Nihayet eve geldim. Türkan teyze anneme bizde kahvaltı yapacağız çocuklarda bahçede diye önceden aramış. Annem zomburduyordu "bir ben sığmam zaten o kahvaltı masalarına" diye. Ben neyin derdindeyim annem nerede dedim. Anne namaza başlıyorum dediğimde resmen annem havalarda uçtu. Beni 7 yaşımdan beri camilere yollar "içinde yok bu çocuğun" diye de hep azarlardı. Köşeyi dönüşümü anlatırdı herkeze. "Baş örtüsü yerlerde a dostlar Dua kitabı havaya havaya sallaya sallaya geliyor bu kız olmaz diyordu." Hadi bismillah kızım " dedi annem. Kıyafetlerimi hazırladım. Namazlığı, baş örtümü herşeyimi hazırladım. Banyoya girerken muskamı çıkardım, besmeleyle girdim. Bir an sesini duyar gibi oldum. Sonra hemen duştan çıktım. Banyonun kapısından çıkarken birşey kolumdan tuttu yine o acı.
Beni bir an yere attığını gördüm sonrası karanlık. Kendime geldiğimde çıplaktım. Canım yanıyordu bacaklarımı hareket ettiremiyordum. Evde kimse yoktu. Anne diye hem bağırıyordum hemde ağlıyordum. Yoktu yoktu yoktu. Duvarları tutunarak ayağa kalktım odama ilerledim. Çalışma masamın üzerindeki telefona uzandım. Musa'yı aradım"anneni al gel "diyebildim. Türkan teyze evde yokmuş Musa tekrar aradı" Annem evde yok Gülce 2 saate anca gelir ne oldu "dedi. Ne diyebilirim ki ona tecavüzemi uğradım yoksa birşey olmadığınımı bende bilmiyordum. Tamam deyip telefonu kapattım. Banyoya girdiğimde saat 4 gibiydi saat 6.30 a geliyordu 2.30 saat ne oldu bana. Üzerimi giydim. Her bir noktam acıyordu. Bazı yerlerimde küçük küçük morarmalar vardı. Allahım ne oluyor ki . Aşağı indim mutfaktan birşeyler atıştırdım. Tam yukarı odama çıkacakken kapı çaldı. Türkan teyzem geldi ona öyle bir sarıldım ki anlatamam. Çaresizlikten olsa gerek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Oyun(Bitti)
TerrorKorkusunu sınamak isteyenler... Ben ondan bundan korkmam diyenler. Başıma gelenleri bir dinleyin. Benim yerimde olmak ister misiniz... Kesinlikle Hayır!