydim. Hamile kalmıştım. Ağlaya ağlaya uyumuşum.

Ölümcül Oyun(Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin