Yalnız Değiliz

208 16 1
                                    

Pekala çocuklar size anlatmam gerekiyor bu hatayı dedi. Türkan teyzelerin evi annesinden kalma bir evdi. Evi tadilat yaptırdılar çok güzel önü küçük havuzlu duplex bir ev oldu. Eski, bu kalın duvarlı evin böyle bir hikayesi olduğunu inanamadım. Onlarada 18'li yaşlarda teyze kızlarıyla bu TİMARU adlı hiristiyan bir cin çağırmışlar,o cinler alemin alemin en kuvvetli en acımasız cinleriymiş. Bir iddia uğruna çağrılan bu varlık Türkan teyzenin başına 4yıl boyunca musallat olmuş. O koca ev ona  dar gelmiş. Hem ağlayıp, hem anlatıyordu bize. Güngör "onu bu kadar ne öfkelendirmiş" diye sordu. Türkan Teyze bu illeti başından savmak için teyze kızlarıyla onlarla hocaya gitmiş bir sürü para harcamışlar. Ve bu varlığın ne olduğunu bu hale nasıl geldiğini öğrenmişti. TİMARU bol bol insanlar aleminde hayvan şeklinde inen 2çift cinmiş TİMARU karga şeklindeyken 3kişi TİMARUNUN sevdiği cini öldürmüşlerdi. O günden itibaren müslüman aleminin en büyük düşmanıydı. Onları çağranlara çektirdiği azabı göstermek her şeyi yapan acımasız bu varlık tüm hünerlerini bir sergiliyordu. Türkan Teyze "sil baştan yapmamız lazım buna hazır mısınız?" diye sordu. Bu duyduklarımdan sonra titrek bir sesle "hazırım" dedim...

Ölümcül Oyun(Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin